شرایط اخذ نمايندگي

توسط

در

پیشرفت علم و دانش و همچنین نیاز به آموزش در زمینه های مختلف، باعث به وجود آمدن موسسات آموزشی گشته است. افرادی که برای درآمد زایی اقدام به ثبت موسسه آموزشی می نمایند، باید شرایط لازم فراهم کنند و سپس یک سری مدارک را تحویل داده و یک نام مناسب برای شرکت خود انتخاب کند. در صورتیکه درخواست آن ها با موفقیت ثبت شود می توانند شروع به فعالیت در این زمینه نمایند. روی صحبت ما در این مقاله علاقمندان به تاسیس آموزشگاه زبان و یا متقاضیان اخذ نمایندگی آموزشگاه زبان می‌باشند. اگر شما هم جزو علاقمندان به این عرصه هستید، در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم. این استقبال بی‌نظیر موجب شده است تا افراد زیادی به فکر راه اندازی آموزشگاه زبان و به عبارتی موسسه زبان باشند.

شرایط اخذ مجوز موسسه آموزشی از وزارت علوم

three.ساختمان نمایندگی باید در محدوده مجاز و در حریم قانونی از سایر آموزشگاه ها و در خیابان اصلی واقع شده باشد. ظاهر ساختمان و فضای داخلی آن در شرایط مناسب قرار داشته باشد (قدیمی و بد شکل نبوده در صورت امکان رنگ آمیزی شده باشد). پرداخت حقوق و تمامی مزایای کارمندان، اساتید و نیروهای خدماتی. درج نام موسسه ایرانمهر بصورت خوانا و مشخص در تمامی پوستر ها و تراکت های تبلیغاتی. غیبت غیر موجه دانشجو در جلسه امتحان به منزلهُ نمره صفر در آن درس می باشد.

چناچه به تشخیص گروه آموزشی ذی ربط تعدادی از واحدهای درسی دوره کارشناسی به عنوان دروس کمبود یا جبرانی برای دانشجو ضروری تشخیص داده شود وی مکلف است آن دروس را براساس برنامه مصوب، اضافه بر واحدهای درسی با پرداخت شهریه مقرر در دورهُ کارشناسی ارشد بگذراند. برای گرفتن مجوز آموزشگاه کنکور موسس باید حداقل مدرک لیسانس یا معادل آن را کسب کرده باشد. متقاضیان شهرستانی می بایست به آدرس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه مراجعه نمایند. برای برخی از افراد نظیر افراد شاغل دولتی به (جز اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در رشته های مرتبط فنی ) دستگاه ها، شرکت ها، موسسات و نهادهایی که از همه یا قسمتی از امکانات دولتی استفاده می کننپروانه تاسیس صادر نمی گردد و این کار غیر مجازه. 2- مدير آموزشگاههاي‌ دوره‌ راهنمايي‌ تحصيلي‌ حداقل‌ بايد داراي‌ گواهينامه‌ فوق‌ديپلم ‌و پنج‌ سال‌ سابقه‌ آموزشي‌، در آموزش‌ و پرورش‌ يا دانشگاهها ويا مؤسساتي‌ كه‌اساسنامه‌ آنها به‌ تصويب‌ شوراي‌ عالي‌ آموزش‌ وپرورش‌ رسيده‌ است‌ باشد. 1- مدير آموزشگاههاي‌ دوره‌ ابتدايي‌ حداقل‌ بايد داراي‌ گواهينامه‌ ديپلم‌ دانشسراي‌ مقدماتي‌ يا ديپلم‌ كامل‌ متوسطه‌ و پنج‌ سال‌ سابقه‌ آموزشي‌ در آموزش‌ وپرورش‌ يادانشگاهها ويا مؤسساتي‌ كه‌ اساسنامه‌ آنها به‌ تصويب‌ شوراي‌ عالي‌ آموزش‌ وپرورش‌رسيده‌ است‌ باشد.

