نحوه ی انتخاب اسم شرکت

ما به دنبال اسم برای شرکت خدمات چاپ و بسته بندی که سهامی خاص هم هست، هستیم و همچنین یک اسم به عنوان برند نیاز داریم . با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند. عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر. علاوه بر این در بالای اوراق ارائه شده نیز نام شركت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می شود كه باید مورد تایید و موافقت مدیر كل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود كه در بالای اوراق نظر خود را اعلام می دارد. چون در قسمت تعیین نام كنترل اسامی كلیه شركتها و موسسات غیر تجاری كه در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی است.

  • اما به هر صورت شاهد هستیم که داشتن یک عنوان یا نام تجاری قدرتمند هم بسیار اهمیت دارد.
  • اگر همه مسائل را در نظر نگیرید احتمالا در آینده با مشکل مواجه می‌شوید.
  • انتخاب نام جدید شرکت بعد از تغییر اسم شرکت، رعایت شرایط خاصی را می­طلبد.
  • حیات یک کسب و کار به نامی که برای آن انتخاب می شود بستگی خواهد داشت بدین منظور برای انتخاب نام زیبا برای شرکت خود باید نهایت دقت را به عمل آورد تا در کم ترین زمان بتوان نامی مناسب برای شرکت گزینش کرد که با معیار ها و قوانین اداره ثبت هم سو باشد .
  • از اسامی دانشمندان، کاشفان و شعرای معاصر نمی‌توان برای نام‌گذاری شرکت استفاده کرد.
  • برای مشاوره انتخاب نام شرکت با کارشناسان انتخاب نام موسسه فرداد رسا در تماس باشید.

اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراتژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. بسیاری از افراد قبل از ثبت شرکت خود برای رسیدن به نام شرکت مطلوب، انرژی و زمان زیادی صرف می کنند اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می گیرند.

از جدیدترین اخبار و قوانین ثبتی باخبر شوید

در این شرایط، متقاضی موظف است دوباره پنج اسم جدید را به ترتیب اولویت به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه دهد و روند انتخاب نام شخصیت حقوقی همانند بار اول انجام می‌پذیرد. اشخاصی كه در شهرستان ها قصد تاسیس شركت را دارند، بایستی حتماً برای انتخاب نام شرکت خود از مركز كسب تكلیف نمایند. اینكار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست كتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید. طبق دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسم شرکت نباید لاتین باشد.

اسم شرکت برای ثبت

برای بررسی شرایط اسم شرکت برای ثبت ، خواندن این مقاله توصیه می شود. _ در انتخاب اسم شرکت، بهتر آن است که قلمرو مکانی را لحاظ نکنید. چرا که ممکن است بخواهید شهرتان را و یا فعالیتتان را گسترش دهید. در هر صورت، نام محل در اسم شرکت تنها در صورتی مورد تایید اداره ثبت قرار می گیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد.

تنها تفاوت نام‌گذاری آنها، الزام به درج عبارت سهامی خاص و با مسئولیت محدود در عنوان هر یک از آنها است. نمونه اسم زیبا برای شرکت و موسسه حقوقی نامی مخصوص و تک برای یک ارگان و شرکت بوده که برای نام گذاری شرکت های انتخاب می شود. یک نام تجاری زیبا باید دارای مشخصات خاص خود باشد و توسط کارشناسان انتخاب نام شرکت انتخاب شده باشد. من میخوام شرکت بازرگانی،تجاری مهندسی ثبت کنم و خدمات فنی مهندسی و بازرگانی به شرکت های خارجی که می خوان تو ایران فعالیت کنن ارائه بدم. و هم بتونم تو زمینه واردات در زمینه قطعات خودرو و محصولات دانش بنیان فعالیت داشته باشم.چه نوع شرکتی مناسب هست؟ سهامی خاص رو انتخاب کرده بودم. چون سابقه شرکت رو هم برای مهاجرت در سال بعد لازم خواهم داشت، لازمه که از نظر حقوقی،آفیسر وقتی سابقه شرکت رو بررسی میکنه توجیه پذیر باشه.

واحد انتخاب نام شرکتها و اسامی شرکت و موسسات غیر تجاری در هر اداره ثبت شرکتها مستقر می باشد. کلیه واحد ها زیر نطر اداره ثبت شرکت ها تهران بوده و از یک سامانه یکپارچه استفاده می نمایند. بررسی اسامی شرکت ها توسط کارشناسان تخصصی اداره ثبت شرکت ها تهران صورت می پذیرد.

اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. همان طور که برای اولین مرحله ثبت نام شرکت در سامانه اداره ثبت شرکتها مراحل مختلفی را باید طی کرد، جهت تغییر مجدد اسم شرکت نیز همان مراحل باید گذرانده شود. انتخاب نام جدید شرکت بعد از تغییر اسم شرکت، رعایت شرایط خاصی را می­طلبد. از فرمانداری مجوز بگیرید و موازین شرعی و عرفی را مدنظر قرار دهید. در صورت وجود تعارض با مقررات، مراتب رد نام با ذکر علت به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

شاید اگر بگوییم که اکنون انتخاب اسم برای شرکت یا پیشنهاد اسم شرکت سخت‌ترین قسمت راه‌ اندازی یک شرکت است، بیراه نگفته باشیم. در این راه موسسه ثبت نوول شما را به صورت کامل و با در نظر گرفتن ویژگی های محصولتان راهنمایی خواهند کرد . شما می توانید در هر ساعت از روز های کاری با شماره تماس های موسسه ثبت شرکت در تهران ثبت نوول تماس گرفته و با مشاوره تخصصی مشاوران ثبتی و حقوقی ثبت نوول خیال خود را از صحیح انجام شدن امور حقوقی آسوده سازید . همه این نام ها وارد دفتر اندیکاتور اداره می شود و در قسمت نام مورد بررسی قرار می گیرد، از اسامی انتخابی نام انتخاب و به وسیله نامه برای شهرستان مورد نظر صادر می شود.

نام تجاری به جای نام تجاری رسمی استفاده می‌شود،که اغلب روی کاغذها به جای نام‌های طولانی کسب‌وکار در نظر گرفته می‌شود . هنگامی که یک علامت تجاری صادر می‌شود، تا زمانی که شما مایل به حفظ آن هستید و در حال استفاده از آن هستید ، منقضی نمی‌شود؛ اما شما باید بعد از پنج یا ۶ سال بعد از ثبت نام تجاری خود، مدرکی دال بر مورد استفاده قرار گرفتن این نام به مرکز ثبت اسناد ارائه دهید. پس از رفع ایرادهای وارد شده، پیش آگهی تغییرات صادر و حدوداً یک هفته بعد، آگهی تغییر نام شرکت در روزنامه رسمی کشور منتشر می­شود. چه بسیار شرکت‌هایی که برای ثبت یک نام ماه‌ها وقت صرف نموده‌اند ، زیرا که علاقه‌مندند که نام شرکتشان را کاملا منطقی انتخاب نمایند.

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص

یعنی از حروف اول چند کلمه و یا ترکیبی از چند حرف استفاده نشود. کلماتی مانند ایران،ملت ،سازمان ،وزارت که تداعی کننده دولتی بودن و یا شبه دولتی بودن را دارند قابل ثبت نیستند . خیر نام های که فاقد ریشه فارسی می باشند ،قابل ثبت و تایید نیستند . حداقل سیلاب برای ثبت نام یک شرکت یک حروف و حداکثر نامحدود می ثبت تغییرات شرکت باشد . ۷-۱- چناچه تفاوت نام پیشنهادی با نام ثبت شده تنها در استفاده از پسوند جمع (نظیر ان ، ون ، ین ، ها و یا جمع مکسر) یا حذف آن باشد امکان ثبت آن وجود ندارد . چنانچه تفاوت نام پیشنهادی با نام ثبت شده تنها در استفاده از پسوند جمع(نظیر ون،ین،ها و یا جمع مکسر)یا حذف آن باشد امکان ثبت آن وجود ندارد.

پس از ثبت نام شرکت در سامانه ثبت شرکتها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه نام شرکت را مشخص می نمایند. مشاورین حقوقی در موسسه ثبت نوول با تخصص و کارآزمودگی خود آماده ارائه نمونه اسم شرکت برای شرکت و موسسه مورد نظر متقاضیان می باشد . فقط با یک تماس و یا با یکبار مراجعه حضوری به این موسسه در راه ثبت شرکتو هم چنین انتخاب نام برای موسسه خود ثابت قدم خواهید ثبت برند تجاری بود . در صورت وجود تعارض در نام با معیارهای فوق‌الذکر، مراتب رد نام با ذکر علت به اطلاع متقاضی خواهد رسید. در این شرایط، متقاضی موظف است مجدداً پنج اسم جدید را به ترتیب اولویت به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه دهد و روند انتخاب نام شرکت همانند بار اول انجام می‌پذیرد. البته چنانچه متقاضی نسبت به این کارشناسی و تایید نشدن نام انتخابی‌اش اعتراض داشته باشد، می‌تواند با ذکر دلایل در فرم مربوطه، درخواست کارشناسی مجدد نماید.