راهنمای انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی پوشاک

برای یافتن اسم کافی‌شاپ منحصر به فرد، سعی کنید با کلمات بازی کنید. کلمات مختلف را با هم ترکیب کنید تا به نام منحصربه‌فردی دست یابید. می‌توانید لیستی از ایده‌های مختلفی که به ذهن شما خطور می‌کند، تهیه کنید. پس از پایان کار، موارد نامناسب را حذف کنید و به لیست کوتاهی برسید. «اسپرسو»، «موکا» و «لاته» نیز برای انتخاب اسم کافی شاپ، خوب به نظر می‌رسند. این مقاله راهنمای مفصلی برای تدوین استراتژی نامگذاری ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند زمان کمتری را صرف انتخاب اسم برای کافه‌تان کنید.

شنل، بخصوص در زمینهٔ ارائه کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند پوشاک آماده، کیف دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شناخته می‌شود. در نهایت تمام ایده‌های خود را یادداشت کنید چون با بررسی آن‌ها می‌توانید به نام مورد نظر خود برسید و در نهایت به خودتان زمان بدهید. ممکن است شما به چندین جلسه طوفان فکری نیاز داشته باشید تا بتوانید بهترین اسم کافی شاپ، فست فود و یا رستوران را انتخاب ثبت تغییرات شرکت کنید. سوهان حاج حسن و پسران یا پشمک حاج عبدالله نمونه های ایرانی اسم برند بر اساس نام موسس شرکت است. از جمله اسامی خارجی نیز می توان به موسس مرسدس بنز اشاره کرد که نام دخترش را بر روی خودرو سازی مشهور خود گذاشت. اگر قصد افتتاح آرایشگاه مردانه یا بوتیک دارید و به دنبال کمک برای انتخاب اسم مغازه مناسب هستید، لیست اسامی مناطق شهری، اسامی پسران، شهرها و گل ها مناسب کار شما می باشد.

اسامی خارجی برای برند

این برند لباس زنانه دارای شبکه گسترده‌ای از بوتیک‌ها در شهرهای بزرگ جهان است. این برند لباس زنانه بزرگترین شرکت تولیدکننده و فروشنده لباس زیر زنانه در آمریکا است که توسط روی ریموند در ۱۲ ژوئن ۱۹۷۷ تأسیس شده‌است. این شرکت محصولاتی از قبیل لباس زیر زنانه، لباس خواب، لباس شنا، کفش، عطر و محصولات آرایشی بفروش می‌رساند.

اغلب اشخاصی که کسب و کارشان در مغازه می باشند و یا فروشنده می باشند تمایل به ثبت اسم لاتین برای مغازه دارند. باید توجه داشته باشید که برای ثبت اسم لاتین برای مغاره و یا شرکت باید کارت بازرگانی داشته باشید و ثبت آن مستلزم داشتن کارت بازرگانی می باشد. توجه داشته باشید در صورتی که اسم انتخابی شما حتی معنای لاتین هم داشته باشد باید کارت بازرگانی داشته باشید. ثبت شرکت ایلیا گزینه بسیارخوبی برای انتخاب اسم برند برای شما متقاضی گرامی محسوب می شود.

چطور یک اسم برند مناسب انتخاب کنیم؟

شما به نامی نیاز دارید که به شما کمک کند در جمع رقبا برجسته شوید. جای تعجب نیست که یافتن این نام دشوار است اما غیرممکن نیست. می توانید با کلمات بازی امتحان کنید و به ایده خوبی برای اسم کافه خود دست یابید. یک صاحب رستوران مشهور در تگزاس کافه خود را ‘Sugar Bag’ به معنای کیسه شکر نامید زیرا اولین چیزی که برای کافه جدیدش خرید یک ثبت شرکت کیسه قند بود. به عنوان مثال، رستوران معروف Nobu در نیویورک به نام مالک سرآشپز آن، Nobu Matsuhisa نامگذاری شده است. گرچه Nobu یک کلمه رایج در انگلیسی نیست، اما تلفظ آن آسان است و به راحتی در ذهن می‌ماند با این حال، اگر این آشپز نام خانوادگی خود، ماتسوهیسا ، را به عنوان اسم رستوران برمی‌گزید، تلفظ و به خاطر سپردن آن راحت نبود.

