اداره ثبت شرکتها

دریافت کد مالیاتی برای انجام اموری مانند امور مربوط به سند و چک، دریافت وام، تمام امور بانکی، امور لیزینگ مالی و سند وصول استفاده می‌شود. اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز دارد. باید در ابتدای ثبت شرکت بدانید که اشخاص شرکت چه در انجام معاملات شرکت مداخله داشته باشند چه نداشته باشند در قبال تمام تعهدات شركت مسؤول هستند. در شركت تضامنی اصالت و اعتبار به میزان سرمایه اشخاص در شرکت نیست بلکه اصالت در این شركت از طرف شركا و میزان اعتبار آن‌ها تامین میشود، نه میزان سرمایه ای که آن‌ها در شركتدارند.

شما می بایست با توجه به نیاز تجاری خود، ساختار تجاری مناسبی برای شرکت خود انتخاب کنید و بر این اساس شرکت خود را ثبت کنید. در مقالات موجود در سایت به طور کامل درباره انواع این شرکت ها صحبت کرده ایم. در واقع نوعی مجوز است که به منظور صادرات و واردات و توسط اتاق بازرگانی، صادر می شود و ثبت برند تجاری به دارنده آن این امکان را می دهد تا اقدام به ثبت سفارش و صادرات و واردات بنماید. یکی از ضروریت های شرکت های فعال در بخش بازرگانی، اخذ کارت بازرگانی است. جهت مشاوره رایگان مراحل، مدارک لازم، زمان و استعلام فوری هزینه ها و درخواست خدمات ثبتی و حقوقی ما فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.

پس از ورود به سایت روی بخش پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کنید. ثبت شرکتهای تجارتی و موسسات غیر تجارتی ایرانی حوزه تهران و تغییرات بعد از آن. به منظور دریافت هر نوع مشاوره حقوقی و مالیاتی و ثبت شرکت یا موسسه و تغییر آن به خصوص دریافت هر نوع گواهینامه و استاندارد و مجوز صنفی برای شرکت یا موسسه خود می توانید از مشاوران هلدینگ ملاصدرا در اسرع وقت بهره مند شوید. اگر مدارک شما دارای نقص فنی باشد که قابل برطرف کردن نباشند، شرکت شما قابلیت ثبت شدن را نخواهد داشت و در این دسته قرار خواهد گرفت. در این شرایط شما باید دوباره مراحل بالا را تکرار و اقدام به اخذ کد رهگیری جدید نمایید. این مرحله ثبت شرکت که «اطلاعات مرکز اصلی» نام گرفته است و از اسمش پیداست که باید ادرس کامل ما در این مرحله درج شود و بعد نوشتن کد پستی و زدن «دریافت نشانی کد پستی از اداره‌ی پست»، آدرس به‌طور اتوماتیک در سطر زیرین قرار میگیرد.

ثبت شرکت در ترکیه یکی از گزینه‌های محبوب میان سرمایه‌داران بین‌المللی است که مزایای بسیاری دارد. از این مزایا می‌توان به هزینه پایین برای ثبت اسناد و دریافت اقامت دائم در این کشور اشاره کرد. اقامت دائم این کشور پس از ثبت مدارک در اداره ثبت شرکت ها در کشور ترکیه یکی از اهداف سرمایه‌گذاران در کشور ترکیه است. یا ثبت شرکت سهامی خاص این امکان را خواهید داشت که در مزایده ها و مناقصات شرکت های بزرگ پشتکار قوی ای داشته باشید و پروژه های خوبی را پذیرا باشید و رشد و پیشرفت کاری را تجربه کنید. یکی از مهمترین تکالیف اشخاص حقوقی که باید همه ساله و قبل از پایان سال انجام بگیرد، پلمپ دفاتر قانونی است. پلمپ دفاتر به منظور ثبت و ضبط مراودات مالی و مراتب صدور و یا دریافت اسناد تجاری اعم از چک، سفته و برات و همچنین تعیین وضعیت درآمدها و هزینه های شرکت در طول سال مالی آن شرکت در نظر گرفته شده است.

سایت ثبت شرکت

شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا 5 نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند. از بین مزایای اخذ کد اقتصادی می­توانیم به پرداخت حقوق دولت تحت نام مالیات، تسهیل و تسریع روند بررسی دفاتر قانونی شرکت، احراز هویت اشخاص در اداره مالیات و ممانعت از رقابت­های ناسالم اشاره کنیم. سامانه ثبت شرکت میزان به صورت آنلاین تمامی هزینه ثبت شرکت و سایر نیازهای شما را از ابتدا به صورت شفاف به شما اعلام می کند و هیچگونه هزینه پنهانی در ادامه روند انجام پرونده به موکلان اعلام نخواهد شد.

