ایده برای اسم شرکت

توسط

در

بعنوان مثال برای شرکت سهامی خاص به حداقل دو شریک سهامدار و دو عضو غیر سهامدار که مجموعه 5 نفر می شود و ثبت شرکت بامسئولیت محدود به حداقل یک شریک که مجموعا دو نفر خواهید ثبت برند شد نیاز دارید. نام شرکت اولین اطلاعاتی است که مشتریان درباره مجموعه شما کسب می‌کنند. بنابراین نهایت دقت و ظرافت را باید در انتخاب و تعیین آن به کار ببندید.

استعلام قابلیت ثبت علائم تجاری فرآیندی تخصصی و بر اساس تجارب پیشین می باشد، به همین خاطر ما به شما پیشنهاد می کنیم که به صورت رایگان این کار را به ما واگذار کنید. برای جلوگیری از هدر رفت وقت و هزینه ای که می خواهید صرف ثبت یک برند ثبت شده بکنید، بهتر است قبل از ثبت از وب سایت ما استعلام بگیرید تا مطمئن شوید که مشابه برند شما قبلا ثبت نشده است. به عبارت سـاده تر، می توان گفت با ثبت علامت تجای است که یک شرکت به مشتریان خود معرفی می گردد. در صورت مواجه شدن با هر گونه سوال در رابطه با انتخاب نام شرکت ، سوالات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران توانمند و فوق حرفه ای ما ، شما را در انتخاب نامی درخور و شایسته همراهی خواهند کرد.

نکته دیگری که در انتخاب اسم شرکت بازرگانی باید به آن توجه کرد این است که هرچند استفاده از اسامی شهرها ، رنگ‌ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی‌شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد. انتخاب اسم جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تأسیس شرکت است. بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می‌کنند.

  • روش طوفان فکری بخاطر تعداد زیاد ایده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و کارساز است.
  • این مدت برای شرکتهای سهامی عام «شش ماه از تاریخ تشکیل مجمع عمومی موسس» می باشد.
  • کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد.
  • فرقی نمی‌کند که نوع شرکت شما چیست یا تعداد اعضا و سرمایه اولیه آن چقدر است.

برای مثال، اگر شرکت «آریا پاد» ثبت شده باشد، کسی نمی‌تواند عنوان «فنی مهندسی آریا پاد» را پیشنهاد دهد. اگر واژه‌های انتخابی شما، به طرز گمراه‌کننده‌ای شبیه نام شرکت‌هایی باشند که قبلاً ثبت شده‌اند، این اسامی تایید نخواهند شد. باید قواعد اسمی که در هر قالب ثبتی وجود دارد را رعایت کنید مثلا باید در شرکت نسبی نام یکی از شرکا در نام شرکت نیز آورده شود و از لغاتی مانند شرکاء برادران و یا لغاتی از این قبیل استفاده شود. چنانچه نتیجه تغییرات شرکت کارشناسی تعیین نام، نشانگر وجود تعارض در نام پیشنهادی با مفاد دستور العمل باشد، مراتب با ذکر علت رد نام پیشنهادی، به متقاضی اطلاع رسانی می شود تا نام های جدیدی پیشنهاد و ارسال نماید. استفاده از اسامی ائمه و نامهای متبرکه در موسسات خیریه ، فرهنگی و شرکتهای خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و درصورت رعایت سایر موارد ممکن می باشد. در ادامه راهنمایتعیین نام شرکتکه توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارایه شده است ، آورده ایم.

تایید نام یک شرکت توسط اداره کل شرکت­ها انجام می­شود و تایید موسسات صنعتی توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام می­شود. پروسه ثبت نام یک شرکت و ساخت اسم شرکت به صورت اینترنتی انجام می­شود در نتیجه شما می­توانید به صورت اینترنتی از طریق سازمان ثبت شرکت­ها نام شرکت خود را ثبت و پیگیر ثبت نام شرکت باشید. همه‌ی دوستان، شرکا و همکاران خلاق خود را در جایی دعوت کنید و از آن‌ها بخواهید تا در مورد اسم شرکت شما نظر دهند.

