دانلود فرم های ثبت و تغییرات شرکت سهامی خاص

توسط

در

ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ازطریق سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی بخش پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد. افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند.

حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت ها یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است. مدت مسئولیت هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود، نامحدود است مگر اینکه در اساسنامه به ترتیب دیگری در نظر گرفته شده باشد. مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است. در کشورهای خارجی برای امور بازرگانی و عمومی اکثرا شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند.

  • اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری که تمامی مراحل به صورت اینترنتی مورد پذیرش و بررسی در سامانه sherkat.ssaa.ir قرار می گیرد.
  • مدت مسئولیت هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود، نامحدود است مگر اینکه در اساسنامه به ترتیب دیگری در نظر گرفته شده باشد.
  • هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود.
  • با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و دریافت تاییدیه پذیرش لازم است تا نسخه های اصلی تمامی صورتجلسات و تمامی موارد ضمیمه شده به آن را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی برای آدرس مورد تایید در تاییدیه پذیرش ارسال نمایید .
  • برای شما قرارداد معتبر در زمینه ثبتی شما تنطیم و به شما ارائه خواهد شد.

شرکت تجاری عبارتست از اینکه چند نفر سرمایه ای را برای تجارت و استفاده از منافع آن در میان گذارند. من و برادرم تصمیم داریم شرکتی در خصوص امور روابط عمومی تاسیس کنیم و نمیخواهیم کسی دیگه شریکمون باشه. چه نوع شرکتی مناسب ما است؟ و سوال بعدی اینکه حتما برای ثبت شرکت باید اجاره نامه یا مکانی را داشت؟ چون کار کاملا از منزل انجام میشود و ابدا نیازی به اجاره جایی نداریم و فقط برای ما هزینه دارد. شرکتی است که تحت نام مخصوصی جهت انجام امور تجاری بین 2 یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود به طوری که اگر دارایی شرکت برای ادای قروض و تعهدات شرکت کافی نباشد هریک از اعضای شرکت به تنهایی مسئول پرداخت تمام قروض و تعهدات شرکت در مقابل افراد ثالث است. شما با ثبت‌نام در این سامانه، می‌توانید از بین مجموعه اقدامات حقوقی که لازم است برای کسب و کار خود انجام دهید انتخاب کرده و اطلاعات لازم را وارد نمایید. با ثبت درخواست خود، در سریع‌ترین زمان و بی‌دردسر خدمت حقوقی انتخابی خود را دریافت نمایید.

شرکت با مسئولیت محدود

اطلاع‌رسانی عمومی شرکت‌های تازه‌تاسیس از طریق انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار انجام می‌گیرد. داشتن شناسه ملی شرکت برای درج آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار ضروری است. در صورت حضور وکیل یا قیم قانونی اشخاص در فرایند ثبت شرکت، ارائۀ اصل و کپی وکالت‌نامه و قیم‌نامه الزامی است. همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید . حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود.

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی با ما تماس حاصل فرمایید.کارشناسان کیا ثبت افتخار دارند با مشاوره تلفنی در خدمت شما عزیزان باشند. _ انتخاب گزینه تأیید مدارک مورد نیاز، پذیرش نهایی و دریافت رسید پذیرش اینترنتی. هر کسی که طرح جدیدی را خلق کند یا توسط قرارداد استخدام به کارفرما متعلق باشد، می‌تواند متقاضی طرح صنعتی باشد. شخص حقیقی و شخص حقوقی می‌توانند درخواست ثبت طرح صنعتی را داشته باشند. برای مشاهده لیست شرکت های ثبت شده در قم می توانید به وب سایت اداره مراجعه کنید و اسم مورد نظر خود را استعلام بگیرید. با توجه به شرایطی که در مطالب بالا به آن اشاره داشتیم، به سادگی می توان به این نکته پی برد که چرا برای ثبت شرکت در قم این دو نوع شرکت طرفداران بیشتری نسبت به انواع دیگر شرکت دارند.

جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۴۷۸۷۸۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. سایت مشاوره همراه مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. خدمات این قسمت شامل «استعلام شناسه ملی»، «درخواست اصلاح»، «درخواست ثبت شرکت در تهران تخصیص شناسنامه ملی»، «درخواست رفع تعلیق»، «درخواست بازبینی» می باشد. [newline]در آخرین مرحله پیام «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد» را مشاهده می کنید. در حالت سوم این امکان وجود دارد که صورتجلسه ی شما مردود اعلام شود که توسط ابلاغیه به شما اطلاع داده می شود.

