راهنمای ثبت شرکت و برند در مجتمع حقوقی ایلیا

توسط

در

شرکت سهامی عام حتما باید برای فروش سهامش اعلامیه پذیره نویسی چاپ نمایند تا همه ی مردم برای خرید سهام شرکت اطلاع پیدا کنند. هر گاه دو یا چند نفر بخواهند شراکتی را با هم ایجاد کنند و اقدام به فعالت تجاری نمایند، بهترین گزینه ای که می توانند داشته باشند ثبت شرکت است. موسسه ی حقوقی تکسفیر در کلیه ی زمینه های انحلال شرکت مشاوره ای دقیق برای شما دارد شما میتوانید با مراجعه به موسسه ی ما مراحل را دقیق و تخصصی به پایان برسانید. اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز دارد.

شرکت ها، تنها درصورتی قادر به شرکت در مناقصه ها و پروژه های بزرگ هستند؛ که به صورت قانونی ثبت شده باشند. برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به موسسه حقوقی ثبت دادمهر می باشد.

همچنین امتیازات سهام ممتاز را مطابق با مفاد اساسنامه، در شماره و مواد مربوطه قید کنید. موسسه حقوقی سفیر صلح با 12 سال تجربه در امور ثبتی شرکت‌ها و برندها از پیشگامان این عرصه است. نام ثبت تغییرات روزنامه کثیرالانتشاری که هرگونه آگهی راجع به شرکت تا تشکیل اولین مجمع عمومی عادی در آن منتشر خواهد شد. بعد از جمع شدن سرمایه، با شرکت تمامی شرکا در مجمع عمومی موسس، شرکت تشکیل می‌شود.

در این صفحه کد پستی، شماره تلفن ، نشانی مرکز اصلی، شماره دورنگار، پست الکترونیک و نشانی تارنما را وارد نموده و وارد صفحه بعد شوید. شرکت تجاری، مشارکت و اجتماع حقوق دو یا چند شریک در یکی از قالب های پیش بینی شده در قوانین تجاری را گویند. برخلاف نظر عامه که می گویند شریک خوب پیدا نمی شود و به قولی با برادرت هم شراکت نکن، اتفاقا شریک خوب، خیلی هم خوب است اگر با تدبیرانتخاب شود. در صورت تایید، پیش نویس آگهی و در صورت رد،‌ ایرادات نمایش داده می‌شود. ماده ۳۲ و ۳۴ ( تعداد اعضای هیات مدیره و سهام وثیقه مدیران) را بررسی کنید. موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.

سمت اشخاص و ارتباط آ‌ن ها با یکدیگر در فرم‌ های مراحل بعد ثبت می‌ شود. منظور از ارتباط اشخاص با یکدیگر, مشخص بودن وکیل و موکل و قیم قانونی و ولی و … در ارتباط با شرکاء و سهامداران و اعضای شرکت است. ثبت برند هزینه های موسسه جهت انجام کلیه روند با هر میزان سرمایه و هر تعداد سهامدار و شریک در موسسه ثبتی ذهن ناب رقم ثابت می باشد که در هیچ یک از مراحل خارج از پیش فاکتور ارسال شده تغییری ایجاد نخواهد شد.

این نکته برای شریک ضامن حائز اهمیت است که در مقابل تمام بدهی ها .و قروضهای شرکت مسئول است حتی اگر این بدهی ها بیشتر از دارای و سرمایه شرکت باشد. اعضای شریک با مسئولیت محدود کسانی هستند که فقط مسئولیت سرمایه ای هستند که گداشته اند و این نکته باید رعایت شود که در اسم شرکت باید شرکت مختلط قید شود. پس از اخذ پروانه تاسیس شرکت تعاونی می تواند فعالیت خود را شروع کند در واقع هیات مدیره تعاونی پس از ثبت باید از اداره تعاون برای آن پروانه تاسیس بگیرند. در شرکت با مسئولیت محدود یک یا چند نفر مدیر که خارج از شرکا هم باشند میتوانند به صورت نامحدود اداره شرکت را برعهده داشته باشند که از مزایای این نع شرکت به حساب می آید.

راهنمای ثبت شرکت

باید براساس هدف شرکت و اعضا نوع شرکت را برگزینید تا دچار مشکل نشوید..همانطور که گفته شد هفت نوع شرکت برای ثبت وجود دارد که برای اطلاع دقیق از ضوابط ه کدام نیازمند کسب اطلاعاتی از مشاورین حقوقی خواهید داشت موسسهی حقوقی تکسفیر در این راه همراه شما خواهد بود. برای اینکه بتوانید از تسهیلات بانکی استفاده کنید و همچنین در مزایدات و مناقصات ثبت شرکت حضور یابید و قرارداد عقد کنید باید میزان سرمایه شرکت مشخص باشد. قانون گذار برای سرمایه ی شرکت تضامنی حداقلی مشخص نکرده است. ۵۰۰,۰۰۰ تومان میباشد ولی یک نکته وجود دارد که اگر سرمایه شرکت بنا به دلایلی از حداقل سرمایه کمتر شود سهامداران تا ظرف مدت ۱ سال مهلت دارند تا سرمایه شرکت را زیاد کنند یا در نهایت نوع شرکت را تغییر دهند.

چگونگی ثبت موسسه آموزشی

نام درخواستی خودتان را به ترتیب اولویت انتخاب و ثبت کنید. در صورتی که قرار است شرکت منحل شود حضورهمه شرکا و مدیر شرکت الزامی است. در صورتی که می خواهید هر کدام از تغییراتی که در بالا گفته شده است را انجام بدهید باید صورتجلسه ای که مربوط به آن می باشد را کامل کنید . باید در نظر داشته باشید پس از انتخاب گزینه پذیرش نهایی به هیچ عنوان نمیتوان ویرایش در اوراق داشت. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید.