انواع وضعیت های پرونده هنگام ثبت برند چیست؟

یکی دیگر از مواردی که با شرکت سهامی متفاوت می باشد این است که موسسه نیازی به واریز مبلغی از سرمایه شرکت ندارد.شرکت بازرگانی1- شرکت های بازرگانی به جهت انجام صادرات و واردات کالا استفاده می شوند. در حال حاضر در کشور ایران به دلیل بصرفه بودن صادرات تقاضای زیادی برای شرکت بازرگانی دارند. نوع شرکتمزایا، معایب، شرایط و نحوه ثبت هر کدام از شرکتهاشرکت مسئولیت محدود1- یکی از پرطرفدارترین ثبت شرکت در ایران شرکت های با مسئولیت محدود می باشد. معمولا بیشترین درخواستی هم که در موسسه ما وجود دارد، همین نوع شرکت می باشد. هر گاه بخواهید برند یا نام فارسی به ثبت برسانید باید مجوزی بر مبنای این که فعالیتی مرتبط انجام می دهید را به اداره ثبت کشوری یا منطقه ای ارائه دهید، که برای ثبت برند شرکت این مجوز اساسنامه شرکت می باشد.

اسم شرکت بازرگانی

سلام .من یک نام برای شرکت قطعه سازی خودرو (اگزوز )می خواستم.تشکرالبته اگر یکی از سیلاب هاش اسم بهرام هم باشه ممنون میشم. اسم انتخاب شده باید بتواند ارزش و تجربه را میان محصولات انتقال بدهد. بعضی ازکارشناسان بر این باورند که اسم های انتزاعی بهترین اسم ها می باشند. تنها در صورتی امکان استفاده از کلمات متعلق به نهاد های دولتی و نیرو های مسلح وجود دارد که مجوز های لازم از مقام های صلاحیت دار این نهاد ها و نیرو ها دریافت شده باشد.

مراحل تعیین انتخاب نام برای شرکت حقوقی در اداره ثبت شرکتها – برای نام شرکت … 8-کلماتی از قبیل ساختمانی ، بازرگانی ثبت شرکت ، تجاری ، مهندسی ، مهندسی مشاور ، حقوقی … در ایران انتخاب نام برند جز اولین گام‌های اجباری برای ثبت شرکت است.

انتخاب نام شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. بنابراین اگر ما هم بتوانیم چنین نام های قدرتمند و خاص تصویری را در ساخت اسم شرکت خود انتخاب کنیم در زمانی کوتاه می توانیم برند تجاری موفقی را داشته باشیم. از گذشته تا الآن منحصر به فرد بودن اسم یک کمپانی موضوعی مهم و حائز اهمیت در انتخاب نام مناسب شرکت یا برند بوده است. البته بسیاری از کسب‌ و کارهای نوپا و کم تجربه در شروع کارشان سعی می‌کنند از نام برندهای معروف و بزرگ کپی برداری کنند. این کار می‌تواند به‌تنهایی ضربه‌ای به برند و شرکت شما برند که سال‌ها درگیر آن باشید.

ارائه دهنده کلیه خدمات ثبتی شرکت ها

و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . این موضوع که در انتخاب اسم شرکت باید از قوانین و ضوابط ادارات ثبت شرکت ها پیروی کرد جزو مسائل مهم تلقی می شود. همه این نام ها وارد دفتر اندیکاتور اداره می شود و در قسمت نام مورد بررسی قرار می گیرد، از اسامی انتخابی نام انتخاب و به وسیله نامه برای شهرستان مورد نظر صادر می شود. برای هر نام تقریبا دو ماه اعتبار در نظر گرفته می شود و اسم شرکت و نام شهرستان و شماره دفتر اداره و تاریخ روز در دفاتر وارد می شود.

ما افتخار داریم که خدمات با کیفیت را با بهترین خدمات به مراجعه کننده ها ارائه می دهیم. یکی از مهم ترین خدمات این است که شما به صورت غیر حضوری هم می توانید ثبت یک شرکت را انجام دهید. در این روزها که هر کسی مشغله های خود را دارد، امکان بهره مندی از خدمات غیر حضوری اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. 3- در واقع مدیر در شرکت های نسبی مانند وکیل عمل می کند و باید از حق و حقوقی شرکت دفاع کند و باید پاسخگوی هیئت مدیره و سهامداران باشد.

۷-۲- چنانچه نام شخصیت حقوقی به صورت مقید ثبت شده باشد امکان انتخاب نام جدید مشتق از آن به صورت مطلق برای شخصیت حقوقی دیگر وجود ندارد . ۷-۱- چناچه تفاوت نام پیشنهادی با نام ثبت شده تنها در استفاده از پسوند جمع (نظیر ان ، ون ، ین ، ها و یا جمع مکسر) یا حذف آن باشد امکان ثبت آن وجود ندارد . مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند. باید انتقال دهنده تجربه، ارزش، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد. برخی از کارشناسان معتقدند که اسامی انتزاعی بهترین اسامی هستند.