اسامی غیر قابل استفاده در ثبت شرکت

به همین منظور ما به شما سایتی را معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به آن از تکراری یا جدید بودنِ نامِ انتخابی خود برای شرکت تان اطمینان حاصل کنید. – کلمه هایی که به شکلی باعث گمراهی و شباهت به اسامی دیگر که ثبت شده باشند مورد قبول نمی باشند. اگر نقصی در مدارک ، اطلاعات مربوطه و جواز وجود نداشته باشد ، نوبت به درج آگهی درخواست در روزنامه ، سپس پرداخت حق الثبت و درج در روزنامه دوم و اخذ آگهی می باشد . اگر به درستی نام برند خود را انتخاب نمایید ، مشتریان را به صورت انحصاری مختص به محصول خود خواهید کرد . بامسئوليت محدود, شرکت حمل و نقل بین المللی ره انجام, RAH ANJAM INT’L TRANSPORT Co, , #### …

نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود. در سامانه شناسه ملی استعلام بگیرید که نام انتخابی شما قبلا توسط شخص حقوقی دیگری ثبت نشده باشد. از نام خود یا شخص خاصی در اسم شرکت استفاده نکنید، چون اگر ثبت شرکت در تهران تصمیم به واگذاری یا فروش شرکت بگیرید برای مخاطبان خوشایند نخواهد بود. در اسم شرکت نباید از نام های دانشمندان، کاشفان، مخترعان، شاعران و اشخاص فرهیخته و بزرگان استفاده نمایید. اگر رویای پیشرفت در زمینه های تجاری و کسب و کار را در سر می پروانید و تصمیم گرفته اید شرکتی را ثبت نمایید تا بتوانید به اهداف خود دست یابید.

دوست عزیز برای راهنمایی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید. شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. با موسسه برای دریافت مشاوره تلفنی و کم و کیف انجام کار تماس بگیرید.

  • سلام.خسته نباشید.چند تا اسم در مورد شرکت که در مورد طبیعت و گردشگری هست میخوام نمیخوام کلمه گردشگری باشد تو اسم شرکتم مثلا این این سم منو رد کردن شرکت رویش سبز شمال .
  • سلام وقتتون بخیر .اسم برای شرکت خدماتی و رنگ امیزی ساختمون می خواستم.دومورد دیدم چون معنی اسامی به تمیزی مربوط میشد انتخاب کردم.ممنون میشم راهنماییم کنید که این اسامی مناسب هستن یانه .
  • در صورت تمایل کارشناسان ما اطلاعات کاملتری را در اختیارتان قرار خواهند داد.
  • در اسم شرکت نباید از نام های دانشمندان، کاشفان، مخترعان، شاعران و اشخاص فرهیخته و بزرگان استفاده نمایید.

تخصیص عین نام با همان زبان و با رسم الخط فارسی به شعبات و نمایندگی های شرکتهای خارجی ممکن می باشد. استفاده از گویش ها و لهجه بومی در نامهای پیشنهادی با ارائه تائیدیه از کتب فرهنگ بومی و درغیراین صورت با ارائه تائیدیه از فرمانداری ، شورای شهر، بخشداری بلامانع می باشد. استفاده از کلماتی از قبیل ایران، کشور، ملی ، ملت و … در نامهای پیشنهادی به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پذیرفته نمی شود. واژه هایی که فرهنگستان زبان و ادب فارسی وضع معادل فارسی را برای آنها ضروری نمی داند و نیز کلماتی که هنوز واژه فارسی معادل آنها از سوی فرهنگستان به تصویب نرسیده است از شمول قانون ” ممنوعیت به کارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه ” مستثنی هستند. متقاضی تعیین نام می بایست احدی از سهامداران یا موسسین یا وکیل رسمی دادگستری ( با ارائه وکالتنامه ) باشد.

