شرایط ثبت برند لاتین 【ثبت برند لاتین ️】

توسط

در

استناد و ادعای چنین مدعیانی این است که علامت پیشنهادی عین علامت قبلی و مستعمل نمی باشد لیکن باید توجه داشت که علامت و طرح پیشنهادی نباید در مشاهده و نگاه افراد غیر متخصص،تداعی کننده علامت ثبت شده قبلی باشد ولو اینکه از منظر اثبات، عین علامت قبلی تلقی نشود. این تفاوت با یک حرف و یک تغییر کوچک حاصل نمی شود نظر به اینکه متخصصین این حوزه بسیار تاکید بر نوآوری دارند اما حداقل تفاوت 70 در صدی را که یک علامت تجاری باید داشته باشد در نظر بگیرید. برند تجاری، علائم تجاری، صنعتی و یا خدماتی، نشانه هایی هستند که برای معرفی کالاها و محصولات صنعتی و یا خدماتی از لحاظ کیفیت و ضمانت مرغوبیت جنس آن ها مورد استفاده قرار می گیرند. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که انتخاب برند و علامت کاملاً اختیاری است. البته در مواردی که دولت داشتن برند را الزامی کند، حتماً برای ثبت برند شرکت باید اقدام نمود.

گرفتن امضاء از دفترخانه اسناد رسمی و نیز تایید حساب کاربری در سامانه ثبت برند. به شما تضمین می دهیم که قبل از اقدام برای ثبت برند حتما بهترین استعلام را از نام شما بگیریم تا در زمان و هزینه شما بیشترین صرفه جویی صورت گرفته باشد. در صورت داشتن احتمال بالای ثبت نام تجاری شما، در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه و بهترین خدمات برندتان را ثبت می کنیم، پس به نام سابقه ما اعتماد کنید. سپس نوبت به امضای نسخه تایید شده می رسد که شخص متقاضی می بایست آن را به همراه سایر مدارک به آدرس مرکز ارسال نماید. برای اینکه برند خود را جهانی یا به اصطلاح ثبت بین المللی(ثبت مادرید) کنید، ابتدا باید آن را در کشور مبدا ثبت و سپس از طریق معاهده مادرید آن را به ثبت برسانید تا علاوه بر محافظت از برندتان در ایران در 85 کشورعضو معاهده مادرید از حمایت قانونی برخوردار شوید. اگر نمونه ارائه شده برند یا علامت تجاری، به صورت سه بعدی باشد، باید نمونه تصویرگرافیکی شش زاویه ای از آن تهیه شود.

چنانچه برند مورد نظر را در این مرحله استعلام کنید، احتمال رد شدن آن در سامانه تا مقدار زیادی کاهش پیدا می‌کند. لوگو و یا علامت تجاری در واقع انتخاب نشانه‌ای است که مخاطبان با دیدن آن به یاد برند شما بیفتند. امروزه به دلیل شلوغ بودن فضای کسب و کارهای مختلف، داشتن برند شناخته شده به ماندن در این اقیانوس وسیع کمک بسیار زیادی می‌کند. ثبت برند لاتین در پرداخت مالیات و عوارض شرکت دخالتی نخواهد داشت و به هیچ عنوان داشتن برند لاتین دلیلی بر عدم پرداخت و یا دلیلی بر اضافه پرداخت کردن مالیات نخواهد بود . کلمه برند از واژه نروژی برندر گرفته شده است، یعنی داغ کردن و سوزاندن که وایکینگ‌ها آن را به فرهنگ لغت انگلیسی وارد کردند و امروزه فارسی زبانان هم از آن استفاده می‌کنند.

  • زمانی که شرکت شما برند خود را ثبت نماید شاهد جذب سرمایه گذاران بیشتری برای همکاری و مشارکت در فعالیت آن خواهید بود.
  • در حالی که در کشورهای انگلیسی زبان برای ثبت کردن نوعی علامت برای تجارت های مختلف از کلمه برند استفاده می شود، این کلمه در قانون ایران پشتیبانی نمی شود.
  • ماده151ـ اتباع ایرانی یا اشخاصی که در ایران اقامت داشته و یا دارای یک مقر واقعی و موثر صنعتی و تجاری باشند، می‌توانند حسب مورد به استناد اظهارنامه یا علامت ثبت شده در مرجع ثبت، تقاضای ثبت بین‌المللی نمایید.
  • پیشنهاد می کنیم استعلام برند را با دقت کامل انجام دهید تا در مراحل بعدی دچار مشکل نشوید و زمان و هزینه تان هدر نرود.

ماده 162 ـ هزینه‌های مقرر در جدول هزینه‌ها جهت انجام اقدامات لازم باید طبق مقررات قانون و این آیین‌نامه پرداخت گردد. در غیر این صورت مرجع ثبت از انجام اقدامات ثبت برند تجاری مربوط خودداری خواهد نمود. تبصره ـ پرداخت هزینه‌های پیش‌بینی شده مستقیماً یا در چارچوب ماده 167 این آیین‌نامه، از طریق الکترونیکی صورت خواهد گرفت.