برای گذراندن این دوره ها باید ابتدا یک درخواست به اداره فرهنگ و ارشاد داده شود. در صورتیکه قرار است چند نفر در ثبت موسسه آموزشی با همدیگر شراکت کنند، باید شناسنامه و کارت ملی همه ی اعضا، تحویل داده شود. ثبت موسسه آموزشی چگونه است؟ شرکت ها به دو دسته ی شرکت تجاری و شرکت غیر تجاری تقسیم می شوند. تفاوت این دو در این است که در شرکت تجاری، فعالیت های معامله ای مختلف برای کسب در آمد انجام می شود و از این طریق سود به دست می آورند اما در شرکت غیر تجاری این گونه نیست و فعالیتی در بازار برای کسب سود انجام نمی شود.

کمیته امداد استان البرز

همانطور که گفتیم برای موسسات آموزشی مجوزهای مختلفی با توجه به نوع فعالیت در نظر گرفته می شود. بعضی از موسسه های آموزشی و یا فرهنگی هنری با توجه به مجوزی که دارند ، از پرداخت مالیات معاف هستند. این موسسات باید اقدام به تشکیل پرونده مالیاتی ، اخذ کد اقتصادی و ارسال اظهارنامه مالیاتی کنند. موسسه حقیقی توسط یک فرد تاسیس میشود ولی در موسسه حقوقی موسس بیش از یک نفر خواهد بود . که در موارد حقوقی قبل از صدور پروانه فعالیت باید شرکت شما در اداره ثبت شرکت ها ثبت شده باشد .و اساسنامه تیپ مرجع مربوطه را ثبت کرده باشید.

برای تاسیس موسسه فرهنگی هنری تک منظوره و یا چند منظوره ، هنرهای تجسمی ، موسیقی و سینمایی باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت. شما باثبت شرکتیا موسسه آموزشی در اداره ثبت شرکت ها ، نمی توانید بگوئید که مجوز آموزشگاه گرفته اید. بنابراین برای شروع فعالیت آموزشی در هر زمینه ای که مدنظرتان است باید مجوز مربوطه را اخذ نمائید. به منظور دریافت مجوز آموزشگاه زبان، موسس می‌بایست حداقل 28 سال سن و مدرک لیسانس داشته باشد. علاوه بر این داشتن سابقه کاری three تغییرات شرکت ساله در تدریس زبان در مدارس یا آموزشگاه‌های خصوصی الزامیست.

به عبارتی دیگر می‌توان گفت تربیت صحیح کودکان با توجه به توانایی‌های بالقوه آنها تأثیر بسزایی در رشد و تعالی یک جامعه خواهد داشت. چرا باید به فکر استعدادیابی فرزندانمان باشیم؟ بدون‌شک کسانی… همه ما به‌خوبی می‌دانیم که رمز داشتن جامعه‌ای موفق ثبت شرکت و رو به رشد، ارتقای سطح آموزش و فراهم کردن بستری مناسب برای کسب آگاهی‌های تازه در هر رسته‌ای می‌باشد. در واقع برای افزایش بهره وری در هر بخشی از جامعه نیاز به آموزش صحیح و اصولی است که این نیازمندی در آموزش کوچینگ به خوبی پوشش داده خواهد شد.

  • اشخاص و موسساتی که در زمینه مربوط به تحقیقات علمی، فعالیت های آموزشی و کارهای پژوهشی فعالیت می کنند باید کار خود را به صورت رسمی به مردم نشان دهند، از این رو ثبت شرکت علمی، آموزشی و پژوهشی در این راستا برای رسمیت بخشیدن به فعالیت آن ها ضروری است.
  • شما باثبت شرکتیا موسسه آموزشی در اداره ثبت شرکت ها ، نمی توانید بگوئید که مجوز آموزشگاه گرفته اید.
  • در بخش دوم از “صفر تا ۱۰۰ تاسیس آموزشگاه زبان در چند کلام” باید تعیین کنید قصد دارید ثبت برند کنید و آموزشگاه مستقل راه اندازی کنید یا می‌خواهید زیر نظر آموزشگاه‌های بزرگ به صورت شعبه وابسته وارد کار شوید.
  • مشخص کردن حد و حدود فعالیت و تعیین مسیر مشخص راه است، نخست باید گروه سنی که می‌خواهید به آنها آموزش دهید را مشخص کنید، چرا که شرایط مجوز کار و بسیاری مسائل دیگر برای گروه‌های سنی مختلف متفاوت است.

