سایت ثبت شرکت

توسط

در

مزایای تاسیس شرکت در این واقعیت خلاصه می شود که از زمان ثبت شدن کمپانی شما، تمام فعالیت های شما قانونی خواهد بود. این یعنی شرکت یا فرد حقیقی دیگری نخواهد توانست از اسم تجاری و فعالیت های شما استفاده ی سوء کند و شما مالک بی قید و شرط کمپانی پیگیری ثبت تغییرات شرکت خود خواهید بود. البته در کنار ثبت کمپانی باید به ثبت برند هم بپردازید که در مقاله دیگری به آن پرداخته خواهد شد. در ثبت شرکت بسیاری از افراد حقیقی در جامعه هستند که به صورت انفرادی فعالیت های تجاری و اقتصادی را به صورت گسترده انجام می دهند.

درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی به منظور اطلاع‌رسانی رسمی فعالیت آنها انجام می‌شود. هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود. حق تمبر یکی از انواع مالیات است که هنگام ثبت شرکت و نیز افزایش سرمایه شرکت پرداخت آن الزامی است. طبق ضوابط مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است. شرکت‌های تجاری در ایران حداکثر تا دو ماه پس از دریافت آگهی تاسیس باید برای این کار اقدام کنند. سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است.

مراحل لازم برای انجام ثبت شرکت ها در سامانه اداره ثبت شرکت ها

پس برای استعلام دقیق قیمت خدمات مورد نیاز خود بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید. از جمله اقدامات اولیه برای ثبت شرکت تصمیم درباره تعیین موضوع فعالیت شرکت است که حدود عملیات و فعالیت شرکت را مشخص می کند. اینکه چه موضوعی برای شرکت خود انتخاب کنید تا فعالیت شما محدود نشود ثبت برند بسیار مهم است. قصد ما راهنمایی شما در چگونگی تعیین موضوع فعالیت شرکت است تا حداکثر حدود فعالیت را داشته باشید. در ادامه مطلب انواع موضوع فعالیت شرکت را به طور مفصل بیان می کنیم. سرمایه ای که شرکا قصد دارند تا برای شروع فعالیت آن را پرداخت کنند را در این قسمت وارد کنید.

ثبت شرکت سایت

پایه ی اولیه برای انجام فعالیت و تولید کردن محصولات انتخاب نمودن اسم تجاری و ثبت برند مخصوص به جهت جلوگیری از کپی شدن نام به واسطه ی سایرن می باشد، بعد از ثبت برند برای محصول اول به دلیل استقبال به فکر ثبت برند های بعدی هم می افتند. ثبت شرکت ثبت برند در همه ی زمینه های شغلی از قبیل فعالیت های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و …. امکان فعالیت را دارد که به صورت مستقیم و رو به رو به روی کالا های قابل عرضه اعتبار می دهند که از حمایت و پشتیبانی دولت برخوردار می شوند.

سامانه جامع ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد. لازم به ذکر است که لایحه اصلاحی قانون تجارت که در ماده ۵ آن حداقل میزان سرمایه شرکت سهامی خاص برای تاسیس و ثبت شرکت ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین شده است، مصوب سال ۱۳۷۴ است که تاکنون بدون تغییر باقی مانده است.

  • مالیات شرکت خود را به صورت سالیانه محاسبه و پرداخت نمایید.همچنین باید سالانه دفاتر مالیاتی شرکت را پلمپ نمایید.
  • ، کسب و کار خود را به صورت قانونی راه اندازی می کنید و از بروز مشکلات و اتفاقاتی که ممکن است پس از راه اندازی کسب و کار شما بدون ثبت آن رخ دهد جلوگیری کنید و همچنین می توانید از مزایای دولتی و حمایت های قانونی استفاده کرده و با خیال راحت کسب و کار خود را راه اندازی کنید.
  • هر نوع کسب و کار و شغلی نیازمند یک سری پارامترهای مدیریتی و کیفیت محصول یا خدمات می باشد که این پارامترهای مدیریت و کیفیت محصول در چارچوب یک نظام هماهنگ قابل اجرا می باشد .
  • ثبت شرکت مختلط سهامی به حداقل سه عضو نیاز دارد که یکی از آنها باید به عنوان مدیر شرکت معرفی شود.
  • به شما پیشنهاد می کنیم که برای استعلام دقیق هزینه ها با کارشناس های ثبتینو تماس بگیرید.
  • کارشناسان مجرب ما می توانند با توجه به شرایط شما به انتخاب کمک کنند تا بهترین شرکت را برای ثبت انتخاب نمایید.

شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی که امور تجاری و بازرگانی را انجام می دهد اما مسئولیت هیأت مدیره آن نامحدود و برای حداقل شرکا، یعنی ۲ نفر، قابلیت ثبت دارد. در رابطه با نام شرکت نام هایی که نیاز به مجوز دارند میباست ابتدا مجوز آنها اخذ گردد و بعد از آن اقدام به ثبت شرکت نمود . نام هایی که تایید و ثبت آگهی می شوند مهلت آنها نامحدود است ولی اگر آگهی نشوند فقط ۳ ماه تاریخ اعتبار دارند . حق تقدم نام های ثبت شده با توجه به تاریخ ثبت آنها می باشد که این حق بعد از انحلال و تصفیه منقضی می شود .

و در صورت نیاز باتوجه به درخواست کارشناس اداره ثبت ارئه جواز نیز لازم است. در مرحله بعدی باید آگهی ثبت شدن شرکت را در روزنامه رسمی منتشر کرده و آگهی روزنامه رسمی را در قسمت مربوطه وارد کنید. ما برای اینکه بتوانیم در کسب کار خود با موفقیت بیشتر عمل کنیم و با استفاده از امکانات و امتیاز های مختلف که از طرف دولت فقط برای شرکت های ثبت شده در نظر گرفته شده است ، جهت ارتقا سطح کیفی خدمات و فعالیت های مجموعه حرکت کنیم حتما باید کسب و کار خود را به ثبت برسانیم و شرکت ثبت کنیم.

در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود. اعتبار قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به آنها کنند. در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود.

در نام شرکت تضامنی باید عبارت «شرکت تضامنی» ‌و حداقل اسم یک نفر از شرکاء ذکر شود. ثبت شركت تضامنی وقتي صورت می پذیرد كه تمام سرمايه نقدی پرداخت و سهم شراکت غير نقدی نيز ارزيابی و تسليم شده باشد. ها امکان پذیر است اما می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان ثبت موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر انجام اموری مانند تنظیم اساسنامه و یا موضوع شرکت ، انتخاب نوع شرکت و تنظیم صورتجلسات مختلف و مورد نیاز، انتخاب نام مناسب برای شرکت و تنظیم مقررات برای شرکت را انجام دهید .

انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود . در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد . در گذشته کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت و … به صورت حضوری انجام می گرفت ، چنانچه همین امر سبب هدر رفتن هزینه و زمان بسیاری از متقاضیان می شد . محاسبه مالیات شرکت­ها، روند ثابتی ندارد و به فاکتورهای متعددی وابسته است.