سامانه ثنا چیست؟

توسط

در

5- حالا در صفحه ی پیش رویتان با کلیک بر روی کادر آبی رنگ با عنوان ( ارسال مجدد رمز موقت) ٬ پیامکی حاوی کد برای شما ارسال میشود که شما با وارد کردن آن می توانید وارد صفحه اصلی شده و نسبت به مشاهده ابلاغیه های خود اقدام کنید. شما حتی می توانید به ویرایش اطلاعات خود در سامانه الکترونیک ثنا بپردازید. برای ای نکار کافی است وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت ویرایش اطلاعات این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهید. در مورد ویرایش اطلاعات توجه داشته باشید صفحه کیبورد شما برای وارد کردن اعداد به هیچ عنوان نباید فارسی باشد.

  • ابلاغیه‌های قضایی مثل گذشته به صورت فیزیکی نیست و امروزه از طریق سایتی به نام ثنا به صورت الکتریکی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • اگه خونه پرینتر ندارین، از کافی نت ها یا مغازه های فتوکپی می تونید پرینت تهیه کنید.
  • پس از نمایش صفحه باید شماره ملی و رمز دریافتی خود را وارد کنید.

از جمله قابلیت‎های سامانه قضایی ثنا ثبت شکایات به صورت الکترونیکی است. شما حتی می‌توانید پیگیری و ارائه دادخواست‌های خود را نیز به شکل الکترونیکی انجام دهید؛ چرا که پیگیری و ارائه اظهارنامه با همین روش و با محاسبه هزینه دادرسی بسیار کم انجام می‌شود. البته شما برای ثبت نام در سامانه ثنا قبل از هر چیز باید در سامانه هویت سنجی الکترونیکی حامی برای احراز هویت خود که تایید گردد، مراجعه کنید؛ چرا که برای ثبت نام در سامانه ثنا احراز هویت مهم‌ترین کاری است که شما باید در انجام آن دقت داشته باشید. با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی، و به همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی و کد رهگیری فعال سازی ثبت نام خود را درخواست کنید. با سلام و عرض ادب ابلاغیهای الکترونیکی که در سامانه ثنا ثبت میشه و خواهان یا خوانده رویت نمیکنه قابل واخواهی هست یا نه ؟… با عرض سلام و خسته نباشید به دوستان در سامانه ثنا ثبت نام کردم دوتا پیام آمده اولی رای صادر شد دومی در سامانه ابلاغ قرار گرفت میخواستم بدونم یعنی چی؟ میخواستم ببینم با این پیامها پروندم در چه مرحله ای قرار گرفته بعد ازین چی میشه؟ ممنون میشم اگه زودتر جوابمو بدین ..

اما از سال ۹۵ قوه قضاییه با ثبت نام در سامانه ثنا، صدور رمز شخصی برای کاربران را به صورت غیرحضوری آغاز کرد. ثبت نام سامانه ثنا به صورت غیرحضوری برای ثبت نام در سامانه ثنا به صفحه اصلی این سامانه وارد شوید. لازم به ذکر است که بهتر است برای ورود به این سامانه از مرورگر گوگل کروم استفاده نمایید. مرحله اول بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه ثنا با صفحه‌ای مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد. داوطلبین ثبت نام در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا می‌توانند برای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه به سامانه ثنا که متعلق به قوه قضائیه هست مراجعه کنند.

مدارس آذربایجان غربی

من وارد سامانه شدم شماره پرونده و شماره ردیف را وارد کردم ولی شماره ی رمز پروندرو نمیزاره وارد کنم لطفا راهنمایی بفرمایید. سلام بنده در ثنا ثبت نام کردم مدت زیادی اما چون به مشکل برخورد کردم مشکل عکس و امضا چگونه حذف کنم. بنده وقتی وارد سامانه ثنا میشم تعداد نامه های جدید من رو عدد 4 مینویسه ولی وقتی روی ان کلیک میکنم در بالای سامانه این پیام میاد که شما نامه جدیدی ندارید و این عدد four هم حذف نمیشه مشکل از کجاست ممنون میشم راهنماییم کنید…

در بخش ثبت امضاء ، هر کاری کردم نتوانستم با موس روی صفحه امضا کنم ….. احتمالاً زبان ورود اطلاعات را باید انگلیسی انتخاب کنید یا از مرورگر دیگری استفاده کنید. وارد “مرحله بعدی” می شوید که باید اطلاعات اقامتگاه خود را وارد کنید.

ثبت نام سامانه ثنا برای شرکت

برای ثبت‌نام باید گفت که آدرس‌هایی غیر از URL سامانه، اعتبار ندارند و باید از مرورگر قابل اطمینان و به‌روز مانند Google Chrome استفاده شود. در این مرحله فرد باید اطلاعات مربوط به شناسنامه ایرانی خود را وارد نماید. دارالترجمه رسمی فرنام پیگیری ثبت تغییرات شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ترجمه و همکاری با دفاتر مهاجرتی به عنوان یکی از برترین دارالترجمه ها در تهران شناخته می شود. برای اطمینان می توانید به صفحه نخست رفته و گزینه ” ثبت نام بر خط” را که مطابق تصویر شماره 1 مشخص شده کلیک کنید.

