ساخت نام برند خلاقانه، زیبا، جذاب و متفاوت انتخاب نام برند فارسی

توسط

در

چنانچه گالری شما در زمینه نقاشی است، می توانید از فهرست زیبای اسم هنری برای گالری نقاشی استفاده کنید. (( اسامی خلاقانه و خاص برای برند و شرکت 磊))【مشاوره. چه نکته‌ای ثبت تغییرات شرکت رو هنگام انتخاب اسم برای پروفایل باید به آن توجه کنیم؟ مهم‌ترین نکته باید این باشد که اسم برای پروفایل ما در تمام رسانه‌های اجتماعی بهتر است یکسان باشد.

اسم برند هنری

چون ممکن است کسی متوجه عبارتی که پشت آن پنهان شده است، نشود و اصلا هیچ حس خاصی به مخاطب ندهد. اگر نام برند شما معنی داشته باشد و در ضمن به شرکت شما هم ارتباط داشته باشد، تصویر بهتری از شما در ذهن و قلب مشتریان بر جای می‌گذارد. مثلا تیوب‌های شکلاتی شوکوپارس که همیشه از بوفه مدرسه می‌گرفتیم و خیلی خوشمزه بود، تا همیشه به یادمان می‌ماند. مثلا اسم مزمز یا اشی مشی شاید معنی خاصی نداشته باشد، اما بامزه است و در ذهن باقی می‌ماند. یا مثلا برندهایی مثل چین چین، کیت کت یا کوکاکولا که ساختاری خاص دارند و از کلمات هم آوا استفاده کرده‌اند.

در مجموع وقتی از تلاش های خود نتیجه ی خوبی می گیرید متوجه این خواهید شد که تمام زمان صرف شده برای این کار ارزشش را داشته است. پیدا کردن یک نام مناسب اندکی دشوار خواهد بود اما در ادامه به شناساندن کسب و کار شما کمک های شایانی خواهد کرد. از بین 10 تا 15 اسمی که تو مرحله قبل وجود داشت باید 3 اسم انتخاب بشه و بقیه اسم‌های مورد نظر حذف بشه. تو این مرحله باید به سایت ثبت علائم تجاری سر بزنین و بررسی کنین که کدوم از این اسم‌ها در دسترس هستن.

اسم سایت فروشگاهی باید تا حد امکان کوتاه و تلفظ آسانی داشته باشد. نام دامنه خود را به یک مکان یا به یک محصول خاص محدود نکنید، بهتر است نام‌های کلی در نظر بگیرید تا بتوانید در همه موارد کسب کارتان از آن استفاده کنید. نام دامنه انتخابی شما نباید بیش از حد بلند و طولانی باشد. نام دامنه باید راحت تایپ شود، پس بهتر است از انتخاب نام‌هایی با بیش از 14 کاراکتر جدا خودداری کنید تا کاربر برای به ذهن سپردن و تایپ دچار مشکل نشود. کاربران نام‌های کوتاه را راحت‌تر به ذهن می‌سپارند و برای مدت طولانی می‌توانند بدون جستجو مستقیما وارد سایت شما شوند. اگر شما هم مانند دیگر کاربران برای انتخاب نام مغازه کادویی به مشکل برخوردید میتوانید در ادامه لیستی کامل از اسامی زیبای مغازه کادویی را مشاهده و از تک تک این اسامی زیبا استفاده نمایید .

این نام فرم انگلیسی شده Cinaed است و احتمالا به معنای متولد شده از آتش می‌باشد. این نام قبل از سال 1920 مورد استفاده قرار نمی‌گرفت و منشا آن به سال‌های نزدیک بر می‌گردد. دونا از کلمه یونانی donna مشتق شده که به معنای بانوست. در اصل نام مرد است اما هم اکنون برای دختران و زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نام فرم بومی انگلیسی نامی است که در افسانه کلاسیک برای همسر منلائوس در نظر گرفته شده است.

ضمن اینکه اگر هر سال یکساله دامنه خود را تمدید کنید در صورت خطای انسانی و فراموشی بالاتر می رود و ممکن است سایت شما با قطعی مواجه شود یا دامنه سایتتان را از دست بدهید. زیرا انتخاباسم وب سایت اگر که اصولی و حرفه‌ای انجام گیرد، می‌تواند در جذب مشتری نیز مفید باشد. انتخاب نام مناسب برای دامنه وب سایت همانند انتخاب نامی مناسب برای فرزندتان ثبت برند تجاری است؛ مهم و سخت. در قسمت بالاتر که به انتخاب نام کاربری با تلفظ راحت اشاره کردیم و گفتیم اگر مجبور شدید از یوزرنیم بلند تری هم استفاده کنید اگر تلفظ راحتی داشت. اما باید این مورد را هم در نظر بگیرید که اسم پیج اینستاگرامی که بلند تر باشد تلفظ را هم سخت تر میکند و هم اینکه شکل بدی به صفحه پروفایل اینستاگرام شما خواهد داد.

راهنمای کامل انتخاب اسم برند نام تجاری و انتخاب اسم

ما شما را در راه انتخاب بهترین و خلاقانه ترین نام برای برند یاری خواهیم کرد . اگر می خواید برای مغازه خود اسمی خاص را انتخاب کنید باید بر اساس نوع فعالیت خود و عرضه محصول ثبت شرکت در تهران در آن اقدام به انتخاب نام مناسب کنید . در این بین افرادی که در حوزه های مختلف اقدام به فعالیت و افتتاح مغازه کرده اند به دنبال نامی خاص برای مغازه خود کرده اند .

