راهنمای گام به گام ثبت شرکت های تجاری

توسط

در

در سمت راست فرم گزینه ای به نام «تایید مدارک مورد نیاز» وجود دارد که باید تیک بخورد. در واقع با زدن این تیک متقاضی تایید می نماید که مدارک مورد نیاز را مطالعه نموده ونسبت به تهیه و ارائه آنها اقدام می نماید. پس از آن کلیدی به نام “پذیرش نهایی” وجود دارد که با کلیک بر روی آن تقاضای تاسیس ثبت نهایی شده و ارسال می گردد. با استفاده از کلید “چاپ رسید پذیرش” می توان رسید پذیرش را چاپ گرفت. لازم به ذکر است پس از ارسال مدارک از طریق پست باید به سامانه مراجعه نمایید و شماره بارکد پستی و تاریخ تحویل مدارک به پست را در قسمت مربوطه وارد نمایید ، در غیر اینصورت پرونده شما در واحد ثبتی موردبررسی قرار نخواهد گرفت. شما می توانید اطلاعات را تایپ نموده یا از کلیشه و متون موجود در سیستم استفاده نمایید.

راهنمای ثبت شرکت

قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید . برخورداری از انواع استاندارد های مختلف، اخذ قرارداد با شرکت های داخلی و خارجی، اخذ نمایندگی در داخل یا خارج از ایران بخش از مزایایی است که با ثبت شرکت تجاری می توانید از آن برخوردار شوید. و در صورت نیاز باتوجه به درخواست کارشناس اداره ثبت ارئه جواز نیز لازم است. در جامعه امروز خیلی ها را می بینیم تا با یکدیگر مغازه ای دارند، شریک اند یا کاسبی را راه اندازی کرده اند و فعالیت اقتصادی می کنند. آن ها ناخودآگاه بدون اینکه به صورت رسمی ثبت شرکت کنند ، کارکرد شرکت را پیاده سازی کرده و از قوانین آن پیروی می کنند ولی با این تفاوت که فعالیت آن ها رسمی نمی باشد تا زمانی که ثبت شرکت خود را انجام دهند.

ثبت شرکت طراحی گرافیک

این افراد ترجیه می دهند قبل از شروع کار خود اطلاعاتی در خصوص شرکت داری داشته باشند. البته خوب حق دارند چون بدون اطلاعات ممکن است دچار مشکلات حقوقی و مالیاتی شوند. ما قصد داریم به شما این آگاهی را بدهیم که اگر از مشاوره ثبتی معتبر در زمان راه اندازی شرکت خود کمک نگیرید، در ادامه حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که قیمت آن ممکن است چندین برابر باشد.

با ثبت و شروع به کار یک شرکت محلی، تمام ملیت ها شامل قانون اخذ اقامت بر اساس نقش آنها در شرکت به عنوان مدیرعامل میشوند. اگرمدیرعامل مایل باشد که به همراه همسر و فرزندان خویش به مجارستان نقل مکان کند ما میتوانیم به شما بسته خدماتی جامع خانواده خود را پیشنهاد کنیم که شامل اقامت برای همه ی اعضاء خانواده بعلاوه ی هرگونه کمکی که این انتقال را آسانتر میکند میشود. تغییرات شرکت اما تحقیقاتی نیز هستند که اظهار دارند که برای سرمایه چنین شرکت هایی نیازی به واریز مبلغ به حساب بانکی شرکت نیست و شرکا صرفا اظهار می کنند که سرمایه شرکت فلان مبلغ است . پس از به اتمام رسیدن امور ثبت شرکت می توان تغییراتی را در شرکت اعمال کرد در این بین ممکن است این تغییرات خود به خود به وجود بیاید و یا اینکه موسسان تصمیم به ایجاد تغییرات نموده باشند.

شرکت سهامی عام

و کثیرالانتشار پس از چاپ از طریق پست به آدرس شما ارسال خواهد شد. از این مرحله به بعد می توان شماره 19 رقمی پیگیری را بالای تمامی صفحات مشاهده نمود. شرکت های قهری نیز بر اساس مجموع حقوق مالکین شرکت تشکیل می شوند و ممکن است بر اساس ارث یا بر ثبت شرکت اساس امتزاج قهری حاصل شده باشند. در مقابل در مال یا اموال متعددی با طرف مقابل شریک شوند) و امتزاج اختیاری( منظور ترکیب کردن اموال متعدد طرفین با یکدیگر است به طوری که امکان تفکیک و جداسازی آن ممکن نباشد) شراکت در شرکت انجام پذیر خواهد بود.

شرکت با مسئولیت محدود از زمره شرکت هایی است که برای انجام امور تجاری بین دو یا چند نفر تشکیل شده است و هر یک از اعضا بسته به میزان سرمایه خود در شرکت و بدون نیاز به تبدیل سرمایه به سهام در شرکت مسئول خواهند بود. در صورتی که شرکتی که می خواهید در غرب تهران تاسیس کنید سهامی خاص است نیاز است ۳۵ درصد از سرمایه تعیین شده برای شرکت در اساسنامه را در حساب بانکی به نام شرکت واریز ثبت برند نمایید. یعنی اگر سرمایه شرکت را در ابتدا ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته اید باید یک حساب شرکتی نزد هر کدام از بانکها افتتاح و ۳۵ هزار تومان را به حساب مذکور واریز نمایید. ضمنا برای عدم برگشت پرونده از اداره ثبت میباید نسبت به اطلاع از موضوعات مجوزی اقدام نمود . موضوعات مجوزی آن دسته از موضوعاتی هستند که در سایت اداره ثبت شرکتها به آنها طی بخشنامه هایی اشاره میگردد .