انتخاب نام برند

قابل توجه است،واژه هایی که فرهنگستان زبان و ادب فارسی وضع معادل فارسی را برای آن ها ضروری نمی داند و نیز کلماتی که هنوز واژه ی فارسی معادل آن ها از سوی فرهنگستان به تصویب نرسیده است از شمول قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی عناوین و اصطلاحات بیگانه مستثنی هستند. اضافه کردن ثبت تغییرات شرکت اعداد به نام هایی که سابقه ثبت دارند پذیرفته نمی شود و در صورت استفاده اعداد در نام های جدید پیشنهادی باید نگارش آن ها به صورت حروفی باشد. چنانچه نام شخصیت حقوقی به صورت مقید ثبت شده باشد امکان انتخاب نام جدید مشتق از آن به صورت مطلق برای شخصیت حقوقی دیگر وجود ندارد.

اسامی ثبت شرکت

سلام چند اسم برای موسسه ام میخام لطفا راهنمایی کنید و پیشنهاد بدید .. من اسم پیشروان حق رو انتخاب کردم اما شریکم اون رو قبول نداره.. صورتجلسه ی تغییرنام شما شامل عناوینی جدیدی خواهد بود که با درج آن موارد و در نظر گرفتن پنج نام برای شرکت میتوانید اقدام به تغییر نام نمایید همچنین میتوانید از لیست اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . سلام من یک نام برای شرکت آرایشی بهداشتی میخواستم که میخوام خیلی روان و بیانی داشته باشه که در ذهن ماندگار باشه.خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید. و- در مورد تاسیس شركتهای تعاونی در مرحله نهائی این گونه پرونده ها به قسمت تعیین نام فرستاده می شود كه در این قسمت نام شركت تعاونی و شماره ثبت و تاریخ ثبت آنها در دفاتر مربوطه وارد و به قسمت بایگانی شدن فرستاده می شود.

اسامی پیشنهادی برای انتخاب اسم شرکت

چنانچه تفاوت نام پیشنهادی با نام ثبت شده تنها در استفاده از پسوند جمع(نظیر ون،ین،ها و یا جمع مکسر)یا حذف آن باشد امکان ثبت آن وجود ندارد. خیر نام های که فاقد ریشه فارسی می باشند ،قابل ثبت و تایید نیستند . ۷-۲- چنانچه نام شخصیت حقوقی به صورت مقید ثبت شده باشد امکان انتخاب نام جدید مشتق از آن به صورت مطلق برای شخصیت حقوقی دیگر وجود ندارد .

در قسمت تعیین نام، کنترل اسامی کلیه شرکت ها و موسسات غیر تجاری که در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی قرار می گیرد. هر گواهینامه ثبت شده‌ی برند به مدت ۱۰ سال دارای اعتبار است. پیشنهاد می‌شود تا ۶ ماه مانده به اتمام اعتبار علامت و نام تجاری نسبت به تمدید آن اقدام شود تا برند ثبت شده ابطال نشود. در صورت تمایل کارشناسان ما اطلاعات کاملتری را در اختیارتان قرار خواهند داد. هر شخص اعم از حقیقی و حقوقی در زمان ارسال اظهارنامه به اداره، مشخصاتی را از کارتابل شخصی خود دریافت می‌کند که شامل نام کاربری، کلمه عبور و کد شناسایی است. که این اطلاعات به صورت انحصاری است و در اصطلاح به آن کد شناسایی ثبت برند می‌گویند.

یعنی از ترکیب حروف اول چند کلمه و یا ترکیبی از چند حرف استفاده نشده باشد. مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند. از حروف و کلمه های ربطی مثل و، از ، با بهتر است استفاده ننمایید. – چنانچه نام اشخاص حقیقی ثبت شده باشد نمی توان مشتق آن نام را برای یک نفر دیگر ثبت کرد.

همچنین میتوانید صفحه لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند را برای دیدن نامهای اصیل و خاص بیشتر ، دنبال کنید. نام شخص حقوقی با توجه به رعایت حق تقدم متعلق به شرکتی می باشد که در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است و هیچ کس نمیتواند از این نام استفاده نماید. با سلام ثبت برند و خسته نباشید.میخواستم یه شرکت تجاری توی شیراز ثبت کنم یه راهنمایی برای تعیین نام شرکت میخوام.متشکرم. سلام و خسته نباشید.من به همراه دو خانم دیگر تصمیم به کار تولید محصولات لبنی کاملا سنتی هستیم .ممنون میشم ما را در انتخاب یک اسم زیبا و مناسب یاری کنید.