ما از ابتدای کار در زمان اخذ کد اقتصادی مالیاتی و اخذ کد ارزش افزوده تا اخذ پلمپ دفاتر در کنار شما خواهیم بود که بدون نیاز به قانون گریزی و دور زدن مالیات (که اگر این کار را بکنید حتما شما رو پیدا می کنن و جریمتون می کنن) به حساب کتاب مالی خود رسیدگی کنید. خوب البته این شوخی بود ولی زمانی باید برای اخذ کارت بازرگانی اقدام کنید که کسب و کار شما نیاز به تجارت یا همان واردات و صادرات کالا انجام می دهد. در صورتی که شرکت سهامی خاص است فیش بانکی که معادل 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت شما باشد. در شرکت تعاونی باید سهام شرکت بین اعضای تعاونی تقسیم شود.شرکت تضامنی1- معمولا شرکت های تضامنی طرفدار زیادی ندارند و از لحاظ تعداد بسیار کمتر از انواع دیگر شرکت ها می باشند. علت تقاضای کم برای شرکت های تضامنی وجود موارد محدود در موضوعاتی می باشد که می توان با آن شرکت تضامنی تاسیس کرد.

در اداره ثبت باید بعد از ثبت تعاونی،موضوع را به وسیله درج آگهی در “روزنامه رسمی” به اطلاع عموم برساند و رونوشتی از آگهی ثبت و اساسنامه که مهر شده است را به اداره کل یا اداره تعاون ارسال می دارد. تعداد سهام داران شرکت سهامی خاص حداقل سه نفر است و عنوان شرکت سهامی خاص هم حتما باید قبل یا بعد از نام شرکت ببدون فاصله با نام شرکت درج شود. و با پرینت یک نسخه از پیش نویس آگهی انحلال مدیر تصفیه به اداره ثبت مربوطه مراجعه و اصل آگهی را دریافت میکند که پس از آن این آگهی توسط روزنامه رسمی جمهوری اسلامی جنبه حقوقی پیدا میکند. شرکت سهامی خاص رتبه دوم تعداد شرکت های ثبت شده در ایران را دارد. ثبت شرکت بصورت آنلاین، تلفنی یا حضوری؟ اینجا هر طور دوست دارید ثبت کنید به سامانه جامع موسسه حقوقی مشهور، معتبرترین موسسه ثبت شرکت ها و خدمات حقوقی ایران خوش آمدید.

ثبت شرکت مختلط غیر سهامی

اینکه شرکت خود را در مناطق آزاد ثبت کنید یا در سرزمین اصلی تا حدود بسیار زیادی در هزینه های ثبت شرکت موثر خواهد بود. چرا که هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد نسبت به هزینه ثبت شرکت در سرزمین اصلی بسیار بیشتر است. مدارک لازم برای ثبت شرکت با توجه به نوع شرکتی که انتخاب می کنید متفاوت است. می دانید که برای انجام کارهای تجاری باید شرکت ثبت کنیم اما برای انجام کارهای غیرتجاری چه باید کرد؟ اگر قصد انجام فعالیت های غیرتجاری مانند خیریه ، انجمن ، صندوق های قرض الحسنه و… دارید بایستی موسسات غیرتجاری ثبت کنید. در صورتی که بخواهید فعالیت های تجاری مانند آموزشگاههای علمی و فنی ، آموزشگاههای زبان و مدارس غیر انتفاعی انجام دهید باید در قالب موسسه انتفاعی یا غیر انتفاعی ثبت شود.

  • سهامدارهای شرکت با همکاری هم تمام مراحل ثبت را پشت سر می گذارند.
  • اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد .
  • یکی از مواردی که باید پیش از ثبت شرکت در ترکیه در نظر داشته باشید، آَشنایی با روند و شرایط کاری در اداره مورد نظر است.
  • زیرا طبق قوانین، شما به هیچ وجه نمی توانید تنهایی به تاسیس شرکت بپردازید.