زیرا از مزایای بسیاری همچون موارد زیر بهره مند خواهید شد. ثبت شرکت چیست؟ چه زمانی و چگونه برای ثبت شرکت اقدام کنیم؟ این سوالات و چالش هایی است که برای بسیاری از مخاطبان ما پیش می آید. حتما حتما این نکات را که با دقت نوشته شده است بخوانید تا با چشمان باز برای تاسیس شرکت خود اقدام کنید. همانطور که اشاره کردیم اگر در فیلد “مدت فعالیت شرکت / موسسه”، گزینه محدود را انتخاب کنید باید این فیلد را نیز حتماً پر کنید و تاریخ پایان فعالیت محدود شرکت خود را در آن وارد کنید. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۱ ریال است. از جمله سایرموارد قابل توجه در فرم پیش رو، انتخاب نوع شرکت است که به دلیل اهمیت آن به طور مختصر، به توضیح آنها می پردازیم.

تاسیس فوری زمانی انجام می شود که امکان انجام کار شما خارج از نوبت برای موسسه فراهم باشد. اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که برای کلیه خدمات مورد نیاز امکان اخذ فوری خدمات را برای شما در نظر بگیریم. اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید. اگر اطلاعاتی را به غلط در سامانه ثبت کنید از پایه شرکت شما با غلط اطلاعاتی ثبت می شود.

لازم به تذکر است که امر تعیین نام، فقط در تهران انجام می‌شود و شرکت‌هایی که در سایر شهرها ثبت می‌شوند؛ نیز جهت تعیین نام به تهران معرفی می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک تقدیمی، کارشناس اداره‌ی ثبت شرکت‌ها اقدام به تهیه‌ی پیش‌نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می‌شود. ثبت شرکت با مسئولیت محدود نوعی از شرکت های تجاری است که حداقل با 2 شریک قابلیت ثبت دارد. از آنجایی که صاحبان شرکت سهامی خاص می توانند تا ۱۰ برابر سرمایه ثبت شده خود از سیستم بانکی وام بگیرند ، بنابراین در هنگام اخذ تسهیلات معمولا” باید افزایش سرمایه داشته باشند.

  • اما در صورتی که مایل باشید میتوانید قوانین خاصی را که مربوط به شرکت خودتان است ، به آن اضافه کنید.
  • با این حال مبلغ سرمایه اولیه تا حدودی نشانه ای از اعتبار شرکت است.
  • امروزه به دلیل حمایت ها، معافیت ها و تسهیاتی که به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود، در خواست برای ثبت شرکتهای دانش بنیان افزایش یافته است.
  • ابتدا از فهرست «اشخاص شرکت» شخصی که اطلاعات سمت وی باید وارد شود انتخاب می گردد.

شرکت ها جهت رسمیت یافتن و دارای شخصیت حقوقی شدن نیاز به ثبت شدن دارند. به همین جهت ثبت شرکت ها ضروری است و دولت می بایست تا حد امکان در تشکیل آن ها نظارت نموده تا سوء استفاده از این طریق را کاهش دهد. در شرکت با مسئولیت محدود، مسئولیت سهامداران در رابطه با قروض شرکت محدود به میزان سرمایه ‌گذاری آن ها در شرکت است و در صورت عدم کفایت مجبور نیستند از اموال شخصی خود جهت رفع بدهی استفاده کنند. ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای تجارت های کوچک بهترین گزینه است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

لطفا برای آشنایی بیشتر با شرایط همکاری با ما تماس بگیرید تا کامل از zero تا a hundred همکاران ما شما رو راهنمایی کنن و با فرآیند این کار آشناتون کنن. این دقیقا یکی از بهترین و مهم ترین خدماتی است که یک کارشناس خبره باید در هنگام انجام خدمات شما باید برای شما انجام دهد. ما باید درخواست مشتری را قبول کرده و قبل از اقدام استعلام بگیریم که آیا این شرکت قابل ثبت هست یا نه. استعلام ثبت شرکت چیست و چه کمکی به ما می کند؟ خوب این سوالی است که بسیاری از مشتریان ما آن را شنیده اند و می خواهند بدانند که معنی آن چیست. خیلی از مراجعه کننده ها به ما در خصوص قوانین شرکت ها اطلاعات زیادی ندارند.

جهت تعیین میزان سرمایه شرکت در شرف تاسیس می بایست حتماً به میزان آورده شرکاء استناد شود حال این آورده می تواند نقدی و یا غیرنقدی و یا حتی تجربه شریک متقاضی ثبت شخصیت حقوقی باشد. در زمان تاسیس شخصیت حقوقی می بایست موضوع فعالیت را به گونه ای تنظیم و ثبت نمود که شرح تمامی فعالیت های شرکاء باشد. در تعیین موضوع فعالیت شخصیت حقوقی در زمان تاسیس مواردی که جزء تصمیمات شرکاء جهت انجام فعالیت می باشد می بایست ذکر شود و همچنین مواردی از جمله اخذ وام و یا شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی و مواردی از این قبیل به صورت اختیاری اضافه می گردد. یکی از اشخاص دارای سمت در شرکت و یا وکیل رسمی شرکت ابتدا به شورای حل اختلاف مراجعه نموده و جهت اخذ نامه از اداره مذکور خطاب به اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید سپس با در دست داشتن این نامه و مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری نسبت به اخذ لیست مربوط اقدام دهند. در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت صحبت کنیم لازم است نکته ای را یادآور شویم. در این حالت اداره ثبت شرکت ها با درخواست ثبت شرکت مورد نظر موافقت نموده و نسبت به صدور آگهی اقدام می نماید که در اینصورت باید شخص متقاضی یا وکیل ثبت شرکت با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی خود برای اخذ مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره مراجعه نماید.