سامانه ثبت شرکت ها

اما روز دقیقی نمی توان گفت چون بعد از ارسال صورتجلسات به اداره از طریق پست گاه ممکن است یک پرونده تا 20 روز اعلام آگهی نشود. در صورتی که خودتان قصد دارید این امر را انجام دهید به ترتیب زیر عمل کنید اما دقیت کنید که ثبت تغییرات در سامانه مراحل زیادی دارد که اطلاعات افراد و سهامداران و متن صورتجلسه را باید وارد کنید و هرگونه اشتباه در این مراحل حتی کد ملی افراد باعث رد درخواست شما خواهد شد. در صورتی که صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم شده است و امضا شده اما هنوز در سامانه وارد نشده و در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد قبول بانک ها و سازمان ها و … اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است .

سایر خدمات ثبت شرکت در سایت سامانه ثبت

در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند. در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند. ثبت برند، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است.

می دانید که یکی از راه های تامین مالی شرکتها ، افزایش سرمایه است. بعد ازثبت شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات شرکت باید بطور رسمی و قانونی توسط اداره ثبت بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد. یکی از انواع شرکتهای تجاری که در کشور های مختلف دنیا قابل تاسیس می باشد و به عنوان آسان ترین و پر طرفدار ترین روش تاسیس شرکت شناخته می شود، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است.

چرا که متقاضیان ثبت شرکت, ثبت برند, ثبت علائم تجاری و موارد دیگر بخش زیادی از کار خود را به راحتی می توانند از طریق وب سایت ثبت شرکت ها انجام دهند . از طرف دیگر کسب و کار در فضای مجازی نیز به شدت در حال رشد می باشد. تمامی این شرکت ها و موسسات در سطح کشور خدماتی را ارائه می کنند یا اینکه محصولات خود را به فروش تغییرات شرکت می رسانند. برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است. همچنین کلیه ی اطلاعات مربوط به پیگیری درخواست، پذیرش صورتجلسه، پلمپ دفاتر تجاری، بخشنامه ها، شیوه نامه های اجرایی ثبت شرکت را می توان از طریق همین پایگاه رصد و پیگیری نمود.

سامانه ثبت شرکت ها که برای تائید و ثبت کلیه امور ثبتی هر شهر تفکیک شده می باشد در یک سامانه یکپارچه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت می گردد. از این رو سامانه ی ذکر شده در کنار پیگیری آخرین وضعیت صورت جلسه، راهنمای انجام فرایند پذیرش درخواست های انواع ثبت تاسیس است. دسترسی به آخرین اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست ها نیز در این سامانه امکان پذیر است. مدارک مورد لزوم بخشنامه ها و شیوه نامه ی اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی های آنی قابل دسترسی می باشد. در سامانه ثبت شرکتهامتن اساسنامه نیز مورد نیاز است ، پیش از ثبت نام این متن را آماده کنید .

البته توجه داشته باشید که برای استفاده از بیش تر خدمات این سامانه باید ابتدا در آن ثبت نام کنید. پس اگر هنوز در این سایت ثبت نام خود را انجام نداده اید، در ادامه نحوه ثبت نام در این سامانه را مطالعه کنید. توجه داشته باشید که ارسال مدارک تنها از طریق پست و بدون نیاز به مراجعه حضوری می باشد . با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. کلیه فعاليت‌ها و خدمات سامانه ثبت آنلاین آسان ثبت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. • تاسیس ، تغییرات و تصمیمات شرکت ، ثبت نهادهای پولی و اعتباری از قبیل بانکها و موسسات اعتباری ، تعاونیهای اعتباری ، صندوق قرض الحسنه ، صرافی و …

برای شروع کسب و کار جدید باید با یک برنامه ریزی دقیق وارد این عرصه شوید بطور کلی ثبت شرکتها می تواند تجاری و یا غیرتجاری باشد همچنین در ایران شرکت ها با اهداف متفاوتی تاسیس می شود. می توان گفت که نحوه ثبت شرکت نسبت به زمان قدیم بسیاری آسان شده و خود افراد نیز به تنهایی می توانند شرکت خود را به ثبت رسانند. گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود. (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد. بعد از انجام این مراحل باید منتظر باشید تا اداره ثبت شرکتها از شما بخواهد مدارک را برای آنها ارسال کنید.