مسلماً وقتی‌که در جمعی حاضر می‌شویم، اسم ما و ظاهرمان اولین چیزیست که روی بقیه تاثیر می‌گذارد و به احساسات و طرز فکرشان نسبت به ما جهت می‌دهد. حالا اگر همین نظریه اسم افراد را به اسامی برندها هم تعمیم بدهیم متوجه می‌شویم که اسم برند هم دقیقاً مشابه نام افراد است. یعنی اولین حسی است که بقیه در مورد محصول یا خدمت ما می‌گیرند که البته می‌تواند مثبت یا منفی باشد. در این حالت کسب و کار شما می تواند جدی تر گرفته شود.

  • چون در صورتی که بعدا پشیمان شوید، کاری نمی‌توانید انجام دهید.
  • هشت مورد از پادشاهان انگلستان دارای همین نام بوده‌اند.
  • در نتیجه با کپی برداری از نام برندهای مشهور فقط برای کسب و کار خود ایجاد دردسر می نمایید.
  • تعیین اینکه آینده‌ ی کاری مد نظر شما برای برند چیست و برند شما بر اساس چه ارزش هایی عمل می کند هویت برند شما را تشکیل می دهد.

برای انتخاب نام برند آینده‌نگر باشین و خودتون رو محدود به شهر و کشور خود نکنین و فراتر از مرزهای جغرافیایی فکر کنین. به این فکر کنین که در آینده فعالیت خودتون رو ممکنه تا کشورهای دیگه هم گسترش بدین و اسمی رو انتخاب کنین که فراتر از مرزها عمل کنه. تو انتخاب نام برند حواستون باشه که، نام برندتون رو باید به صورت قانونی بشه ثبت کرد. اگه نتونین برندتون رو به صورت قانونی ثبت کنین، هر چقدر برای ثبت نام تجاری وقت بذارین هدر میره. انتخاب نام برند یا اسم تجاری باعث میشه مشتری‌ها بعد از خرید محصول هم حس مثبتی نسبت به خریدشون داشته باشن و تو خریدهای بعد هم شما رو انتخاب کنن.

برخی دیگر از اسامی زیبا برای انتخاب نام برند:

هم­چنین این اسامی باید در لغت­‌نامه دهخدا یا فرهنگ معین موجود باشند. برای اینکه بیشتر بفروشید و سهم بازار بیشتری را فتح کنید، توصیه می‌شود که کسب‌وکارتان را از همان ابتدا دیجیتال کنید و سایت داشته باشید. بهتر است در همان لحظه‌ای که نام برندتان را انتخاب می‌کنید، این نکته هم یادتان باشد که موجودیت URL با پسوند com یا ir آن را هم چک کنید تا بعداً به دردسر نیفتید. خدا را چه دیدید، شاید در آینده کارتان توسعه پیدا کرد و خواستید محصول‌تان را به خارج از کشور صادر کنید. پس بهتر است از کلماتی که بعضی حروف آن در زبان سایر کشور‌ها نیست، استفاده نکنید. نکته مهم اینکه مراقب باشید نام انتخابی شما در سایر زبان‌ها معنای نامناسبی نداشته باشد.

انتخاب نمونه اسم برند کاری فراتر از انتخاب صرفا یک نام تجاری و طراحی لوگو است. برای برندینگ موفق باید مسیری را پیمود که در نهایت ما را به نامی جذاب و تاثیرگذار برساند. اسم برند علاوه بر اینکه باید جذاب و گیرا باشد بایستی به گونه ای انتخاب شود که مشتری ها بتوانند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند؛ اینکه به خاطر سپردن اسم برند برای عموم مردم راحت باشد بسیار اهمیت دارد. در نتیجه هر اسمی به صرف جذاب بودن نمی تواند مناسب برند ما باشد و لزوما اسم مناسبی برای برند نیست.

۶- چه به تنهایی چه با دیگر اعضای گروه از پروسه طوفان فکری استفاده کنید. یعنی تمامی پیشنهاد‌ها،‌ حتی آن‌ها که به نظرتان جالب نبوده یا بی معنی و مسخره هستند را بپذیرید و سپس یک به یک گزینه‌ها را حذف کنید. استفاده از اسامی خاص اصیل ایرانی هم افتخار آمیز و باشکوه است و هم می‌تواند توصیفی از شرکت شما باشد. مطلبی دیگر در همین موضوع در اولین ملاقات با سرمایه گذار ، خودکشی نکنید!!! مطلبی دیگر از این نویسنده هزینه ثبت برند ، هزینه ثبت علامت تجاری برای آن که برندی به ثبت برسد باید هزینه ه… در انتخاب اسم شیک برای گالری هنری بهتر است از اسم های کوتاه و ساده استفاده کنید که تلفظ راحتی داشته باشد.

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت اسم یار فقط در صورت ذکر منبع به صورت مشخص و درج لینک به سایت اسم یار، مجاز و مورد رضایت ما می باشد. امیدواریم مطالب این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. و یا آنها را با با خلاقیت تغییر دهید تا ترکیبی خلاقانه و منحصر به فرد ایجاد کنید. نام کوتاه در افزایش مشتریان بازگشتی شما اثرگذار است یعنی مشتریانی که قبلاً از شما خرید کرده بودند و بعد از مدتی مجدداً به سایت شما مراجعه می کنند.

آنتونی فرم آنتونیوس است که منشاء آن نامشخص می‌باشد. افراد مقدس زیادی این نام را داشتند در این میان یک راهب گوشه نشین مصری که بنیانگذار رهبانیت مسیحی محسوب می‌شود از همه مهم‌تر است. به نظر می رسد این نام از کلمه Annis گرفته شده که یک فرم بومی اگنس بوده است. امروزه نانسی یک نام مستقل محسوب می‌شود و در میان آمریکایی‌ها در سال‌های 1930، 1940 و 1950 بسیار رواج داشت.