سامانه ثبت شرکت نیک

چنانچه در حال حاضر قصد ثبت شعبه را ندارید، می توانید از این مرحله عبور کنید. در این مرحله آدرس و کد پستی و شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت می بایست به صورت دقیق قید گردد. در این مقاله به مطالبی درباره ی پیگیری ثبت شرکت پرداخته شده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید و در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید. بعد از صدور پیش نویس آگهی وکیل پرونده جهت دریافت آگهی تاسیس بهاداره مراجعه می نماید. بعد ارسال مدارک سریعا شماره مرسوله پستی را در سامانه وارد میشود و در صورت وجود نقص رفع نقص میگردد. با توجه به تصمیمی که دارید یکی از گزینه های ثبت تاسیس یا ثبت صورتجلسه تغییرات را انتخاب نمایید.

در این مقاله به طور کامل تمام مراحل ثبت شرکت سهامی خاص در سامانه ثبت شرکت‌ها را از ابتدا تا انتها به زبان ساده توضیح داده‌ایم. آگهی در روزنامه چاپ می‌شود و اگر مدیران شرکت تا شش ماه بعد از تاریخ تشکیل شرکت آن را ثبت نکنند شرکت منحل شده تلقی می‌شود و سهامداران باید وجوه پرداختی خود را پس بگیرند. بر طبق قانون موسسین پیگیری ثبت تغییرات شرکت شرکت سهامی خاص نسبت به اعمال و اقداماتی که به منظور تاسیس و به ثبت رساندن شرکت انجام داده‌اند مسئولیت تضامنی دارند. آیا برای تاسیس بنیاد اقتصادی و خیریه نیاز به مجوز از جایی می باشد؟ مرجع صدور این مجوز کیست؟ تاکید می کنم عنوان مورد نظر ما بنیاد اقتصادی و خیریه است نمی دانیم آن را چگونه به ثبت برسانیم.

  • با پاسخ به چند سوال قادر می باشید به سامانه وارد شوید و از وضعیت ثبتی خود مطلع شوید.
  • 1- بازرسین نباید رابطه فامیلی با هیئت مدیره داشته باشند.
  • سلام ویرایش که خیر، شما باید از ابتدا ولی با همان نام که حساب افتتاح کرده اید در سامانه اقدام به ورود اطلاعات و ثبت کنید.
  • استمرار موجودیت شرکت های سهامی, به جهت این که شخصیت حقوقی مالکان از شرکت جداست، درصورتی که فعالیت شرکت تداوم داشته باشد, با خروج یک یا چند نفر از سهامداران منحل نگردیده و به موجودیت خود ادامه می دهد.
  • حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت تعاونی تولید و مصرف هفت نفر است که دو سوم آنها باید در حرفه‌ای مشغول باشند که در موضوع شرکت مشخص شده است.
  • وارد کردن اطلاعات به سایت اداره ثبت، تعیین و نهایی کردن نام شرکت، مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت، تنظیم اساسنامه، تدوین صورت‌جلسه هیئت موسسان، تنظیم شرکت‌نامه، نوشتن تقاضانامه و…

هر گاه افرادی (دو نفر یا بیشتر) به تجارت بپردازند، برای رسمی شدن بیزینس خود ضروری است که آن را به ثبت قانونی برسانند. اهمیت ثبت شرکت تجاری زمانی آشکارتر می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند. استفاده ثبت برند از تسهیلات بانکی و انواع وام‌های کارآفرینی و نیز شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی منوط به ثبت رسمی شرکت است. در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود.

پس از دریافت آگهی ثبت و اسناد تایید شده شرکت توسط وکیل ،اقدام برای واریز مبلغ روزنامه رسمی از طریق سایت (اینترنتی) و دریافت روزنامه رسمی شرکت طی 5 الی 7 روز کاری میباشد و مدارک ثبت شرکت با مسولیت محدود با روزنامه رسمی آماده تحویل به موکل می باشد . توجه داشته باشید که پس از ثبت شرکت سهامی خاص، سهام آن در بازار ثبت شرکت بورس قابل داد و ستد نبوده، ولی توسط مردم قابل معامله است. آگاهی از شرایط انحلال سهامی خاص به اندازه آگاهی از شرایط تاسیس آن اهمیت دارد. یک شرکت سهامی خاص اگر نتواند موضوعی را که به خاطر آن تاسیس شده اجرا کند منحل می گردد. اگر کلیه سهامداران شرکت خواهان انحلال آن باشند می توانند این کار اجرا نمایند.

