با بهترین و معروف‌ترین برندهای پوشاک ایرانی آشنا شوید

توسط

در

اکثر برندها از موضوعات فعالیت یک محصول نشات گرفته اند و با ارائه محصول و خدماتی با کیفیت در طی سال ها فعالیت خود ، توانسته اند بین مشتریان خود در تمام نقاط دنیا مطرح شوند . پس انتخاب یک نام برای برند از جمله موارد مهم در کسب سود در حیطه فعالیت می باشد . در این مقاله ما به نحوه انتخاب بهترین نام و هم چنین کارا ترین نام برای برند شما خواهیم پرداخت . برای دستیابی ثبت شرکت به اسامی خاص برند پیشنهاد می شود در ادامه همراه ما باشید . این برند که در سال ۱۹۶۱ تأسیس شده‌است یکی از برجسته‌ترین و مهمترین مزون‌های مد دنیا محسوب می‌شود و با پوشاک مدرن و متفاوتی مانند کت‌های تاکسیدو برای زنان معروف شده‌است. امروزه برند سن لوران پاریس تولیدات فراوانی از جمله پوشاک آماده برای زنان و مردان، محصولات چرم، کفش و جواهرات تهیه می‌کند.

اسم برند های خارجی

این برند یکی از با اصالت ترین نام‌ها در این زمینه است که مقبولیتی جهانی دارد. پرادا یک برند ایتالیایی است که در صنعت مد در زمینه پوشاک، بدلیجات، کفش، کیف‌های چرمی، لوازم آرایشی، مشروب، ساعت و عطر فعالیت می‌کند. با ارزش برند 14.1 میلیارد دلار، در جایگاه 39 جهان از نظر ارزش برند قرار دارد، اما از نظر لوکس‌ترین و گران‌ترین برندها در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.

با دیدن قیمت محصولات این برند به راحتی می‌توان فهمید که بازار هدف آن افراد با قشر درآمدی بالا هستند. کرم پودر آرایشی آن در حدود fifty eight دلار به فروش می‌رسد و به عنوان مثالی دیگر، محصول لوسیون احیاء کننده پوست آن به قیمت 124 دلار به فروخته می‌شود. آئودی یکی از برترین برندهای اتومبیل و البته لوکس‌ترین و گران‌ترین برندها در کل جهان است. کمپانی آئودی اصالتا آلمانی است و در سال 1910 توسط August Horch تاسیس شد. مقر اصلی کمپانی در آلمان قرار دارد اما فروش و خدمات آن به صورت جهانی است. با بیش از 460 فروشگاه در تقریبا 50 کشور دنیا این برند به عنوان گران‌ترین و لوکس‌ترین برند جهان شناخته می‌شود.

چه عواملی باعث رونق در فروش روتختی سه بعدی شده است؟

شما برای خرید محصولات برند ناوالس می‌توانید به فروشگاه‌های تهران، کرج، رباط کریم، بروجرد و اهواز مراجعه کنید. برای خرید شما میتوانید به four شعبه معتبر این فروشگاه در تهران و رشت مراجعه کنید. همچنین برای خرید اینترنتی هم می‌توانید به سایت ایران برک رجوع کنید. این برند به تولید لباس‌های رسمی و غیر رسمی و اسپرت در رنگ بندی و طرح‌های مختلف می‌پردازد. سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد.

  • برند شانل که برند مشهور فرانسوی است که در خلاقیت و عرضه نو آوری حرف های زیادی برای گفتن دارد.
  • همچنین روسری‌های ابریشمی و کیف‌های زنانه‌ی آن‌هم معروف و محبوب هستند.
  • در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

ورود سبک پانک و موج نو به دنیای پوشاک روزمره یکی از دستاوردهای ویوین وست‌وود است. ویوین وست‌وود در دهه هفتاد میلادی با کار برای گروه‌های موزیک راک و پانک فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرد و در مدت کوتاهی به شهرت رسید و وارد جریان اصلی دنیای مد شد. در صورتی که شما به نحوه کارشناسی و رد نام شرکت خود اعتراض دارید می توانید اعتراض خود را در قالب یک فرم اعتراضی به سازمان ثبت شرکت­ها ارسال کنید.

جیمی چو برند خود را با همکاری تامارا ملون ادیتور مجله بریتیش ووگ تاسیس کرد. او در سال 2001 سهام پنجاه درصدی خود را با ارزش 10 میلیون پوند فروخت و کار خود را فقط روی طراحی متمرکز کرد. خط تولید محصولات این برند شامل کیف و سایر اکسسوری مانند کیف است. کفش های این برند در عین زیبایی همیشه متفاوت و خاص و سرشار از عنصر خلاقیت هستند. برند بربری شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و ترکیبات معطر فعالیت می‌کند. اِرمِس، شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس است، که در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد.

