اداره ثبت شرکتها اصفهان

توسط

در

ثبت شرکت یک امر تخصصی و بسیار حساس به موارد و مذاکرات است از این جهت نیاز است تا شما با مراجعه به یک مرکز معتبر و رسمی این اقدام را انجام دهید . در سامانه ثبت شرکتهامتن اساسنامه نیز مورد نیاز است ، پیش از ثبت نام این متن را آماده کنید . چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می شود که باید اقدام به رفع آن کنید و ثبت تغییرات شرکت مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. زمانی که شماره پیگیری را در سامانه وارد می کنید تمامی مراحل و نظر کارشناس بعد از حداقل ۳ روز کاری و حداکثر ۲۵ روز کاری جهت رویت متقاضی روی سامانه نمایش داده می شود. سامانه ثبت شرکت ها که برای تائید و ثبت کلیه امور ثبتی هر شهر تفکیک شده می باشد در یک سامانه یکپارچه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت می گردد.

  • اینکه چه شرکتی برای کارتان نیاز دارید، چه مدارکی نیاز دارید و چه کارهایی را باید بعد از ثبت شرکتها انجام دهید را ما به شما می گوییم.
  • در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید.
  • فعال می شود و لازم به ورود اطلاعات است .برای ذخیره اطلاعات وارد شده دکمه ذخیره را وارد نمایید .
  • من خیلی عجله دارم می خواستم ببینم چه نوع شرکتی برای من مناسب هست و میتونم این شرکت رو زیر یک ماه ثبت کنم یا نه.
  • به راحتی متقاضیان می توانند امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت, ثبت برند,ثبت لوگو, ثبت تغییرات شرکت ها, تنظیم درخواست ها و مدارک مورد نیاز بخشنامه ها و ….

به طور مثال، اگر این شرکت ورشکسته شود، شرکا مجبور نیستند برای پرداخت بدهی های شرکت از حساب شخصی استفاده کنند. به همین دلیل اشخاص ثالث نمی توانند به دارایی های شخصی آنها نظر داشته باشند. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات بیشتری در این ثبت شرکت در تهران زمینه کسب کنید. ثبت شرکت در شیراز ، برای سهامداران و مدیران شرکت ، ثبت شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل میشوند و امروزه مسلما شرکتهایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی باشند ، جایگاه درخور میباشند.

آدرس اداره ثبت شرکت های مراکز استان های ایران

برای این منظور، اداره پست جمهوری اسلامی ایران پاکتی مخصوص طراحی کرده است که مدارک صرفاً باید در همین قالب تحویل مرجع قانونی داده شوند. این بخش از هزینه‌های ثبت شرکت متغیر است اما تا پایان سال ۱۳۹۹ این تعرفه سی هزار تومان معین شده است. گفتنی است که این مبلغ تابع نوع موسسه شما نیست و برای انواع مجموعه‌ها یکسان است.

سامانه ثبت شرکتهای

سپس مدارک لازم را از طریق پست به صورت سفارشی به آدرس مذکور در تاییدیه پذیرش ارسال کنید. پس از ارسال پستی، باید شماره مرسوله را در سامانه اداره ثبت شرکت ها وارد نمایید. پس از انعقاد قرارداد بصورت حضوری یا آنلاین، کارشناسان و تیم حقوقی آگاه ثبت مدارک مورد نیاز را به شما اطلاع داده و بررسی های لازم را انجام می دهند. در هر گام از مراحل ثبت شرکت، اگر نیاز به تغییرات یا ارائه مدرک جدیدی باشد، به شما اعلام می شود.

موسسه ثبت شرکت میزان پاسخگوی فوری شما

دستور جلسه می بایستی بصورت مشخص و مصرح در آگهی دعوت بیان گردد . 6- مغایرت و اشتباه در طبقات محل تشکیل جلسه در متن آگهی دعوت و صورتجلسه تنظیمی مرتبط ، چنانچه بدون قرینه باشد ، می تواند اشتباه موثر تلقی شود . 1- محل تشکیل مجمع می بایستی با نشانی کامل در آگهی دعوت قید شود . 7- محل تشکیل جلسه مجمع می بایستی به صراحت در آگهی دعوت قید گردد . انتقال سهام در این شرکت ها ، مشروط به موافقت سایر شرکاء می باشد.

پس مراقب باشید که با غافل شدن از ضروریت های قانون شرکتهای حقوقی به دردسر نیوفتید. برای ثبت شرکت باید در ابتدا یک آگهی در روزنامه رسمی به چاپ برسد. این آگهی به این دلیل است که شرکتی خاص نسبت به نام انتخاب شده شرکت شما اعتراضی نداشته باشد. خوب ثبت برند البته این شوخی بود ولی زمانی باید برای اخذ کارت بازرگانی اقدام کنید که کسب و کار شما نیاز به تجارت یا همان واردات و صادرات کالا انجام می دهد. اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید.

جواب کارشناس سامانه ثبت شرکت

پس بهتر است قبل از اقدام با کارشناسان در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند. با توجه به قوانین ثبت شرکت در کشورهای مختلف و نوع شرکت ثبتی در آن کشور متفاوت است. برای اطلاع از لیست قیمت نوع شرکت و کشور مد نظرتون رو با کارشناسان آگاه ثبت چک کنید.

ممکن است از لحاظ خدمات تفاوتی وجود داشته باشد که برای شما به عنوان یک فرد غیر متخصص قابل شناسایی نباشد. به همین دلیل می توانید قبل از اقدام از چند موسسه قدیمی استعلام بگیرید تا با خیال راحت بهترین موسسه را انتخاب کنید. شما زمانی که شرکتی را ثبت می کنید تا ابد که با همان افراد در همان مکان با همان خدمات فعالیت نخواهید کرد.

آنلاین ثبت مفتخر است در رزومه سالهای خدمت خود بیش از ۳۰۰۰۰ ثبت شرکت ،بیش از ۱۰۰۰ ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی به عنوان اولین موسسه در کشور و همچنین افتخار همکاری با برترین شرکت ها و برندهای کشور عزیزمان در حوزه داخلی و بین المللی را داشته است . تصویب قانون «حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات» در سال 1389 سرآغاز گسترده‌ترین برنامه دولت برای حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در سال‌های اخیر بوده است. در این قانون موضوعات مهمی نظیر تشکیل کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان، تشکیل صندوق نوآوری و شکوفایی و ارائه معافیت‌های مالیاتی و گمرکی به شرکت‌های دانش‌بنیان مورد تاکید قرار گرفته است.

ما در این سایت سعی داریم تا با جزییات کامل تمامی این مراحل را آموزش دهیم. برای اینکه بتوانید شخصا شرکت ثبت کنید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ارکان اداره کننده در دایره های مختلف ثبت مانند دایره شرکت سهامی خاص یا دایره شرکت های با مسئولیت محدود تقسیم بندی می شود و هر یک از دوایر مسئول بررسی ثبت و تغییرات همان نوع شخصیت حقوقی می باشند. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. پرونده ارسال شده به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری پس از بررسی صحت مدارک ارسال شده با توجه به ثبت نام سیستمی به مرحله کارشناسی می رود و در آنجا پس از طی نوبت توسط کارشناسان تایید و آگهی صادر میشود.