در این صورت باید قبل از اقدام به ثبت شرکت، مجوز را از سازمان مربوطه دریافت کنید. در مرحله بعد باید اطلاعات مربوط به محل سکونت خود را در سامانه ثنا وارد کنید. توصیه می‌شود از شماره همراه و پست الکترونیک معتبر و در دسترس و مطمئن استفاده شود. پس از ثبت نام ، به هر یک از متقاضیان کارتابل هایی اختصاص داده می شود که با ورود به آن می توانند ابلاغیه های دریافتی را مشاهده کنند . تاکنون سامانه احراز هویت آنلاین احرازشو توانسته است احراز هویت بسیاری از افراد را به صورت آنلاین انجام دهد و همین موضوع می‌تواند نشان دهنده کاربردی بودن سامانه احرازشو با‌شد که قطعا برای شما هم اگر مدیر سازمانی هستید می‌تواند مناسب باشد .

تمامی ابلاغیه های صادره از شعبه های دادگاه یا دادسراها در درگاه مربوط به شما ثبت و با پیامک به اطلاع شخص می رساند. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد.

سازمان اداری و استخدامی کشور

مرحله اول مربوط به ثبت نام اولیه در سایت با ارائه مشخصات هویتی تان می شود. تمامی محتوای موجود تماما خودکار از وبلاگ های فارسی دریافت میشود ؛ در صورت مشاهده هرگونه محتوای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ؛ گزارش دهید تا به قید فوریت حذف گردد. با توجه به تغییرات ایجاد شده در آدرس های سامانه سناد لطفا در هنگام ورود به سامانه مانند موارد ذکر شده اقدام نمایید. اگر جز فعالان بازار سرمایه یا افرادی هستید که به تازگی وارد بازار بورس و معاملات شده اید و چیزهایی در خصوص سامانه سجام بورس شنیده اید با ما همراه باشید تا در خصوص این سامانه و نحوه ثبت نام در سامانه سجام اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. دستگاه های دولتی و قوه مجریه از اقدام حقوقی نسبت به استارت آپ ها و کسب و کار های نو پا منع شدند. باتوجه به ضرورت جامعه امروز ی و جلوگیری از اتلاف وقت ، قوه قضائیه در سال 1395 سامانه ثنا را راه اندازی کرده است که مراجعات مردم به این …

در پایان کار باید برای خروج از حساب تمامی فرایند را به صورت کامل تمام و از خروج استفاده کنید. البته با استفاده از سامانه قضایی ثنا و همچنین مراجعه به قسمت اطلاع‌رسانی شما به واسطه رمز پرونده ۱۶ رقمی خود که این رمز نیز به شما پیامک می‌شود می‌توانید از تمام خدمات ثبت شرکت انجام شده در پرونده خود اطلاع داشته باشید. با توجه به خدمات بی‌نظیر سامانه قضایی ثنا شما اگر رمز خود را به هر دلیل هنگام ورود به سامانه فراموش کرده‌اید و یا قصد دارید رمز خود را تغییر دهید می‌توانید از طریق سامانه آن را به صورت دو مرحله‌ای انجام دهید.

حق بیمه کارگران ساختمانی

در مرحله “مشخصات شناسنامه ای” اطلاعاتی مانند شماره ملی، تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی، نام پدر، تابعیت و دین، شماره شناسنامه، محل صدور شناسنامه، محل تولد، جنسیت و وضعیت تاهل را باید تکمیل و گزینه مرحله بعدی را انتخاب کنید. 4️⃣ در زمان ثبت نام ،ارایه مدارک اشخاص حقوقی (گواهی ثبت، آگهی آخرین تغییرات ) الزامی است. همانطور ثبت برند تجاری که در بالا اشاره شد ثبت نام در سامانه ثنا دو مرحله دارد ، ثبت نام اولیه و ثبت نام ثانویه . شناسه ملییک شرکت تنها و به طور انحصاری فقط برای آن شرکت صادر می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد ثبت نام در سامانه ثنا ، آشنایی با این سامانه ، هدف از روی کار آمدن این سامانه و موارد مربوط به آن به طور کامل توضیح دهیم .

به گفته مسئولین ثبت‌نام حاضر در محل ستاد ثبت‌نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران سامانه «ثنا» نقش موثری در افزایش دقت، سرعت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیش‌گیری از ابتلا به ویروس کرونا دارد. سامانه «ثنا» در روند ثبت‌نام برای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه مورد نیاز و… برای ثبت نام سامانه ثنا امکان استفاده از گوشی تلفن همراه، کامپیوتر لپ‌تاپ و یا دسکتاپ به شرط داشتن دوربین (به منظور احراز هویت آنلاین) وجود دارد.

این کد برخلاف شماره ثبت ، یک مشخصه ی منحصر به فرد برای اطلاعات شخص حقوقی می باشد. بدین ترتیب در سال 1395 قوه قضاییه خبر از راه اندازی سامانه ای داد که به موجب آن طرفین دعوا می توانند به صورت الکترونیک و در بستر آنلاین اوراق قضایی خود را مشاهده و پیگیری کنند. اشخاص حقوقی جهت ثبت نام میبایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید. ثنا یکی از مهم ترین سامانه ها در رابطه با دریافت ابلاغیه های الکترونیک می باشد که کاربرد های متعددی دارد که لازمه بهره مندی از آن ها ، ثبت نام در سامانه ثنا است .