نام های تجاری زیبا

شرکت بالینسیاگا در سال ۱۹۱۹ توسط طراح اسپانیایی کریستوبال بالینسیاگا، در شهر سن سباستین، اسپانیا تأسیس شد. بالینسیاگا امروزه از برندهای زیرمجموعه گوچی به شمار می‌آید که متعلق به گروه فرانسوی کرینگ می‌باشد.این برند یکی از 15 برند برتر پوشاک فرانسه لقب گرفته است. طراحی های کریستوبال مورد تمجید طراح مشهور کریستین دیور قرار گرفت و از او به عنوان «استاد همه‌ی ما» یاد کرد. 0 تا a hundred ساخت اسم شرکت + 60 نمونه نام مناسب شرکت [ایرنی و … برند ورساچه نیز از بهترین برند های خارجی لباس است که در زمینه تولید عطر، پوشاک و پارچه فعالیت دارد.

این لباس‌ها نیز مشابه لباس‌های زیر زنانه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای حفظ سلامتی افراد باید بهترین جنس‌ها را خریداری کنید. برای خرید این محصولات حتماً به جنس و مواد اولیه آن‌ها توجه داشته و از لباس‌هایی با جنس پلاستیک خودداری کنید. برند‌های ایرانی با کیفیت بالایی در زمینه تولید لباس زیر مردانه فعالیت می‌کنند. از جمله این برند‌ها می‌توان به آریان نخ بافت، تغییرات شرکت هالیدی، کلوین کلاین، لیورجی، کیان تن پوش و اشاره کرد که محصولات با کیفیت بالایی را تولید می‌کنند. برند‌های ایرانی نیز در زمینه تولید سوتین‌های مناسب و با کیفیت فعالیت موفقی داشته‌اند. برند‌های مختلفی ازجمله انوشه، لعیا، دلنشین، شاخص و … در زمنیه تولید لباس زیر فعالیت داشته و نمونه‌ای از بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌های زیر ازجمله سوتین را تولید می‌کنند.

اسم برند زیبا

شرکت ماوی برای تولیدات خود همه سنین را مورد هدف قرار داده است از بانوان تا آقایان و حتی طبقه جوان. سپس بعد از مدتی متخصصان دیگری به ماوی آمدند که علاوه بر اندازه لباس به زیبایی و کیفیت آن به شدن افزودن و آن را به محصولی درجه یک تبدیل کردند. در این برند علاوه بر شلوار های جین می توان به تی شرت ها، اکسسوری، بلوز و کت جین‌ و انواع کت اشاره کرد که می توان این نوع لباس ها را برای خانم ها و آقایان و حتی بچه ها در فروشگاه های برند ماوی یافت. پوشاکی مد روز و مطابق سلیقه و نیاز اقشار مختلف جوانان امروزی، کیفیت بالای طراحی، پارچه و مواد در آن رعایت می‏شود و با داشتن تمام این‌ها، هنوز هم با قیمتی بسیار مناسب و ارزنده به مخاطبان ارائه شود. ویوین وست‌وود طراح مد بریتانیایی است که موج جدیدی در سبک پوشش روزمره به وجود آورد.

این نام از دو قسمت haim به معنای خانه و rīc به معنای قدرت و فرمانروایی تشکیل شده است. تا قرن هفدهم این نام به شکل استاندارد بومی تبدیل نشده بود. اگرچه این نام به عنوان یک اسم پسرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد اما هم اکنون ثبت برند در آمریکای شمالی از آن به عنوان نام دختر نیز استفاده می‌کنند. این نام از کلوین مشتق شده که برای اولین بار در سال 1920 مورد استفاده قرار گرفت. کوین نام یک رودخانه اسکاتلندی است که از طریق گلاسکو به کلاید می‌ریزد.

با در نظر داشتن اینکه یک برند تا سال ها بر روی محصول شما نام گذاری می شود باید بهترین نام را با مشورت کارشناسان ثبت برند و انتخاب اسم برند انتخاب کنید . ماکس عزریه یک طراح مد تونسی است که برند لباس زنانه BCBGMAXAZRIA را بنیانگذاری کرده‌است. عرزیه همچنین طراح، رئیس و مدیر عامل گروه BCBGMAXAZRIA، یک خانه مد جهانی بود که بیش از ۲۰ مارک داشت.

برای انتخاب نام ایرانی برند و خلاقانه باید زمان زیادی را صرف کرده و با دانش بسیار نامی با آینده برای برند انتخاب کنید . برای این امر می توانید مثل همیشه بر روی یاری ما حساب باز کنید . شما نیز اگر برای برند خود به دنبال اسامی هنری هستید بهتر است با مشاوران متخصص در این عرضه مشورت کرده و بر اساس نوع و موضوع فعالیت خود اقدام به گزینش اسم هنری خاص برای برند خود کنید . در صورت استفاده از اعداد در اسم برند باید ان را با حروف قید کرده و به اداره ثبت ارائه دهید. کارولینا هررا (زادهٔ ۸ ژانویه ۱۹۳۹) طراح مد اهل ونزوئلا است که به خاطر سبک شخصی منحصربه‌فردش شهرت دارد.

طراحی‌های پرطراوت آن و کیفیت مواد اولیه خرید محصولات برند را به آرزوی افراد مرفه، سلبریتی‌ها، و ثروتمندان سراسر جهان تبدیل کرده است. برند هرمس با ارزش 15.three میلیارد دلار از نظر مالی در جایگاه 35 ام قرار دارد، اما از نظر لوکس‌ترین برندهای جهان در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. این شرکت توسط Thierry Hermes در سال 1837 تاسیس شد و تا به امروز فروش محصولات خود را ادامه داده است.