متقاضیان باید مدارک مورد نیاز گفته شده را به اداره مربوطه تحویل دهند. از موسسه نیاز به یک نام دارد که متقاضیان باید نام های پیشنهادی را تحویل دهند تا توسط کارشناسان بررسی و تائید شود. ثبت موسسه آموزشی – مراحل اخذ مجوز ثبت موسسه آموزشی پژوهشی… 5) پس از تحویل مدارک باید بر طبق شرایط و ضوابطی که وجود دارد، یک نام برای موسسه آموزشی انتخاب شود. در خواست نام باید در سامانه اداره ثبت موسسه درج شود تا مورد بررسی کارشناس ها قرار گیرد که در صورت موافقت نشدن با آن باید هر چه سریع تر به ثبت درخواست برای نام جدید اقدام شود.

آموزشگاه های عالی آزاد، دانشگاه، پژوهشگاه، پژوهشکده، تحقیقات علمی پژوهشی، دانش بنیان، موسسه ی تحقیقاتی، اعزام دانشجو، دانشگاهی. تثبیت مکان اجرای دوره تا پایان همان دوره ضروری است و در صورت انتقال هنرجویان بزرگسال از یک واحد آموزشی به واحد آموزشی دیگر با هماهنگی ثبت برند تجاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا یک ماه قبل از شروع امتحانات پایان دوره مقدور خواهد بود. کانون ها ، انجمن ها ، بنیادها و سایر مراکز فرهنگی و هنری که مجوز لازم را با درج فعالیتهای آموزشی در اساسنامه خود ازدفتر توسعه و مشارکت های فرهنگی و هنری دریافت نموده اند.

کمک سرانه مدارس

شغلی که در ظاهر بسیار سهل‌الوصول بوده ولی در باطن رمز و رازهای بسیاری دارد. چرا اخذ مجوز آموزشگاه سینمایی بسیار پرطرفدار است؟ سینما را می‌توان یکی از جذاب‌ترین تفریحات در دو قرن گذشته دانست که ضمن سرگرمی، از بستر مناسبی برای تاثیرگذاری در جامعه برخوردار است. این روزها کشورهای توسعه یافته با استفاده‌از سینما موضوعات و مشکلات مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… را بیان می‌کنند. در واقع می‌توان با تکیه بر سینما بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را به زبانی ساده و قابل لمس بیان کرد. موسس برای تاسیس آموزشگاه علمی آزاد باید صلاحیت اخلاقی سیاسی و فرهنگی داشته باشد و به رژیم گذشته وابسته نباشد. به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی مکالمه و آیلتس و تافل برا ی بزرگسالان، در حال حاضر تحت عنوان آموزشگاه گردشگری، مجوزی از طرف سازمان فنی‌ و حرفه‌ای اعطا می‌گردد.

اینکه محیط آموزشی چه امکاناتی داشته باشه و یا ساختمان آموزشگاه چه شرایط و ویژگی هایی داشته باشه از اولویت بسیاری برای آموزش دهندگان برخورداره. این اشخاص با هدف بررسی موضوعی علمی و هم چنین تعیین رازهایی جدید در این موضوع گرد هم جمع می شوند و به تحقیقات خود ادامه می دهند. این افراد برای رسمیت بخشیدن به فعالیت خود و همکاری با شرکت های ملی و بین المللی در این زمینه بایستی به فکر ثبت شرکت علمی و آموزشی باشند.