ارائه گواهی پرداخت حداقل 35 % سرمایه شرکت از بانکی که حساب شرکت در شرف تاسیس در آن جا افتتاح شده است. میخوام یک شرکت ثبت کنم تنها برای خودم با مسئولیت محدود و این کار رو میخوام با دو عضو بکنم (خودم و دیگری). من ثبت شرکت رو تا مرحله تایید نام پیش بردم و الان از من اساسنامه و شرکت نامه رو می‌خوان که پست کنم ولی امکان گرفتن پرینت اساسنامه ای که قبلاً تایید شده رو از سایت ثبت شرکت ها ندارم . بنده میخواهم یک شرکت راهبری قطار نوع فعالیت خدماتی میباشد یعنی از صفر تا صد کار اعزام قطار را انجام بدهم چه نوع شرکتی ثبت کنم و آیا با ثبت شرکت در گذر زمان میتوانم وام درخواست بدهم. با همکاری با مشاوران موسسه نیاز به اجاره یا خرید مکان خاصی برای ثبت شرکت نمی باشد.

۳۵درصد از سرمایه اولیه شرکت را در ابتدا باید واریز کنید. بنده قصد تاسیس یک شرکت کوچیک برای کارهایی از قبیل مونتاژ مدارات الکترونیکی، برق کشی ساختمان و… دارم. با سلام، خواهر شما نمی توانند بازرس باشند، در کل بازرسین نباید نام خانوادگی یکسانی با سهامداران داشته باشند.

مراحل ثبت شرکت سهامی خاص

با توجه به تغییرات جدید سامانه ثبت شرکت ها، مشخصات شرکت شما دچار مغایرت شده و می بایست نسبت به اصلاح آن اقدام شود. برای شما ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود با موضوع فعالیت مرتبط با خدمات کشاورزی مناسب ترین حالت برای راه اندازی شرکتتون هست. در زمینه تسطیح لیزری اراضی کشاورزی ،و خدمات ابیاری نوین و تحت فشار مشغول میباشم .میخواهم شرکت تاسیس کنم .نمیدانم که شرکت خدمات کشاورزی تاسیس کنم یا شرکت سهامی خاص یا …لطفا راهنمایی بفرمایید.

سامانه ثبت شرکت سهامی خاص

برای تاسیس شرکت سهامی خاص به سایت ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری مراجعه کنید.شرکتهای سهامی خاص موظف هستند تا هر ساله نسبت به برگزاری مجمع عمومی اقدام نمایند. شما میتوانید برای اطلاع از مراحل و مدارک ثبت شرکت سهامی خاص با مشاورین و کارشناس مجرب و متخصص مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید و جهت عقد قرارداد اقدام نمایید کارشناسان ما کلیه مراحل ثبت شرکت شما را به صورت تخصصی پیگیری مینمایند. برای ثبت شرکت سهامی خاص در اداره ثبت شرکتها نیاز به مدرک تحصیلی و ارائه آن برای هیچکدام از اعضا نیست. اگر با مطالعه این مطلب که صفر تا صد مراحل ثبت شرکت سهامی خاص را توضیح داده ایم، جای ابهامی داشتید و سوالی در زمینه میزان سرمایه شرکت یا شرایط تاسیس آن را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما به صورت تخصصی شما را راهنمایی نمایند. برای ثبت شرکت سهامی خاص، می بایست حداقل سه نفر شریک وجود داشته باشد که آن ها باید با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه به بانک مراجعه و تقاضای افتتاح حساب غیر قابل برداشت برایثبت شرکتنمایند.

هزینه ثبت برند در سال ۱۴۰۰ به چه روشی جمع بندی می شود؟

پس از فرستادن مدارک باید منتظر تأیید بازرسان اداره ثبت شرکت‌ها شد. پس از بررسی دقیق آنها و رفع نواقص احتمالی، گواهی آگهی شرکت صادر می‌شود. ثبت نهایی شرکت با درج آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار به پایان می‌رسد. تشکیل جلسه، انتخاب هیئت‌مدیره و مدیرعامل، تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه، تنظیم صورت‌جلسات و تأدیه سرمایه مهم‌ترین مسائل در ثبت شرکت‌ها هستند. مدارک ثبت شرکت باید دربردارندۀ مشخصات شرکت، شرکا و مدیران باشند و سرمایه شرکت را با تفکیک نقدی یا غیرنقدی بودن آنها روشن کنند. این مرحله از ثبت شرکت نیازمند تخصص و تجربه است و کارشناسان حقوقی بهترین راهنمایان برای طی کردن این مسیر هستند.

تغییر آدرس شرکت ، تغییر آدرس شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود

این به این معنا نیست که به صورت غیر قانونی کاری انجام شود. تاسیس فوری زمانی انجام می شود که امکان انجام کار شما خارج از نوبت برای موسسه فراهم باشد. اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که برای کلیه خدمات مورد نیاز امکان اخذ فوری خدمات را برای شما در نظر بگیریم. قیمت های ما خیلی کم نیست ولی به جرات مناسب ترین قیمت تاسیس شرکت با توجه به کیفیت خدماتی که دریافت می کنید را تجربه می کنید. در ادامه به عناوین بخشی از خدمات موسسه ثبتی ثبتینو اشاره می کنیم. اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید.