شرایط ثبت شرکت در امارات و دبی در سال 2022

راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدیدمی‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به‌ویژه اگر شما یک کارآفرین خارج از کشور هستید که برای اولین‌بار در یک کشور جدید شروع به کار می‌کنید. ما با شما همکاری خواهیم کرد تا بر اساس فعالیت‌ها و خدماتی که می‌خواهید ارائه دهید، مناسب‌ترین مجوز را تعیین کنیم. سرانجام، ما تمام اسناد قانونی مربوطه را آماده می‌کنیم، به روند درخواست ویزا کمک می‌کنیم و معرفی حساب‌های بانکی شرکتی را ارائه می‌دهیم.

کشور امارات با شرایط اقتصادی خوب و همچنین پیشرفت هایی که در سال های اخیر داشته است از نظر گردشگری بسیار رشد داشته و یکی از درآمد های این کشور هم محسوب می شود. درآمد این کشور از صنعت گردشگری حدود 30 میلیارد دلار و از تجارت دریایی حدود 20 میلیارد دلار و 27 میلیارد دلار از فرودگاه بین المللی این کشور است. در اکثر بانک های امارات برای ثبت غیر حضوری نیاز است همه قراردادها و فاکتورها را از متقاضی بخواهد. امکان دارد کارمند یک بانک از متقاضی بخواهد که درخواست ویزا و نوع اقامت را مشخص کند.

  • اگرچه اداره یک تجارت در امارات متحده عربی مزایای زیادی از جمله مالیات‌بردرآمد صفر، پهنای باند، کلاس جهانی و نیروی کار چندزبانه دارد، اما اگر یک شرکت آینده‌نگر توانایی شروع کار را نداشته باشد، این جذابیت‌ها بسیار کم است.
  • طبیعی است که یک مهاجر در ارتباط با خود با یک سرمایه‌گذار نسبتاً ناشناخته بدبین باشد.
  • راه اندازی کسب و کار LLC در دبی بسیار ساده و نسبتاً آسان است.
  • ثبت شرکت در دبی قوانین خاص خودش را دارد و افرادی که خواهان ثبت شرکت در دبی هستند باید متناسب با این قوانین کار ثبت شرکت خود را دنبال کنند .

در ادامه در مورد انواع شرکت در امارات بیشتر صحبت کرده‌ایم. افتتاح حساب بانکی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی شرکت یکی دیگر از مراحل ثبت شرکت در امارات است که باید انجام شود. داشتن یک حساب بانکی خارجی یکی از اصلی‌ترین موارد در یک تجارت بین‌المللی است. یکی از مزایای اصلی راه اندازی شرکت منطقه آزاد تعیین شده، معافیت از مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) است.

بنابراین بیشتر سرمایه گذاران، دبی را برای تجارت خود انتخاب می‌کنند. زیرا که تجارت، حمل و نقل؛ گردشگری و نفت در این منطقه بسیار با ارزش است. شرکت‌های با مسئولیت محدود ، شرکت‌های سهامی و شرکت‌های غیرسهامی بهترین گزینه‌ ها برای ایرانیان است.

تغییر هزینه ثبت شرکت در دبی

مناطق آزاد در امارات کار را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ساده‌تر می‌کند. ثبت برند تجاری به شما امکان مدیریت بر شرکت را خواهد داد. بله، تمام فرایند ثبت شرکت در دبی می‌تواند به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری در موسسه آسان‌ثبت انجام شود. این هزینه‌ها به نوع کمپانی، سرمایه اولیه و تعداد شرکا بستگی دارد. توجه به این موضوع بسیار مهم است که می‌توان بخشی از هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار در دبی را از طریق وام‌های بانکی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی تامین کرد.

ثبت شرکت در امارات

افراد حرفه ای در زمینه مشاوره، حقوقی، حسابداری، پزشکان و غیره می توانند یک شرکت عمرانی در سرزمین اصلی امارات تشکیل دهند. برای ثبت یک شرکت عمران در وزارت توسعه اقتصادی ، باید یک نماینده خدمات محلی با هزینه سالانه برای ارتباط با مقامات دولتی تعیین کرد. البته نيازى نيست نگران اين موضوع باشيد چون ما در رسانا‌، اطلاعات کامل و طبقهبندی شدهای از بیزینس‌های فعال در زمینه‌ی ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت امارات را در اختیار شما قرار دادهایم. با مطالعهی خدمات این شرکتها و برقراری ارتباط با آنها از طریق شماره تماس‌های درج شده، میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. جدای از آن، بر اساس الزامات، تأییدیه‌های اضافی و تأیید مدارک مورد نیاز از سفارت امارات متحده عربی و مقامات مربوطه وجود خواهد داشت که هزینه‌هايى دارد. دبی بزرگترین و تجاری ترین شهر امارات متحده عربی و در همسایگی جنوبی ایران در شبه جزیره عربستان می باشد.

در مجوز حرفه‌ای، ۱۰۰٪ سهام متعلق به شریک مهاجمان است و یک تبعه امارات به عنوان نماینده خدمات محلی معرفی می‌شود. شرکت منطقه آزاد – در یکی از مناطق آزاد در امارات فعالیت می‌کند. جنبه مهمی که هنگام راه‌اندازی یک تجارت در دبی باید در نظر بگیرید این است که شرکت نمی‌تواند سهام صادر کند، اما سهامداران ثبت تغییرات منافع مالکیت خواهند داشت که دلالت بر حق تصمیم‌گیری‌های مدیریتی دارد. مهم نیست از نوع شرکتی که برای آن تصمیم می‌گیرید، می‌توانید برای داشتن یک مشاغل به متخصصان ثبت شرکت ما در دبی اعتماد کنید. آن‌ها همچنین می‌توانند اطلاعات دقیقی در مورد حقوق و تعهدات سهامداران در شرکت‌های دبی ارائه دهند.

