اسامی برند برای مد و لباس

توسط

در

امروزه برند‌های ایرانی نیز محصولات بسیار با کیفیتی تولید می‌کنند که با قیمتی مناسب نسبت به نمونه‌های خارجی در دسترس هستند. ترکیه یکی از کشور‌های پیشرفته در زمینه تولید انواع محصولات و لباس‌های زنانه و مردانه است. این کشور می‌تواند به عنوان یکی از دروازه‌های آسیا به اروپا محصولات بسیار باکیفیتی را تولید ثبت برند و روانه بازار کند. شما می‌توانید بهترین مارک سوتین ترکیه را با کیفیت و طرح‌های بسیار عالی از این کشور خریداری نمایید. برای خرید می‌توانید از طریق فروشگاه‌های ایران یا به صورت آنلاین اقدام نمایید. انتخاب اسم برای برند با وجود اسم‌های تجاری زیاد، باعث شده است تا برخی از شرکت‌ها اسم خود را اختراع کنند.

شما می توانید در بخش استعلام ثبت برند تجاری از سایت قوه قضاییه ، جستجوی علائم تجاری را شخصا انجام دهید و هیچ هزینه ای هم ندارد، اما این فرآیند را می توانید با کمی تجربه همکاران ما بهتر به انجام برسانید. خانه مد ژیوانشی، در سال ۱۹۵۲ توسط طراح فرانسوی؛ اوبر تغییرات شرکت دو ژیوانشی تأسیس شد. این برند در زمینه تولید پوشاک عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. برند ژیوانشی هم‌اکنون متعلق به شرکت ال و ام هاش می‌باشد که پس از شرکت کریستین دیور اس.آ.، رتبه پرفروش‌ترین زیرمجموعه کمپانی ال و ام هاش را به خود اختصاص داده‌است.

  • را می توانید با قیمتی ارزان تهیه کنید؛ اما علاوه بر فروش اجناس خوب در قیمت مناسب و فروشندگان محلی خون گرم، موضوع دیگری این بازار را جالب تر از بقیه بازارهای استانبول کرده و آن هم مردان فروشنده در لباس های زنانه است.
  • اسم‌های مخفف ممکن است ساده باشند و راحت‌تر به خاطر سپرده شوند ولی توانایی تداعی هیچ ذهنیتی را در افکار مشتری به جهت خرید و وفاداری به برند را نخواهند داشت و بی‌روح هستند.
  • توصیه می‌شود هنگام نام‌گذاری برند فارسی حتماً به منابع معتبری مثل واژه‌نامه‌های دهخدا و معین (که به صورت آنلاین و رایگان در دسترس هستند) و نیز کتاب فرهنگ فارسی سخن رجوع کنید.
  • سعی کنید در هنگام نام گذاری برند خود این موارد را فراموش نکنید؛ همان گونه که بریتانیایی ها اشاره می کنند، استیو جابز نام اپل را تصادفی انتخاب نکرده است.

با انتخاب اسم‌های عمومی نمی‌توانید در دنیای بازار رقابت کنید بخصوص اکنون که اینترنت و وب در زندگی روزمره کاربران نفوذ کرده است. به عنوان مثال اسم میهن را در نظر بگیرید که یک اسم عمومی است و در مقابل دایتی به راحتی می‌تواند این اسم را به چالش بکشد. زیرا واژه میهن همیشه به یک کلمه کامل‌کننده دیگر مثل بستنی میهن نیاز دارد. در گذاشتن نام شهر، محله یا یک مکان معروف به عنوان اسم کسب‌وکارتان دقت کنید. زیرا این‌گونه اسم‌ها فقط برای زمانی که قصد فروش در همان منطقه را دارید تأثیرگذار است و در زمان گسترش کسب‌وکارتان با دیگر کشورها به مشکل برمی‌خورید. یک تصمیم اصلی در فرآیند نام‌گذاری این است که تعیین کنید آیا این برند به نام دامنه احتیاج دارد یا خیر.

خرید تضمینی دام عشایر

جاکوبز از سال ۲۰۰۱ به تولید ادکلن پرداخت و اولین عطر خود را روانه بازار کرد. مارک جاکوبز دکادنس و دیزی (دیسی) از کارهای پرفروش این برند امریکایی می باشند. همچنین بعلت دارا بودن طراحان و لباس‌های شب رسمی و پوشاک متناسب با فصل، دارای اعتبار بیشتری نیز می‌باشد.

