ثبت شرکت؛ ثبت شرکت‌ها ارزان، سریع و تخصصی

توسط

در

برای انتخاب نام شرکت باید حداقل سه کلمه وجود داشته باشد و لازم است که در زمان ثبت شرکت‌ در سامانه مربوطه 5 نام را به سازمان ثبت شرکت‌ها پیشنهاد دهید. اداره ثبت شرکت‌ها با توجه به امکان یا رد صلاحیت نام پیشنهادی متقاضیان یکی از پنج مورد انتخابی را تایید و برای ثبت شرکت نهایی می‌نمایند. بله، ثبت شرکت در تهران و دیگر نقاط کشور برای اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی نیز با مالکیت صد در صد سهام شرکت امکان پذیر است و برای این منظور نیاز به کفیل و شریک ایرانی نیست و این افراد میتوانند با تماس با کارشناسان خبره موسسه ثبت ونک در کوتاه ترین زمان ممکن شرکت های خود را به صورت قانونی ریجستر نمایند. انتخاب کردن این نوع شرکت ها فقط بستگی به نوع کار افراد، اهداف، نوع آینده نگری و تعداد نفرات شرکت دارد.

  • با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند.
  • در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید.
  • معمولا موسسات غیر تجاری برای مشاغل خدماتی نظیر، موسسات آموزشی، حقوقی، بهداشتی دمانی، نظافت و …
  • ۴ـ حق‎الثبت مؤسسات غیرتجاری از یکصد میلیون و یک ریال سرمایه به بالا مقطوعاً سی هزار ریال.

ثبت انواع شرکت از قبیل ثبت شرکت مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی خاص و عام، شرکت های تعاونی و تضامنی.. در مورد تشریفات و نحوه تاسیس و ثبت شرکت سهامی عام در لایحه اصلاحی قانون تجارت بطور مفصل بحث شده است. شرکت سهامی عام شرکتی است که لزوماً بخشی از سرمایه آن از طریق پذیره نویسی به عموم مردم واگذار شود و موسسین شرکت نمی توانند تمام سهام و سرمایه شرکت را در اختیار داشته باشند.

مشاوره ثبت شرکت در تهران و ایران

شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است. لذا متقاضی پیش نویس را نزد مسئول دفتر برده و مسئول دفتر شروع به ثبت شرکتنامه و پیش نویس آگهی تاسیس شرکت در دفتر ثبت شرکت ها می نماید. کارت شناسایی متقاضیا ن را اخذ می کند و آن را با مشخصات مندرج در شرکتنامه تطبیق می دهد. از سایر اقدامات مسئول دفتر، احراز هویت متقاضیان، اخذ امضا از متقاضیان در ذیل ثبت در دفتر، تصدیق متقاضیان تحت عنوان ثبت با سند برابر است، تعیین شماره ی ثبت شرکت، نوشتن شماره ی ثبت در اظهارنامه و شرکتنامه ی شرکت و اسناد مالکیت اموال متعلق به شرکت می باشد که اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد.

ضمن اینکه می‌توانید با کلیک روی ثبت شرکت سهامی خاص به صفحه ثبت سفارش هدایت شده و چکیده این اطلاعات را در آن صفحه مشاهده کنید. در شرکت با مسئولیت محدود لازم نیست مدیران شرکت، شریک/سهامدار شرکت باشند؛ ولی در سایر شرکت‌ها مانند سهامی خاص، مدیران شرکت باید از بین سهامداران انتخاب شوند. پس از انجام مراحل در سامانه، برای دریافت پیش‌نویس آگهی به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید. مدارک ثبت شرکت پس از تکمیل و بازبینی باید به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شوند. این کار از طریق پست و با پاکت‌های مخصوصی که برای این کار طراحی شده است انجام می‌شود.

ثبت شرکتها

اقلامی مانند هزینه تعیین نام شرکت، هزینه تهیه پوشه، گیره، پاکت و همچنین هزینه پست مدارک به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری از طریق ادارات پستی منتخب را در بر می گیرد. پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند. افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند. آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند.

مواد مهم و لازم هر شرکت در جراید کثیرالانتشار آگهی می شود تا همه از آن آگاه باشند، علاوه بر آن، به نحوی که در اغلب جوامع معمول است هر شخص خارجی ولو این که ظاهراَ ذینفع نباشد می تواند به پرونده ای که برای ثبت شرکت تشکیل شده مراجعه و از محتویات آن اطلاع حاصل کند. ثبت شرکتفرآیندی است که طی آن اشخاص حقیقی یا حقوقی قراردادی را مابین خود امضا می کنند که این قرارداد در برگیرنده قواعدی برای تعامل این اشخاص با یکدیگر و همچنین با اشخاص ثالت (خارج شرکت) است. همینطور تعیین می شود که هر کدام از سهامداران چقدر سرمایه وارد شرکت می کند و به چه اندازه ای در شرکت مسئولیت بر عهده دارد. نحوه ثبت شرکت این گونه است که چند نفر به عنوان سهامدار، مبلغی را در شرکت سرمایه گذاری می کنند و طی یک جلسه درباره ی حوزه کاری و قوانین شرکت تصمیم می گیرند. شرکت الی ثبت با آدرس اینترنتی elisabt.ir یکی از شرکت های متخصص در حوزه ثبت کردن برند و شرکت است و همکاران ما می توانند کمک زیادی به درخواست کننده برسانند. برای دریافت راهنمایی دقیق نحوه انجام کار یا واگذار کردن کار ثبت به همکاران ما، می توانید با مشاورانی که در سایت معرفی شده اند، ارتباط برقرار کنید.

هزینه‌های ثبت شرکت

در شرکتهای تضامنی از جهت آنکه شرکاء در قبال اشخاص ثالث دارای مسئولیت ویژه ای هستند بنابراین در اسم شرکت های تضامنی باید حتما کلمه تضامنی آورده شود . هزینه ی ثبت شرکت یکی از دغدغه های اصلی شما عزیزان در هنگام ثبت شرکت است که می توانید تنها با برقراری ارتباط با کارشناسان روابط عمومی ما و یا مشاوره آنلاین در همین صفحه از لیست هزینه ها مطلع و با ثبت شرکت بهترین قیمت ثبت شرکت خود را به ما بسپارید. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد . انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد .

در ادامه مطلب انواع موضوع فعالیت شرکت را به طور مفصل بیان می کنیم. پس از بررسی پرونده و تائید کارشناس و رئیس اداره پرونده به مرحله چاپ آگهی ثبتی شرکتها می رسد. در آگهی ثبتی تمامی مواردی که برای اداره ارسال شده است در آگهی ثبتی ذکر و به چاپ می رسد. بعد از تحویل آگهی ثبتی می بایست نسبت به پرداخت های قانونی و چاپ روزنامه رسمی و کثیرالانتشار اقدام شود. در سال 1386 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی برای سازماندهی دقیق و بهتر به دو اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و اداره کل مالکیت صنعتی تقسیم شد.

» شناسه ملی شرکت چیست

پس ابتدا باید بسنجید که نیاز کاری شما به چه نوع شرکتی خواهد بود. بعد از اینکه کامل متوجه شدید که چه نوع شرکتی باید ثبت کنید باید به سراغ تحقیق در خصوص شرایط تاسیس آن بروید. پس مراقب باشید ثبت برند تجاری که با غافل شدن از ضروریت های قانون شرکتهای حقوقی به دردسر نیوفتید. در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که ثبت یک شرکت خدمتی است که از طریق شرکتی خاص به شما ارائه می شود.

بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن. استعلام ثبت شرکت چیست و چه کمکی به ما می کند؟ خوب این سوالی است که بسیاری از مشتریان ما آن را شنیده تغییرات شرکت اند و می خواهند بدانند که معنی آن چیست. ما قصد داریم به شما این آگاهی را بدهیم که اگر از مشاوره ثبتی معتبر در زمان راه اندازی شرکت خود کمک نگیرید، در ادامه حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که قیمت آن ممکن است چندین برابر باشد.

هر کدام از انواع شرکتها، مزایا و معایب خاص خود را دارند که می توان آن ها را با بهترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، در تهران یا سایر شهر های ایران و حتی خارج از کشور ثبت کرد. همچنین میتوانید با ورود به صفحه ثبت برند خود را با سریعترین روش انجام دهید. یکی از انواع شرکتهای تجاری که در کشور های مختلف دنیا قابل تاسیس می باشد و به عنوان آسان ترین و پر طرفدار ترین روش تاسیس شرکت شناخته می شود، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است.