این دفاتر مجاز به فعالیت تجاری یا کسب سود در امارت نیستند. همانطور که اشاره کردیم فعالیت‌های این دفاتر محدود به بازاریابی و تبلیغ محصولات یا خدمات شرکت مادر در امارت می‌باشد. اینگونه دفاتر نباید به دلخواه خود قرارداد منعقد کنند یا تجارتی انجام دهند، بلکه باید مشتریان را به خدمات محصولات شرکت مادر ارجاع دهند. کشور امارات به لطف سیستم سیاسی پایدار، سرمایه‌گذاری قوی، نرخ مالیات 0%، موقعیت جهانی استراتژیک، اقتصاد روبه رشد، زیرساخت‌های کلاس جهانی و بازار متنوع خود به عنوان مقصد موردعلاقه بسیاری از کارآفرینان جهانی شناخته می‌شود. این کشور به عنوان یکی از بهترین نقاط دنیا برای تجارت شناخته شده است و گزینه‌ی محبوبی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد.

هزینه های مورد نیاز ثبت شرکت در دوبی

درود بر شما، برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما سایت تماس حاصل فرمایید. اگر مراحل ثبت شرک شما به دست یک وکیل انجام می‌شود، او باید یک وکالت‌نامه معتبر از شما داشته باشد. ارائه اجاره‌نامه و یا سند ملک و یا واحدی که قرار است به‌عنوان دفتر شرکت معرفی شود.

این منطقه آزاد با هدف ارائه‌ی مراقبت‌های بهداشتی باکیفیت و ارتقای گردشگری در حوزه پزشکی ایجاد شده است. در مورد بقیه شرکت‌هایی که می‌توانید در امارات ثبت کنید، در بالا صحبت کردیم که پیشنهاد می‌کنیم حتما بخش مربوطه را به دقت مطالعه کنید. افراد حرفه‌ای مانند پزشکان‌، حسابداران و وکلا می‌توانند شرکت مدنی را در امارات راه اندازی کنند ولی با این حال یک شهروند اماراتی باید 51٪ از شرکت را سهیم باشد. این کشور دارای زیرساخت‌‌های عالی با سیستم حمل و نقل عمومی خوبی است. مترو، اتوبوس و تراموا حمل و نقل را در سراسر کشور امارات آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این کشور امارات دارای فرودگاه‌های در سطح جهانی است که اتصال به سایر کشورها را آسان‌تر می‌نماید.

اما برای افرادی که قصد دارند به شیوه کاملا غیر حضوری تمامی مراحل را طی کنند بهتر است این کارها را به دست وکیل مورد اعتماد خود بسپارند. گام بعدی پس از ثبت شرکت در دبی دریافت ویزای سرمایه‌گذار / ویزای کارمند است. ویزای سرمایه‌گذار اقامت موقت حداکثر به مدت سه سال با قابليت تمدید را در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد.

منطقه ی ازاد تجاری ارس

افرادی که ویزا میدهد کفیل را بهتان معرفی می‌کنند و این کفیل‌ها سالیانه یک مبلغی از شما می‌گیرند. در اینجا ما قبل از مدیریت مراحل مجوز شما با دولت، اسناد ثبت‌نام را ثبت و نهایی می‌کنیم. برای شرکت‌هایی که به تولید گاز یا نفت مشغول هستند، ممکن است تأییدیه‌های اضافی و تأییدیه‌های دیگر سازمان‌های دولتی موردنیاز باشد. صدور مجوز برای بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی باید دارای تأیید بانک مرکزی امارات باشد. خارجیانی که مایل به جابه‌جایی مجدد در دبی هستند از یک محیط چندفرهنگی برخوردار خواهند شد. خارجی‌ها می‌توانند به‌راحتی به ارز محلی دسترسی داشته باشند، زیرا کنترل صرافی در آن وجود ندارد.

در واقع یک شرکت خارجی در امارات به‌عنوان شعبه‌ای از شرکت مادر مجاز است به فعالیت تجاری بپردازد و سود کسب کند. البته تنها برای اهداف مندرج در مجوز تجاری خود می‌تواند در فعالیت‌هایی مشابه فعالیت‌هایی که توسط شرکت خارجی در حوزه قضایی خود انجام می‌شود، شرکت کند. این امر میتواند زمینه ساز اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی باشد.

مناطق آزاد تجاری مناطقی هستند که مهاجران بدون مشارکت با اسپانسر اماراتی می‌توانند شرکت‌شان را به ثبت برسانند و در مشاغل مختلف سرمایه‌گذاری کنند. در واقع مناطق آزاد به مهاجران آزادی کاملی برای اداره کسب و کار خود و بهره‌مندی از امکانات مختلف را ارائه می‌دهد. دبی به عنوان عروس ثبت شرکت در تهران خلیج فارس و بزرگ ترین شهر امارات، پایتخت تجارتی این کشور محسوب می‌شود و یکی از محبوب‌ترین شهرهای آن برای تجارت است. علاوه بر این دبی یکی از شهرهای بین‌المللی خاورمیانه است و هر ساله کارآفرینان و سرمایه‌گذاران زیادی برای بهره‌مندی از فضای تجاری به دبی مهاجرت می‌کنند.