ثبت شرکت در دبی در سال 2022

توسط

در

سایت Safarme، از سال 1394 فعالیتش را آغاز کرد و تا کنون موفق به ارائه خدمات به صد ها هزار مشتری و جلب رضایت کامل آنها شده است. هم اکنون می توانید با خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، رزرو هتل و رزرو تور، به جمع مشتریان سفرمی بپیوندید و از تخفیف های ویژه ما بهرمند شوید. برای شرکت هایی که در بخش تولیدی فعالیت می کنند باید از وزارت امور مالی و صنعتی مجوز اقتصاد و بازرگانی مجوز دریافت نمایید. امروز با موسسه بازرگان یک شعبه خارجی از تجارت خود در دبی شروع کنید. مجوزهای صنعتی برای سرمایه گذاری در جهت راه اندازی خطوط تولیدی و صنعتی و بسته بندی، صادر می گردد.

ثبت شرکت در دبی

چه افرادی که می‌خواهند در دبی ماهیگیری کنند و چه کسانی که قصد ثبت شرکت در دبی دارند هر کدام در دامنه فعالیت خود بهترین مکان را برای تجارت انتخاب کرده‌اند. آمار ثبت شرکت در دبی در سال‌های گذشته به طرز قابل توجهی افزایش یافته است. دلیل آن هم مزایای متعدد ثبت و راه اندازی کسب و کار در دبی است. امارات متحده عربی یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشورهای منطقه است که سرعت بالای رشد آن، فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری، مهاجرت و زندگی در این کشور فراهم نموده است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند با ثبت شرکت LLC در امارات تجارت کنند. این روشی محبوبی برای تجارت در امارات متحده عربی در تمامی بخش‌های تجاری به استثنای بانکداری، بیمه و سرمایه‌گذاری مالی است.

چه نوع شرکت های را می توان در دبی ثبت کرد؟

با توجه به مواردی که عنوان کردیم بدیهی است ثبت شرکت در منطقه آزاد تجاری ساده تر از اداره توسعه اقتصادی می باشد. راس الخیمه محبوب‌ترین منطقه آزاد در امارات متحده عربی است. بسته به این که شرایط شما چیست و نیاز به چه فعالیتی در دبی دارید، موارد زیادی هست که قبل از به راه اندازی شرکت در دبی باید بدانید.

اقامت دائم کارت گلد به افراد استثنایی و بااستعدادی اعطا می‌شود و به هرکسی که در داستان موفقیت امارات متحده عربی نقش مثبت داشته باشد. سرمایه‌گذاران خارجی که می‌خواهند از راه‌اندازی مشاغل در امارات و به‌ویژه در دبی بهره‌مند شوند، باید بدانند که طیف گسترده‌ای از مناطق آزاد در این کشور وجود دارد که در آنجا شرایط ویژه‌ای برای انجام مشاغل فراهم می‌شود. یکی از محبوب‌ترین مناطق آزاد در این کشور راس الخیمه است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از ۰٪ مالیات شرکت‌ها و بازپرداخت رایگان سود بهره‌مند شوند. شعب و شرکت‌های تابعه – در دسترس برای شرکت‌های خارجی که در امارات متحده عربی کار می‌کنند. تمامی هزینه‌هایی که قرار است در طی پروسهثبت شرکت پرداخت شود که شامل هزینه‌های ترجمه اسناد و مدارک، هزینه‌های مربوط به گرفتن مجوز تجارت و تائیدیه‌های لازم، هزینه ویزا و اداره‌ی ماجرت می‌باشد از قبل مشخص می‌ شود.

ثبات اقتصادی این کشور موجب شده است که محاسبه هزینه‌ها با درهم بدون نوسان باشد و متقاضیان بتوانند به راحتی شرایط تشکیل شرکت در دبی را نیز بسنجند. پس از طی کردن مراحل قانونی و اخذ مجوزات، ویزای شما به ویزای سرمایه گذاری Investor یا ویزای پارتنر Partner تغییر می‌یابد. این شرکت باید در یک منطقه تجارت آزاد قرار داشته باشد و هر منطقه دارای حداقل‌ها و شرایط خاص خود را برای تعیین هزینه‌های راه‌اندازی و شکل‌گیری مشاغل دارد. هم‌اکنون سرمایه‌گذاران و کارآفرینان می‌توانند اقامت دائمی در امارات متحده عربی را دریافت کنند.

در هنگام تمدید شرکت به صورت سالانه این مقدار مالیات مجددا محاسبه می‌شود. در واقع با مقایسه امارات با سایر کشورهای منطقه و مزایای آن، معایب ثبت شرکت در امارات چندان به‌چشم نمی‌آید. شهر دبی در امارات با در آمد ناشی از نفت و گاز سرمایه گذاری نموده و به یک شهر توریستی و تجاری تبدیل شده است. از جاذبه های این شهر جزایر مصنوعی، بازار طلا، اماکن تفریحی، اماکن تاریخی را می توان نام برد. با ثبت یک شرکت قانونی در امارات و یا دبی می توانید به اخذ اقامت برای خود و افراد خانواده اقدام نمایید.

  • در اینجا چند مزیت برای سرمایه گذاران شرکت ثبت شرکت LLC در دبی ارائه شده است.
  • خیابان‌های مختلف، رستوران‌ها، پارک‌ها و مراکز خرید، امارات را به یکی از محبوب‌ترین‌ کشورها تبدیل کرده است.
  • تابعیت دوگانه در امارات متحده عربی به رسمیت شناخته نمی‌شود.
  • شاید معروف‌ترین منطقه آزاد امارات، منطقه آزاد راس الخیمه باشد که طیف گسترده‌ای از امکانات از جمله مالیات صفردرصد و اجازه 100% مالکیت خارجی را ارائه می‌دهد.
  • گفتنی است که بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه در این شهر واقع است.

بیشتر افراد برای ثبت شرکت خود در امارات و دبی از این شیوع استفاده می نمایند. برای ثبت شرکت و امارات، ابتدا قبل از سفر به این کشور، می توانید به صورت تلفنی با ما مشورت کنید، برای هر فعالیتی شما نمی توانید در امارات شرکت ثبت کنید، یا چند کار مختلف غیر مرتبط را با یک شرکت نمی توانید انجام دهید. جدا از اینها اطلاعاتی در خصوص بانکداری در دبی وجود دارد که به اختصار به آنها اشاره خواهیم کرد. در بیشتر بانک‌های دبی که به منظور ثبت شرکت به صورت غیر حضوری فعالیت دارند ممکن است تمامی قراردادها و فاکتورها را از افراد بخواهند. هم‌چنین کارمندان بانک امکان دارد از صاحبان شرکت بخواهند که درخواست ویزا و نوع اقامت خود را تعیین کنند. هزینه‌ای که برای ترجمه باید پرداخت شود جدا از هزینه قرارداد است.

در مورد شرکت‌های ساحلی ثبت‌شده به عنوان شرکت‌های سهامی خصوصی و دولتی، حداقل سرمایه سهم قابل سپرده‌گذاری ۵ میلیون AED به ترتیب ۳۰ میلیون AED است. وقتی صحبت از شرکت‌های منطقه آزاد دبی می‌شود، نیازهای سرمایه سهم توسط هر مرجع منطقه آزاد تصمیم‌گیری می‌شود. توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که در حالی که برخی از مقامات محلی حداقل مبلغ پول را به عنوان سرمایه سهم تحمیل می‌کنند، برخی دیگر این‌گونه نیستند. از آنجا که هیچ راهی برای اتباع خارجی برای دریافت اقامت دائم یا تابعیت در امارات وجود ندارد، ازنظر منطقی هیچ ویزای طلایی واقعی وجود ندارد. بااین‌حال، از طریق سرمایه‌گذاری به کشور، مهاجران می‌توانند اقامت موقت 3 ساله و قابل تمدید را برای زندگی طولانی‌مدت در خارج از کشور در دبی بدون نیاز به اشتغال دریافت کنند.

دبی پرجمعیت ترین شهر امارات است و در سال های اخیر این شهر به مرکز تجاری خاورمیانه تبدیل شده است. در مقابل دفتر شعبه مجوز تجاری دریافت می‌کند و مجاز به انعقاد قراردادها یا انجام فعالیت‌های دیگر به نام شرکت مادر است. دفتر شعبه می‌تواند در امارات متحده عربی به فعالیت‌های تجاری بپردازد و سود کسب کند اما با این حال فقط می‌تواند به فعالیت‌های مشابه شرکت مادر بپردازد. همینطور در دفتر شعبه کالاهای وارداتی باید از طریق یک شرکت بازرگانی محلی وارد امارات شوند. البته مقامات اماراتی ممکن است محدودیت‌هایی را برای فعالیت‌های شعبه اعمال کنند.