ممکن است مراحل انتخاب نام شرکت کمی زمان ببرد چرا که اگر دقت کافی در زمان ثبت‌نام وجود نداشته باشد ممکن است نام‌های پیشنهادی شما رد صلاحیت شوند و متقاضی مجبور به انتخاب نام جدید و دیگری می‌باشد. وقتی مجموعه خود را ثبت نمی کنید، فعالیت های انجام شده در چارچوب قانون قابل انجام نیست و مبنای قانونی نخواهد داشت. در نتیجه، بسیاری از شرکت های شریک و حتی مشتریان دیگر نمی توانند با اطمینان به کار با مجموعه ادامه دهند. روز و ماه سال مالی خود را در این قسمت وارد می کنید و سپس روزنامه‌ی مؤسسه یا شرکت خود را از لیست اسامی موجود انتخاب کنید.. و اگر هنوز اقدام به خرید یا اجاره محل مورد نظر خود نکردین جای نگرانی نیست میتونین ادرس محل سکونت خود یا یکی از شرکا را وارد کنین و اینو بدونین تمامی مدارک شما به اون ادرس پست میشود.

انواع شرکت‌های ثبتی کدامند؟

ثبت شرکت سهامی عام یکی از شرکت های سرمایه ای و بزرگ ترین نوع شرکت تجاری است. این شرکت با تقسیم سرمایه اعضا به سهام شکل می گیرد به این صورت که هر یک از موسسین و سرمایه گذاران شرکت به اندازه سرمایه ای که وارد شرکت می کنند از سهام شرکت بهره می برند. این سهام تعیین کننده میزان مسئولیت هر یک از سهامداران در شرکت می باشد. برای تاسیس شرکت سهامی عام باید حداقل 5 نفر به عنوان موسس حضور داشتند و حداقل 500 هزار تومان سرمایه اولیه در نظر بگیرند و از این میزان خودشان 20 درصد را تعهد و 35 درصد از میزان تعهد شده را در حسابی به نام شرکت در نزد یکی از بانک های کشور تادیه نمایند. تادیه سرمایه تعهد شده بصورت غیر نقدی هم امکان پذیر است مشروط به اینکه کارشناس رسمی از دادگستری این موضوع را تقویم کند. مابقی میزان سرمایه مورد نیاز شرکت باید از طریق پذیره نویسی به مردم که شامل اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد فروخته شود.

ثبت آنلاین شرکت

تمامی مواردی که ذکر گردید در انتها برای شما نمایش داده خواهد شد ، پس بررسی و پذیرش نهایی باید منتظر تایید نام های درخواستی باشید . اساسنامه نیز متناسب با نوع شرکت ماده های مشخصی دارد که در صورت نیاز باید اصلاح گردد . اسامی که برای اسم شرکت به کار گرفته می شود باید حداقل سه سیلاب باشد . هم چنین توجه داشته باشید استفاده از نام های تک سیلابی احتمال به ثبت رسیدن اسم شرکت را به صفر نزدیک می کند . افرادی که شریک ضامن میشوند کسانی هستند که سهامی ندارند و فقط مسئوب قروضی میشوند که ممکن است علاوه بر دارایی های شرکت به وجود بیاید.

به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها پیگیری ثبت تغییرات شرکت بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . شرکتهایی که در پارک علم و حق آوری مستقر می باشند باز هم باید درمراحل ارزیابی قرارگیرند.

شرکت ثبت کاج بر این عقیده است که امروزه به دلیل مشغله های زیاد مشتریان، ترافیک شهری و … رفت و آمد مکرر برای ثبت شرکت و سایر خدمات ثبتی سخت است به همین دلیل زمان را برای مشتریان خفظ کرده و تمامی مراحل کاری آنها را آنلاین و بدون نیاز به حضور در محل شرکت انجام نماید. امروزه برای اکثر کسب و کارها نیاز به داشتن هویت حقوقی داریم،ثبت شرکت ها آنطور که تصور می کنید پیچیده نیست، فقط نیاز به کمی تجربه و دانش حقوقی و مالیاتی دارد. اگر نیاز به ثبت شرکت فوری دارید می توانید با ما تماس بگیرید و این کار را با کمترین هزینه و در یک هفته کاری به ما بسپارید.

همانطور که پیش از نیز اشاره شد، ثبت شرکت در کشور ترکیه نیازمند ارائه مدارک به برخی از ادارات مربوطه است. یکی از این ادارات که برای ثبت شرکت باید به آن مراجعه کنیم، اداره ثبت ثبت شرکت اسناد رسمی یا همان نوتر است. مراجعه به این دفتر برای اهداف مختلفی صورت می‌گیرد، برای مثال سرمایه‌داران برای استفاده از مدارک خود نیاز دارند تا به این دفتر مراجعه کنید.