اسم برای برند لباس

هرمِس، شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس است، که در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد. این شرکت، متخصص در طراحی و ساخت لوازم چرم، لوازم جانبی، لباس ‌های آماده، عطر و کالاهای با کیفیت می باشد. با انتخاب درست، اسم برند شما می‌تواند یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های شما باشد، قادر به تمایز با رقبای شما و تسریع در آگاهی از برند است. با یک فرآیند با دقت برنامه‌ریزی شده، می‌توانید بر چالش‌های نام‌گذاری مؤثر غلبه کرده و بهترین اسم را انتخاب کنید. برای ثبت برند خود به وب سایت مالکیت معنوی سازمان املاک و اسناد کشور مراجعه و اظهارنامه مربوطه را تکمیل نمایید.

باید خودتون خلاقیت داشته باشید ، بنده جهت راهنما اینو میتونم بهتون بگم که لازم نیست یه اسمی پیدا کنید که از قبل معنی داشته باشه ، میتونین یه اسم خودتون بوجود بیارین و خودتون بهش مفهوم بدین ، مثل اکثر شرکت های بزرگ. یکی از اصلی ترین معیار های بالا بردن فروش، نگهه داشتن مشتری های فعلی خودتان میباشد تا اینکه خرید های بعدی را هم از شما انحام دهند و هم اینکه برند شما را به صورت غیر مستقبم برای دوستان و آشنا های خودشان تبلیغ کنند. اگر به این مرحله رسیدید شما توانسته ثبت شرکت اید به یک برند محبوب در بین مخاطب هایتان دست پیدا کنید. استفاده از اسم های شعار گونه مانند اولین، تلاش، میلیونرها و… خودداری کنید. اول این که از این اسم ها در اینستاگرام افراد زیادی استفاده کرده اند و اگر شما هم بخواهید از این نوع نام ها در پیج خود استفاده کنید مجبورید به آن پسوند اضافه کرده و یا نام بلند تری را انتخاب کنید. برای مثال اگر حوزه کاری شما در مورد فروش موبایل باشد میتوانید در کنار اسم فروشگاه خود از پسوند هایی مانند apple، samsung استفاده کنید.

کارخانه دوچرخه سازی

برای این منظور کافی است به وب‌سایت مرکز مالکیت معنوی مراجعه نمایید و در بخش جست‌وجو، نام و نشان تجاری مورد نظر خود را سرچ کنید. عنوان‌هایی که در زبانی غیر از فارسی مثل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، ترکی، روسی و غیره بامعنا هستند نام تجاری لاتین محسوب می‌شوند. انتخاب نام برند لاتین فقط با کارت بازرگانی ممکن خواهد بود. این اسمیه که من پیشنهاد می کنم، با این حال پیشنهاد می کنم که در ابتدا یک نام برند انتخاب کنید و حتما اسم پیجتون رو مطابق با نام برندتون انتخاب کنید. یکی از راه های دیگر برند سازی در اینستاگرام، بیشتر دیده شدن میباشد.

حال که تا حدودی با کلیدهای انتخاب اسم برند آشنا شدیم قصد داریم که ساخت یک نام برند را رقم بزنیم. پس اگر شما در کسب و کار سفر و جهانگردی هستید به نظر ما نخواهید توانست نامی قدرتمندتر از مارکوپولو برای خود انتخاب نمایید. همین‌طور استفاده از اشیاء تقریباً مرتبط با موضوع و تم اصلی کسب و کار نیز می‌تواند کمک شایانی به مقوله اسم برند‌مان بکند.

بنابراین برای رسیدن به یک نام مناسب برای برند خود راهی بس طولانی پیش رو دارید. ما ادعا نمی کنیم که این راهنما جامع و کامل است، چرا که موضوع نامگذاری یک برند همیشه یک موضوع چالشی و بحث برانگیز بوده و هست. ما به شما توصیه می نماییم که این روند را از ابتدا آغاز کنید و تلاش نمایید تا نامی را پیدا کنید که هم خلاقانه و هم کاملاً با حرفه شما متناسب باشد.

پیر بالمین متولد ۱۹۱۴ در یک خانواده اهل صنعت پوشاک به دنیا آمد. پدر بالمین صاحب یک پارچه فروشی بود و خواهر و مادرش نیز صاحب یک بوتیک مد بودند. ای پی سی مخفف Atelier de Production et de Création که به معنای کارگاه تولید و آفرینش است. یکی از نکات جالبی که درباره برند هرمس وجود دارد این است که تولید انبوه ندارد و تولید لباس های خود را برون سپاری نمی کند، چون عقیده دارد هر محصول باید با سخت کوشی و تلاش تولید شود.