روند ثبت شرکت ها در اداره ثبت شرکت ها

توسط

در

و با فراغ بال بستری به دنبال توسعه و گسترس فعالیت های اقتصادی خود باشیم. 3- در واقع مدیر در شرکت های نسبی مانند وکیل عمل می کند و باید از حق و حقوقی شرکت دفاع کند و باید پاسخگوی هیئت مدیره و سهامداران باشد. پس ابتدا کسب و کار خود را بررسی کنید تا از بین انواع شرکت هایی که وجود دارد مناسب ثبت شرکت در تهران ترین گزینه را انتخاب کنید، سپس به نحوه این نوع شرکت دقت کنید تا به بهترین شکل این کار را انجام دهید. اما حتما باید به این نکته توجه کنید که هر نوع شرکتی برای شما ممکن است مناسب نباشد. اگر بخواهید فعالیت تجاری و یا غیر تجاری منظمی را آغاز کنید بهتر است از طریق ثبت شرکت شروع کنید.

  • پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید .
  • ـ تقویم سهم الشرکه غیر نقدی در شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکاء صورت می گیرد شرکاء دراین خصوص دارای مسئولیت می باشند .
  • گفتنی است که مالیات شرکت‌ها بر مبنای سود خالص سالیانه آنها برآورد می‌شود و نوع شرکت تاثیری در میزان آن ندارد.

از این رو بهترین روش برای ثبت شرکت، تماس یا ارتباط با مشاوران ما بصورت رایگان می باشد که از نظر حقوقی و اداری کلیه مراحل را برای شما بررسی کنند. نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم. جهت هرگونه مشاوره در زمینه مراجعه به سامانه ثبت شرکتها با ماتماسبگیرید. بعد از پرداخت هزینه پلمپ دفاتر, دفاتر قانوی پلمپ که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل می باشد زمانی حدود ۱۰ روزکاری بعد به دست متقاضی به آدرس شخصیت حقوقی (شرکت ها و موسسات) یا آدرس اعلام شده شخصیت حقیقی (افراد) ارسال می گردد. بعد از رسید اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۱۵ روزکاری زمان بررسی پرونده تغییرات می باشد. درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد صورتجلسات بر اساس تاریخ و ساعت تشکیل آگهی می شود و آگهی ثبتی روی سامانه نمایش داده می شود.

از جدیدترین اخبار و قوانین ثبتی باخبر شوید

انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد. همچنین با نیاز سنجی انجام شده توسط این شرکت برای انجام کارها تماما ابتدا استعلام گرفته وسپس قرارداد بسته شده تا بتوان کارهای محوله در کمترین زمان وحداقل هزینه وبهترین کیفیت وجلب رضایت حداکثری کارفرما به انجام برسد. هر کسی که طرح جدیدی را خلق ثبت تغییرات کند یا توسط قرارداد استخدام به کارفرما متعلق باشد، می‌تواند متقاضی طرح صنعتی باشد. شخص حقیقی و شخص حقوقی می‌توانند درخواست ثبت طرح صنعتی را داشته باشند. یعنی تا زمانیکه اطلاعات حساب بانکی وارد سامانه نشود نمی توانیم اوراق ثبتی را دریافت کنیم. 8- آگهی دعوت سهامی خاص می بایستی دارای مقام دعوت کننده باشد .

سامانه ثبتشرکتها

روند نام‌گذاری شرکت معمولاً با پیشنهاد پنج نام از سوی اعضا به کارشناس ثبت شرکت آغاز می‌شود. این امر باعث تسریع در انجام این امور و صرفه جویی در زمان و هزینه برای تقاضا کنندگان ثبت شرکت ها شده است. زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید. با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد.

سفارش آنلاین خدمات ثبتی و مالیاتی شرکتها و کسب و کارها

پس از آن که اطلاعات مربوط به ثبت شرکت ، تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر و … در سامانه تکمیل گردید ، متقاضیان با وارد کردن شماره پیگیری ، می توانند از طریق این قسمت از وضعیت پرونده مورد نظر اطلاع جویند . افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. در بخش تاسیس شخصیت حقوقی، امکان ثبت درخواست برای ثبت تاسیس شرکت وجود دارد. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند.

فعالیت های غیر تجاری مانند رسیدگی به امور خیریه، علمی، ادبی و … می باشد.چون در این مؤسسات اهدافی غیر از اهداف اقتصادی و تجاری مدنظر است نیازی به سرمایه ی هنگفت نمی باشد و با همان حداقل سرمایه گفته شده می توان موسسه را بنا کرد. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ایرانی و خارجی می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند. جهت هر نوع تغییری باید صورتجلسه مربوط به همان تغییر را تهیه کرد. به عنوان مثال جهت تغییر سمت اعضا هیئت مدیره، صورتجلسه هیئت مدیران و جهت تغییر اسم شرکت باید صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده تهیه گردد.

ورود به سامانه ثبت من My Ssaair

مدارک ثبت شرکت باید دربردارندۀ مشخصات شرکت، شرکا و مدیران باشند و سرمایه شرکت را با تفکیک نقدی یا غیرنقدی بودن آنها روشن کنند. این مرحله از ثبت شرکت نیازمند تخصص و تجربه است و کارشناسان حقوقی بهترین راهنمایان برای طی کردن این مسیر هستند. در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم .

در مواردی که نیاز به استعلام سابقه کیفری و سوءپیشینه اشخاص باشد، این کار به صورت خودکار در سامانه ثبت شرکت‌ها انجام می‌گیرد. البته برای گرفتن مجوز فعالیت از نهادهای دیگر ممکن است در حوزه‌های تخصصی به این مدارک نیاز پیدا کنید. همچنین اگر قصد تاسیس شرکت مهندسی دارید و می‌خواهید در نام آن از کلمه مهندسی یا مهندسان استفاده کنید، ارائه مدرک معتبر و مرتبط تحصیلی الزامی خواهد بود. گفتنی است که ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای ثبت شرکت ضرورتی ندارد.

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. ایجاد مدارک حقوقی شرکت بصورت الکترونیکی مانند اظهارنامه ، اساسنامه و …

موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت کلیه امور مرتبط با اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین صورتجلسات برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ثبت برند ۷ روزکاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. زمانی که شماره پیگیری را در سامانه وارد می کنید تمامی مراحل و نظر کارشناس بعد از حداقل ۳ روز کاری و حداکثر ۲۵ روز کاری جهت رویت متقاضی روی سامانه نمایش داده می شود.

لیکن ممکن است نمونه ای شبیه به این شماره در کشور وجود داشته باشد. به همین دلیل، سازمان املاک و اسناد کشور شماره ی دیگری به نام شناسه ملی به افراد حقوقی اختصاص می دهد. لذا، از مهم ترین موارد در شناسایی و استعلام وجود یا عدم وجود یک شرکت محسوب می شود.