اسم برند

اسامی محصولات داروی بهتر است که لحن داروی داشته باشد و یا محصولات غذایی باید لحن خوشمزگی را داشته باشد همچنین محصولات شوینده باید لحن کارهای سخت خانگی را داشته باشد. مکان‌هایی مثل هیمالیا، زاگرس، مدیترانه، دنا، کاسپین، خلیج فارس و … می‌تونه باعث جذابیت اسم انتخابی شما باشه. استعاره یعنی استفاده از عبارت یا تصویری که شما رو به مفهومی غیر از چیزی که تو ظاهر نشون میده برسونه. اگه بخوام براتون مثالی بیارم اسم آژانس مسافرتی سنباد، به معنی شخصی هست که دائماً در سفر هست. تو ادامه چند راه بهتون میگم تا بتونین ازش ایده بگیرین و سریع‌تر پروسه انتخاب نام برند رو طی کنین.

  • اسم برندتان حتماً باید دارای ریشه فارسی باشد و معنادار باشد.
  • زیرا این‌گونه اسم‌ها فقط برای زمانی که قصد فروش در همان منطقه را دارید تأثیرگذار است و در زمان گسترش کسب‌وکارتان با دیگر کشورها به مشکل برمی‌خورید.
  • وقتی به این مرحله رسیده‌اید، یعنی همه مراحل عملی و قانونی کار را انجام داده‌اید و در این بخش باید شروع به تست و آزمایش کنید.
  • «خبربان» نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.

برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید. بیاموزید که چگونه نقشه راه بازاریابی محتوای خود را توسعه دهید – نقشه ای که برای کسب و کار شما مناسب است. در اینجا پنج روند بازاریابی دیجیتال وجود دارد که رهبران کسب و کار باید در سال 2022 از آن استقبال کنند.

نام برند استعاره ای ، بازتابی تصویری و معنایی از ماهیت برند دارد. حال اگر مالکین جدید از آن برند در مسیر که شما تمایل نداشته باشید ، استفاده نمایند ؛ احساس می‌کنید نام و هویت خود را از دست داده‌اید. آیا من باید نام واقعی خود را به عنوان نام برند استفاده نمایم یا از یک نام دیگر استفاده نمایم.

قدم اول هویت بنیادین برند خود را تعریف کنید

احتمالاً بیش از نیمی از آن‌ها از قبل اِشغال شده باشند! حتی اگر تمامی اسامی انتخابی شما از قبل رزرو شدند، ناامید نشوید! ممکن است انتخاب اسم برند یک فرآیند طولانی و سخت باشد، اما قطعاً ارزشش را دارد؛ چون شما قرار است برای سالیان دراز تمام زمان و پول خود را برای برند کردن این اسم هزینه ثبت شرکت کنید. یکی از مواردی که باید در هنگام ثبت برند خود در نظر داشته باشید ، انتخاب بهترین و مناسب ترین نام برای برند می باشد . با در نظر داشتن اینکه یک برند تا سال ها بر روی محصول شما نام گذاری می شود باید بهترین نام را با مشورت کارشناسان ثبت برند و انتخاب اسم برند انتخاب کنید .

اسم برند ها

از آنجایی که پیدا کردن نام برندهای جدید سخت شده است ، شرکت‌های مانند Kleenex یا Pinterest نام‌های را اختراع کرده‌اند . 6 نوع متفاوت از نام برند وجود دارد که برندها در سراسر جهان از یکی از این انواع انتخاب ‌شده‌اند. با وجود تعداد زیادی از برند در سراسر جهان ، پیدا کردن نام برندی زیبا ، مناسب و منحصربه‌فرد هرروز ، سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. برخی برندها به بزرگی اپل ، کوکاکولا و برخی به کوچکی یک وب‌سایت هستند. حتما مشتری آن استفاده خواهد نمود ، به یاد خواهد آورد ، تکرار خواهد کرد و به دیگران توصیه خواهد نمود. و به همین باید بدانید که چگونه در سفر برند به دنیای تجاری ، چگونه می‌شود کل داستان برند را در یک نام خلاصه نمود.