قرارداد ثبت برند

درخصوص علائم تجاری ثبت شده‌ای که پس از تاریخ فوق تمدید می‌شوند، هزینه تمدید طبق جدول هزینه‌ها محاسبه خواهد شد. سایر امور مرتبط با اختراعات و علائم ثبت شده براساس مقررات قانون و این آیین‌نامه انجام خواهد گرفت. ماده151ـ اتباع ایرانی یا اشخاصی که در ایران اقامت داشته و یا دارای یک مقر واقعی و موثر صنعتی و تجاری باشند، می‌توانند حسب مورد به استناد اظهارنامه یا علامت ثبت شده در مرجع ثبت، تقاضای ثبت بین‌المللی نمایید.

شرایط ثبت علامت تجاری

در این حالت همانطور که از اسمش پیداست، پرونده شما برای ثبت برند و علامت تجاری رد شده است. شما بایستی نام و علامتی را که پیشنهاد داده‌اید، عوض کرده و مجددا اقدام کنید. در آخرین مرحله همراه با کپی برابر با اصل مدارکی که قبلا ذکر شد و نسخه کاغذی روزنامه رسمی مرحله ی اول و دوم به مرکز مالکیت معنوی رفته و سند برند خود را تحویل بگیرید. نام منتخب شده باید دارای بار معنایی مشخصی باشد و لوگوی آن نیز طراحی شده باشد، پس اولین مرحله برای درج علامت و یک نشان، طراحی یک نشان گرافیکی منحصر به فرد و جذاب می باشد. برای طراحی برند می توانید با مشاوران برندینگ یا گرافیست های ماهر در این زمینه مشورت نمایید.

طبقه 5 – مواد داروئي و بيطاري؛ مواد بهداشتي براي مصارف پزشكي؛ مواد رژيمي براي مصارف پزشكي، غذاي كودكان؛ انواع گچ شكسته‌بندي، لوازم زخم‌بندي؛ مواد پركردن دندان، موم د ندانسازي؛ ضدعفوني كننده‌ها؛ مواد نابودكننده حشرات موذي؛ قارچ كش، مواد دفع نباتات هرزه. طبقه four – روغن‌ها و گريس‌هاي صنعتي؛ روان‌كننده‌ها، تركيبات گردگيري، مرطوب كردن و جذب رطوبت؛ انواع سوخت (شامل سوخت موتور) و مواد روشنايي؛ انواع شمع و فتيله چراغ. طبقه 3 – تركيبات سفيدكننده و ساير مواد مخصوص شستشوي لباس؛ مواد مخصوص تميز كردن، براق كردن، لكه‌گيري و سائيدن؛ صابون؛ عطريات، روغن‌هاي اسانس، مواد آرايشي؛ لوسيون‌هاي مو؛ گرد و خمير دندان. طبقه 1 – مواد شيميايي مورد استفاده در صنايع، علوم، عكاسي و همچنين كشاورزي، باغباني و جنگلباني؛ رزين‌هاي مصنوعي پردازش نشده؛ پلاستيك‌هاي پردازش نشده؛ كودهاي گياه؛ تركيبات اطفاء حريق؛ مواد آبكاري و جوشكاري فلزات؛ مواد شيميايي براي نگهداري مواد غذايي؛ مواد دباغي؛ چسب‌هاي صنعتي. نشانه های جغرافیایی می توانند برای انواع زیادی از محصولات تولید شده در منطقه خاص به کار روند. علامت جغرافیایی نشانی است که بر روی کالاهایی که دارای یک منطقه جغرافیایی خاص بوده و کیفیت و شهرت آن به وسیله آن منطقه بوده به کار می رود.

در صورت لاتین بودن علامت تجاری ارائه کارت بازرگانی نیز الزامی می باشد. بخش دوم نیز شامل مدارکی می باشد که هم متقاضیان حقیقی و هم متقاضیان حقوقی باید برای ثبت علامت های تجاری ارائه نمایند. همان طور که در ترمینولوژی حقوق گفته شد لوگو، علامت تجاری، برند، آرم و یا نماد تجاری همگی با یک مفهوم به کار می روند که برای معرفی کالا و خدمات به مشتریان می باشد،.

پس از ارسال اظهارنامه ثبت علامت تجاری با چه تصمیماتی از سوی اداره مالکیت معنوی مواجه می‌ شویم؟

برای ثبت چند علامت تجاری باید به تعداد آنها اظهارنامه جداگانه داده شود. علامت جمعی یعنی هر نشان قابل رؤیتی که بتواند مبدأ و یا هرگونه خصوصیات دیگر مانند کیفیت کالا یاخدمات اشخاص حقیقی و حقوقی را که از این نشان استفاده می‌کنند متمایز سازد. برای شرکت های مشابه و افراد عادی تشخیص علامت تجاری باید به راحتی صورت بگیرد و هم چنین با برند های دیگر تفاوت داشته باشد و قابل تشخیص باشد . برخی با اضافه کردن یک علامت یا عدد یا حرفی به یک برند ثبت شده ادعای نوآوری و خاستار ثبت برند خود هستند . برای یک نام تجاری شرایطی وجود دارد که باید رعایت شود تا مراحل ثبت با موفقیت طی شود . ثبت نشان تجاری ممکن است روی ارزش افزوده سهام تاثیر بگذارد و موجب افزایش درآمد شرکت و کسب‌وکار شما شود.