وقتی تصمیم می‌گیرید یک کافی‌شاپ افتتاح کنید، این کار فقط ایجاد یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه ساخت یک نام تجاری است. شما باید تمام جنبه‌های برند خود را در نظر بگیرید و اسم کافی شاپ یکی از مهمترین آنهاست. این نام باید ساده، در عین حال جذاب باشد و هویت کافی‌شاپ را منعکس کند. سونوس، یک واژه‌ی لاتین به معانی اسامی برندهای معروف صدا است، ولی این نام از موسسان این ثبت برند شرکت که خود را ’سونی بویز‘ می‌خواندند، گرفته شده‌است. این عبارت از زبان انگلیسی وارد ژاپنی شده و به معنی پسرهای جوان و باهوش است. گاه معنی پارسی یک واژه را در اداره ثبت نمی‌دانند و آن جز کلمات غیرفارسی دسته‌بندی می‌نمایند و هزاران مشکل دیگر که فرایند ثبت برند در ایران را از یک کار مشخص اداری و قطعی ، به یک کار اداری و تا حدودی شانسی تبدیل نموده است.

  • این کتاب مسیر راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا اجرا) را برایتان روشن می‌کند.
  • کلمات مختلف را با هم ترکیب کنید تا به نام منحصربه‌فردی دست یابید.
  • او در کنار فعالیت طراحی مد و لباس و طراحی لباس تئاتر و مدیریت کمپانی‌های فشنی که گردش مالی سالانه آن ده‌ها میلیون پوند است کارهایی هم در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی انجام داده است.
  • ۶- چه به تنهایی چه با دیگر اعضای گروه از پروسه طوفان فکری استفاده کنید.

پیش از انتخاب اسم برند با توجه به حوزه و گستره فعالیتی که در یکی از forty five طبقه علامت تجاری قرار می گیرد ، باید نامی مرتبط با محدوده فعالیتی تان پیدا کنید . ۱۰- ضرورتی ندارد که از اسم شهر یا منطقه خود در انتخاب اسم شرکت استفاده کنید بلکه بهتر است فرامنطقه‌ای فکر کنید. حتی به این فکر کنید که ممکن است برند شما خدماتی به خارج از کشور نیز ارائه دهد.

راهنمای قدم به قدم انتخاب اسم برند

همچنین این برند لباس زنانه برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ اقدام به تولید لوازم آرایشی نیز نمود. (Chanel S.A.) شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در لندن است. این شرکت که در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط دوزنده‌ای به نام گابریل کوکو شنل تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسه‌های طراحی مد و پوشاک زنانه شناخته می‌شود.

دو سیلاب از سه سیلاب باید نامی باشد که دارای سابقه متفاوت باشد. اسم شرکت نباید تکراری باشد و نباید پیش از این توسط شرکت مشابه دیگری ثبت شده باشد. اگر نام شما مشابه نام‌های قبلی باشد، پس از درخواست از سوی کارشناس رد می‌شود.

قدم بعدی این است که وارد سایت واژه‌یاب شده و به نظر ما با پرداخت وجه اشتراک بسیار اندک این سایت کاربر ویژه شوید. در این زمان شما می‌توانید با تایپ کلیدواژه‌های انتخابی با گنجینه‌ای از خانواده این نام در فرهنگ لغت‌های مختلف، زبان‌ها و گویش‌های متفاوت، لاتین، عربی، قرآنی، مترادف‌ها و … روبرو شوید. سپس در مرحله بعدی این 5 خط را به یک خط کاهش داده و در صورت امکان تنها در سه کلمه، مهم‌ترین کلیدواژه‌های کسب و کار خود را مشخص نمایید. ضمناً ما در پروژه دیگری که چند سال پیش داشتیم برای مدرسه کسب وکاری در استان فارس نام حرف‌عددی 30 حامی را انتخاب کرده و ساختیم. به این صورت توانستیم با کمترین مشکلی دامنه‌های اینترنتی موجود را کسب کنیم. برندهایی مثل تپ‌سی اپلیکیشن تاکسی‌یاب نیز همین گزینه را به کار گرفته‌اند.

به نظر شما آیا بهتر است با همین نام خودم ادامه بدم یا عبارتی مفهمومی (مثلا آلمانی آسان) انتخاب کنم ؟ ضمنا از ریدایرکت استفاده خواهم کرد تا باعث اقت سئو نشود. اگر ویدیو را تماشا کردید، وقت آن است که ببینیم، نکات انتخاب اسم برند در کشور خودمان به چه شکل است. صفحات فرود یا Landing Page ها، صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که به‌منظور خوشامدگویی به مخاطب، دعوت از او به انجام کاری یا معرفی یک محصول/خدمات خاص طراحی شده‌اند. در این مرحله سه صفحه فرود یکسان را طراحی می‌کنید و در هر صفحه تنها نام برند را تغییر می‌دهید.