پیش‌ از این با یک مشاور راه‌اندازی مشاغل مشورت کنید و از امکانات فعالیت تجاری خود و قوانین قانونی آن مطلع شوید. یک شرکت با مسئولیت محدود دبی (دبی LLC) ، خارجیان را به داشتن 49٪ از شرکت محدود می‌کند. یک تبعه امارات 51 ثبت برند تجاری درصد سهام باقیمانده را در اختیار خواهد داشت. فقط در موارد استثنایی، مقامات دولتی اجازه می‌دهند 100٪ LLC متعلق به افراد خارجی باشد. سرمایه‌گذاران خارجی بسته به اهداف تجاری خود می‌توانند چندین نوع شرکت در دبی تأسیس کنند.

شرکت‌هایی که فقط 1 سهامدار دارند می‌توانند به عنوان ثبت نام کنند. شرکت‌های دارای 2 تا 5 سهامدار می‌توانند به عنوان ثبت نام نمایند. لطفاً قبل از هر اقدامی شرایط خاص هر منطقه آزاد را بررسی کنید. وقتی تصمیم به ثبت شرکت در دبی می گیرید قطعا ایده خوبی دارید و احتمالا تصمیم به تاسیس یک برند منطقه ای گرفته اید. اگر لازم باشد ما قبل از انجام مراحل ثبت شرکت در دبی ، ایده شما را با هم بررسی می کنیم. یه طور مثال تجارت خودرو و یا فعالیت در حوزه املاک همواره رو به پیشرفت دبی، خلاصه در تمامی این موارد، اگر نیاز به کمک به راهنمائی دارید به شما کمک خواهیم کرد.

راه اندازی و ثبت شرکت تجاری در دبی

قانون جدید در مورد سرمایه‌گذاری‌های مستقیم خارجی، مالکیت کامل خارجی در شرکت‌های ساحلی در صنایع خاص در دبی را فراهم می‌کند، امارات متحده عربی را برای تا سیس شرکت تجاری به یکی از جذاب‌ترین کشورها در خاورمیانه تبدیل می‌کند. امارات متحده عربی از دیرباز به تجارت مشغول بوده و هم اکنون نیز گزینه مهمی برای شرکتهای خارجی است که به دنبال فرصتهای اقتصادی در این منطقه هستند. دبی موقعیت سوق الجیشی بین اروپا و خاور دور را دارد و شرکتهای چند ملیتی و خصوصی که به دنبال دستیابی به بازارهای خاورمیانه و آفریقا می باشند به اینجا جلب می شود. ثبت شرکت LLC در دبی به سرمایه‌گذار اجازه می‌دهد تا یک فضای اداری در هر نقطه از دبی اجاره كند، یک حساب بانکی شرکتی باز کند و تحت حمايت این شرکت ویزای اقامت دریافت کند. شرکت با مسئولیت محدود در دبی از نظر عملیات تجاری انعطاف پذیر، مالکیت شرکت، کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، استخدام نیروی اضافی و غیره به سرمایه‌گذاران آرامش خاطر ارائه می‌کند. سرمایه گذارانی که دفتری در مناطق آزاد امارات یا هر شرکتی در خارج از امارات دارند می‌توانند شعبه یا نمایندگی خود را در بخش اصلى امارات تشکیل دهند.

شرکت‌های عضو در دبی مشمول مالیات شرکت، مالیات بازپرداخت، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر واردات / صادرات و مالیات بر سود سرمایه نیستند. مشاوران محلی می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد الزامات اعمال شده توسط قانون شرکت و سرمایه‌گذاران خارجی که مایل به راه‌اندازی شرکت‌ها در دبی هستند، به شما ارائه دهند. ، از جمله دلایلی است که شرکت های ایرانی را به سرمایه گذاری در امارات ترغیب می کند.

ثبت شرکت در دبی چگونه انجام می شود؟

شخص متقاضی می‌بایست جواز خود را هر ساله تمدید کند و هزینه تمدید آن نسبت به نوع جواز یا لایسنسی که دارد، متفاوت است و حدود 8 تا10 هزار درهم هزینه دارد. شرکتهای جنرال تریدینگ تغییرات شرکت شرکتهایی هستند که معمولاَ فعالیت گسترده ای در امارات داشته و در امر صادرات و واردات فعالند. محل فعالیت شرکت اگر اجاره باشد اجاره نامه و اگر صاحب ملک باشید سند ملکی معرفی شود.