در مورد این موضوع با کارشناس ما تماس بگیرین تا دقیقا راهنماییتون کنن. سلام وقت بخیر… بررسی شد و مشکل به وجود آمده برطرف شد می تونین به راحتی درخواست خودتون رو ارسال کنید. با سلام خدمت شما… بله تمامی شرایط در نظر گرفته شده در متن آورده شده و می تونین از این شرایط استفاده کنید. مهم ترین شرط برای ثبت برند فوری، عدم شباهت برند به برند های ثبت شده قبلی است. خیر، ثبت نشان تجاری می تواند به فارسی باشد و یا به لاتین و یا به هر دو شکل انجام شود . باید گفت یکی از بهترین مجموعه های ثبت شرکت، مجموعه ثبتی آراکس هست.

الف ـ درمورد اختراعات باید هزینه‌های سالانه مقرر در این قانون‌، برای مدت باقیمانده پرداخت شود. ماده59 ـ رسیدگی به اختلافات ناشی از اجراء این قانون و آئین‌نامه اجرائی آن در صلاحیت شعبه یا شعب خاصی از دادگاههای عمومی تهران می‌باشد که حداکثر تا شش‌ماه بعد از تاریخ تصویب این قانون توسط رئیس قوه قضائیه تعیین می‌گردد. ماده47ـ با ثبت شرکت در تهران رعایت قوانین و مقررات ثبت اجباری نامهای تجارتی‌، این قبیل نامها حتی بدون ثبت‌، در برابر عمل خلاف قانون اشخاص ثالث حمایت می‌شوند. ماده42ـ با رعایت این ماده و ماده ، مواد تا این قانون درمورد علائم جمعی نیز قابل اعمال است‌. ابطال ثبت یک علامت از تاریخ ثبت آن مؤثر است و آگهی مربوط به آن نیز دراولین فرصت ممکن منتشر می‌شود.

خیلی ممنونم که وقت میذارید به سوالات من جواب میدین متاسفانه من خاطره خوبی از ثبت شرکتهای معروف نداشتم امیدوارم خاطره خوبی از همکاری با شما برام بوجود بیاد. طبقه اولشامل مواد شیمیایی صنعتی، آزمایشگاهی و همچنین مواد شیمیایی مورد استفاده در عکاسی، کشاورزی، نگهدارنده های غذایی، چسب پیگیری ثبت تغییرات شرکت های صنعتی، رزین های مصنوعی، مواد مورد استفاده در لحیم کاری و آبکاری، ترکیبات دباغی، مواد اطفای حریق و … است. وقتی برندی به ثبت رسید و طرفداران خاصی را به خود جلب کرد شرکت برای عدم کاهش مشتریان و حتی افزایش روزافزون آنها مجبور به حفظ کیفیت و در بعضی مواقع افزایش کیفیت محصول است.

این شهر نقش مهمی در تولید انواع محصولات و تجهیزات و ماشین آلات مختلف دارد طی همین جریان متقاضیان زیادی برای ثبت برند در اراک وجود دارد که از این رو مجموعه ثبت نوول مقاله پیش رو را تدوین نمود. ماده171 ـ رئیس کمیسیون موضوع ماده فوق حداقل 10 روز قبل از تشکیل جلسه کمیسیون، تاریخ تشکیل جلسه، ساعت و محل آن را حسب مورد به متقاضی ثبت یا به طرفین اختلاف و یا به نماینده قانونی آنان ابلاغ خواهد کرد. تبصره1ـ اعراض مالک علامت از حقوق خود نسبت به علامت ثبت شده مشروط به این است که بهره‌برداری از علامت، در زمانی که ثبت آن معتبر بوده است، جزئاً یا کلاً به دیگری واگذار نشده باشد.

این محصول شما با چه نامی باید در بازار معرفی شود؟ آن را چای بنامند؟ در این صورت چه تفاوتی بین محصول شما و دیگر محصولات مشابه در بازار وجود دارد. پس از پرداخت این هزینه و گذشت یک هفته، روزنامه نوبت دوم چاپ شده و به آدرس شما ارسال می گردد.در این مرحله شما پرداخت هزینه حق الثبت را هم دارید. بله برای ثبت برند آب معدنی هم همین شرایط وجود داره ولی در زمینه مجوز ها باید مجوز های لازم را از مراجع مربوطه بگیرید. در این مقاله به صورت کامل مراحل ثبت برند شوینده رو توضیح دادم که می تونین علاوه بر اون از راهنمایی تیم پشتیبانی ما هم استفاده کنید. بله برای ثبت برند آموزشگاه رانندگی هم همین شرایط وجود داره… البته قبل از اون باید همه شرایطی که برای دریافت مجوز وجود داره رو رعایت کنید تا بتونید به راحتی کار های ثبتی برندتون رو انجام بدین.