در مبحث ثبت شرکت در قانون تداخلی با مدارک نظام وظیفه وجود ندارد. ثبت شرکت نیاز به شرایط عجیبی ندارد و می توان گفت هر کسی می تواند شرکت به نام خود ثبت کند. اگر قصد اعمال تغییر در شرکت خود را دارید با موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا در انجام این پروسه ی ثبتی شما را همراهی کند. اصل آخرین روزنامه رسمی که آگهی­ های مربوط به شرکت در آن چاپ شده اند. اولین اقدام برای احلال شرکت برگزاری جلسه ای با این مضمون میان شرکا می باشد. دقت کنید که در این جلسه تمامی شرکای رسمی باید حضور داشته باشند چرا که بایستی پای صورتجلسه انحلال شرکت امضای تمامی شرکا وجود داشته باشد.

  • خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد کلی و همه جانبه است و اگر با قوانین و دستورالعمل های اجرایی در این سامانه آشنایی کافی داشته باشید می توانید امور ثبتی خود را به راحتی پیش ببرید .
  • ثبت شرکت چیست؟ چه زمانی و چگونه برای ثبت شرکت اقدام کنیم؟ این سوالات و چالش هایی است که برای بسیاری از مخاطبان ما پیش می آید.
  • اشخاص حقوقی که ثبت موضوع پیشنهادی آن ها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارائه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها، به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند.
  • همچنین باید «سمت متقاضی» از نظر اینکه اصیل یا وکیل است تعیین شود.
  • همچنین «از تاریخ» برای این است که تعداد سهام با سرمایه شخص ممكن است در طول زمان کم یا زیاد شود که با توجه به این تغییر در این قسمت ثبت می شود.
  • در این صفحه ابتدا نوع فعالیت بالاتر انتخاب می شود ، این بخش دسته بندی فعالیت ها را به شما نشان می دهد.

در صورتی که فعالیت مورد نظر شما نیاز به اخذ مجوز از ارگان یا سازمان خاصی ندارد ، می بایست “وضعیت مجوز ” را در حالت ندارد قرار دهید، در غیر این صورت وضعیت این قلم اطلاعاتی در حالت دارد قرار می گیرد و تاریخ مجوز و شماره مجوز نیز باید در قسمت های مربوطه ورود اطلاعات شوند. در انتها با کلیک بر وی کلید “ثبت اطلاعات” فعالیت مورد نظر، به لیست فعالیت های شخصیت حقوقی اضافه خواهد شد. پس از ثبت شرکت اگر اعضای شرکت تصمیم به تغییراتی در فعالیت ها و یا مفاد اساسنامه از جمله تغییر تعداد اعضا ، نام شرکت ، موضوع فعالیت و همینطور تغییر درصد سهام نمایند لازم است مجمعی تشکیل دهند . کلیه اعضای هیئت مدیره و سهامدارن شرکت بعد از تشکیل مجمع تصمیمات را تصویب و ارسال میکنند و بعد تایید آن توسط اداره ثبت شرکت ها میبایست آگهی رسمی آن منتشر شود که تغییرات جنبه قانوی نیز پیدا کند که در این صورت است که کلیه تغییرات ثبت میشود. اگر شرکت با موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن در این صفحه وارد می شود. در انتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی » به صفحه بعد می رویم.

برای ثبت شرکت، ابتدا اوراق ثبتی شرکت را تهیه و تنظیم نمایید. همان طور که ذکر شد، برای تشکیل شرکت تجاری، حداقلی از سرمایه الزامی است. با این حال مبلغ سرمایه اولیه تا حدودی نشانه ای از اعتبار شرکت است.

مراحل ثبت شرکت نسبی

تولید کنندگان با داشتن علامت تجاری انحصاری و ثبت شده ملزم به ارائه محصولات با کیفیت مطلوب می باشند. در صورت مناسب و موفق بودن علامت تجاری(برند) و موفقیت آن، تبدیل به ثروتی ارزشمندی برای صاحب حقوقی آن میگردد. الف) علامت یعنی هر نشان قابل رویتی که بتواند کالاها یا خدمات اشخاص حقیقی یا حقوقی را از هم متمایز سازد. یکی از محبوبترین محصولات ماست که شامل هزینه های اولیه ی یک ساله برای یک شرکت محلی،و همچنین همه ملزومات برای اخذ اقامت برای مدیر شرکت میباشد.

شرکتی است که تحت نام مخصوصی جهت انجام امور تجاری بین 2 یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود به طوری که اگر دارایی شرکت برای ادای قروض و تعهدات شرکت کافی نباشد هریک از اعضای شرکت به تنهایی مسئول پرداخت تمام قروض و تعهدات شرکت در مقابل افراد ثالث است. 4- دو نسخه صورتجلسه ی مجمع عمومی موسس که به امضا سهامداران و بازرسین رسیده باشد. یکی از مباحث اصلی دیگر در خصوص انحلال امکان اعاده شرکت به بقاء آن می باشد که عده ای از شرکت های دولتی و خصوصی درخواست مبنی بر اعاده به وضعیت سابق قبل انحلال را از اداراتثبت شرکتها دارند. پروانه حق العمل کاری از هر گمرکی که درخواست داده شده باشد صادر می گردد و درصورتی که شخص بخواهد در گمرکهای متععد فعالیت کند باید در خواست خود را به اداره کل گمرک کشور تسلیم کند. البته صدور کارت حق العملکاری در هر گمرک دارای ظرفیت خاصی می باشد که از سوی اداره کل بررسی می گردد.