لیست تمامی برندهای لباس و اکسسوری

این رویکرد به ذهن شما کمک می‌کند تا مواردی را که هنوز در نظر نگرفته‌اید، به کار گیرید. با تمرین ذهن، با مفاهیم جدید و ارتباطات زبانی روبرو خواهید شد. برای انتخاب اسم خلاقانه برای برند خود مثل همیشه می توانید بر تجارب و سابقه برندسازی مشاوران موسسه حقوقی ما تکیه ثبت تغییرات شرکت کنید . ما شما را در راه انتخاب بهترین و خلاقانه ترین نام برای برند یاری خواهیم کرد . برای اشخاصی که در راه انتخاب نام قانونی و مناسب با حیطه فعالیت یک برند و علامت تجاری تجربه کافی را ندارند امکان انتخاب مناسب ترین نام علامت تجاری امری دشوار خواهد بود.

مانند لگو و داو ، نگاه به دو Brand name باعث الهام بخشیدن به افراد / شرکت هایی می شود که نام را انتخاب می کنند. لگو نمایانگر برخی از آفرینش ها است در حالی که Dove نشان دهنده زنانگی و لطافت است که برای لوازم آرایش زنانه بسیار مناسب است. هنگام انتخاب نام تجاری و اطمینان از انسجام و اثربخشی آن ، باید معانی غیر کلامی و ارتباط عاطفی را در اولویت قرار داد. این به ایده های بسیار بیشتری از یک لوگو یا شعار نیاز دارد. ما همیشه باید مصرف کنندگان را در ذهن داشته باشیم و سپس سعی در ایجاد اسم برند نماییم.

اسم های هنری می تواند مشمول یک شکل یا نامی خاص باشد که نشان دهنده اجزایی از خدمات اشخاص شود . برای مثال نام کاراکو یا کامک را می توان از جمله اسامی هنری به حساب آورد . برای انتخاب ثبت برند نام ایرانی برند و خلاقانه باید زمان زیادی را صرف کرده و با دانش بسیار نامی با آینده برای برند انتخاب کنید . برای این امر می توانید مثل همیشه بر روی یاری ما حساب باز کنید .

برای این کار نیازی به داشتن لوگو نیست؛ اما دیگر کم‌کم باید به فکر استخدام یک طراح حرفه‌ای باشید. توجه به یک زبان خارجی مانند فرانسه ، یونانی نیز یک گزینه خوب و موثر برای انتخاب در هنگام ساختن اسم برند است. در ایجاد نام های برند باید بررسی شود که آیا شرکت دیگری در حال حاضر از آنها استفاده می کند یا خیر. باید خلقت آنها را تعریف کنید و آن را با جهان به اشتراک بگذارد. برخی از نمونه های معروف شرکت Fuller Brush، شرکت Singer Sewing machine و تمیزکننده Hoover Vacuum است. اگرچه تمام این شرکت ها به فروش رسیده اند ، اما نام ها همچنان مورد استفاده قرار می گیرند.

این نام ها توصیفی نیستند، اما به نوعی نگرش های مرتبط با تجارت خود را ارائه می دهند. اگر دقت کرده باشید، وسواس مادران برای انتخاب نام فرزندشان، آن هم زمانی که موعد به دنیا آمدنش نزدیک است، گاهی خنده دار می شود! این مساله برای بنیان‌گذاران کسب‌وکارها هم صدق می‌کند و نشان می دهد که انتخاب نام مناسب برای کسب و کار شما چقدر مهم است.

این نام ها برای مخاطب قابل فهم بوده و در خواندن و نوشتن آن دچار مشکل نمی شوند. همچنین برای مطالعه بیش‌تر این بحث مقاله‌های «صدای برند چیست و آن را چگونه ایجاد کنیم؟ + 10 نمونه واقعی در برندهای ایرانی» و «چرا رنگ برند خیلی مهمه ؟! + راهنمای انتخاب برند متناسب با کسب و کار شما» را مطالعه کنید.