صفر تا صد تغییرات شرکت موسسه حقوقی دادمهر

توسط

در

پس از گذشت مدت زمان مورد نظر باید اعضای هیئت مدیره تعویض یا تمدید شوند. متناسب با نوع تغییرات مجمع عمومی تشکیل شود.( عادی یا فوق العاده). شاید در نظر افرادی که مسائل حقوقی ثبت شرکت ها پیگیری ثبت تغییرات شرکت را نمی دانند مهم نباشد ولی اگر در صورتجلسه مشخص نکرده باشید که صورتجلسه مربوط به کدام جلسه است( با عدد مشخص کنید)؛ اشکالی بزرگ در کار شما است و باید صورتجلسه را دوباره تنظیم کنید.

  • لذا چنانچه در اساسنامه، موضوع شرکت به درستی قید نگردد یا شرکت قصد گسترش فعالیت خود در زمینه های دیگر را داشته باشد، می توانند موضوع خود را تغییر دهد و یا به موضوع قبلی شرکت موضوعاتی را الحاق کند.
  • هر قسمتی که اطلاعات مدیرعامل وارد می شود و نیاز به درج شماره همراه ایشان می باشد باید شماره موبایل شخص مدیرعامل نیز وارد گردد.
  • در صورتی که تعداد شرکا زیاد باشد مطابق با ماده ۱۰۹ قانون تجارت، هیأت نظار انتخاب شده و اسامی اعضای هیأت نظارت در صورتجلسه تهیه شده درج می گردد و آنها باید صورتجلسه را امضا کنند.

بدیهی است عدم انعکاس تغییرات مربوطه و یا هر گونه اخفاء اطلاعات که موجب ضرر و زیان و اغفال دیگران شود موجبات پاسخگویی فرد را فراهم نموده و عدم ثبت مراتب،نافی مسئولیت و جبران خسارات وارده و قصور قانونی شخص خاطی نخواهد بود. این مجمع در مواردی که وضعیت خاصی ایجاب می نماید که صاحبان سهام تصمیم بخصوصی اتخاذ نمایند و آن وضعیت خارج از جریانات عادی و معمولی باشد تشکیل می گردد. انتشار و درج تغییرات در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار مستلزم پرداخت هزینه ای مابین ۱۰ تا ۱۵۰ هزار تومان می باشد که بسته به نوع تغییرات این مبالغ متغیر می باشد و هرکدام تعرفه ای جداگانه دارد. افتخار دارد با بهره مندی از کارشناسان خبره و تیم حرفه ای و با دانش، کارنامه ای درخشان و شایسته از خود به جای بگذارد.

مراحل ثبت تغییرات شرکت شامل چه مواردی می‌شود؟

اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید. همانطور که به آن اشاره شد از لحاظ حقوقی ثبت تغییرات شرکت دارای اهمیت است و باید دقت لازم را در تنظیم صورتجلسه ها و تغییراتی که قرار است به ثبت برسد انجام داد. از این رو باید ثبت تغییرات را باید به مجموعه ای سپرد که در این زمینه دارای تخصص و تجربه کافی باشد. مجموعه ثبت شرکت نیک با فعالیتی نزدیک به سه دهه تجربه لازم را برای ثبت شرکت یا تغییرات آن در اختیار دارد و قبل از انجام هر کاری مشاوره حرفه ای را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد. در شرکت سهامی خاصی، دو نفر از سهامداران و شرکا از شرکت خارج و یک نفر جدید که سهام این افراد را خریداری کرده است وارد شده است. در ثبت تغییرات، در صفحه نقل و انتقال سهام و سهام اشخاص با انتخاب گزینه اشخاص هیچ یک از سهامداران نشان داده نمی شوند!

شرکتی (سهامی خاص) از سال ۹۲ ثبت شده و فقط برای سال ۹۲ و ۹۳ بازرس معرفی کرده و ترازنامه سود و زیان منتهی به سال مالی ۱۳۹۲ مورد تصویب قرار گرفته است و تغییرات دیگری انجام نداده. باید عین صورتجلسه ای که وارد سایت شده است را به اداره ثبت ارسال نمایید اما بارکد نمی خواهد. سلام خسته نباشید من تمام مراحل تمدید را انجام داده ام و ثبت هم شده اما برا ی روزنامه رسمی نمیدانم چه کار کنم؟وارد سایت روزنامه رسمی شدم اما نمیدانم از کجا باید شروع کنم.لطفا راهنمایی کنید. با رعایت قوانین در اسانامه شما می توانید اقدام به انحلال شرکت نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۰۷۲۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید یا عدد۳ را به ۱۰۰۰۷۲۷ ارسال نمایید . سلام مرسی دوست عزیز بهتر است بعد از گرفتن مفاصا اقدام به ارسال صورتجلسه و مفاصا به صورت هم زمان اقدام نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران تماس بگیرید.

در نتیجه بهتر است که اگر قبلا این کار را انجام نداده اید از موسسات ثبتی کمک بگیرید . در انتها خاطر نشان می شویم که در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا در ارتباط باشید. تعیین کیفیت تفریغ حساب یا تبدیل شرکاء یا خروج بعضی از آن ها از شرکت. همینطور مهم است که مسئولان شرکت در زمان منتقل کردن سهام از یک سهامدار به سهامدار دیگر آن را ثبت کنند. بعنوان مثال، ممکن است بخواهید محل شرکت خود را به آدرس دیگری منتقل کنید و یا موضوعی را به موضوع اولیه شرکت خود اضافه کنید. موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.

تمامی کارهای تغییرات شرکت می بایست بر اساس صورتجلسات مجمع عمومی عادی و یا فوق العاده صورت بگیرد و هم چنین کلیه مدارک در انجام تغییرات پیوست گردد و به مراجع قانونی هم چون اداره ثبت شرکت ها تحویل داده شود. تا پس از بررسی موضوع تایید و یا عدم تایید این تغییرات صورت بگیرد. ثبت صورتجلسه تغییرات به این صورت است که طی جلسه سهامداران یا مجمع عمومی، برای ثبت تغییرات شرکت، تمام تصمیمات مهمی که به تغییر روند کاری شرکت منتهی می شود را به ثبت رسانده و بعدا به عنوان یکی از اسناد مهم در ثبت تغییرات در سامانه مورد نظر بارگزاری کنیم. در صورتی که تعداد شرکا زیاد باشد مطابق با ماده 109 قانون تجارت، هیأت نظار انتخاب شده و اسامی اعضای هیأت نظارت در صورتجلسه تنظیمی درج می گردد و آنها باید صورتجلسه را امضا کنند.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت

البته تغییر در سرمایه فی الواقع تغییر در اساسنامه می باشد. تعیین کیفیت تفریغ حساب یا تبدیل شرکا یا خروج بعضی از آن ها از شرکت. رسیدگی به ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی قبل و صورت دارایی و مطالبات و دیون شرکت و صورتحساب دوره عملکرد و سالانه شرکت. همانطور که از نام آن مشخص است برای موضوع فوق العاده تشکیل می گردد . لازم به ذکر است که در دعوت دوم باید نتیجه آگهی دعوت اول قید شود که تشکیل نشده است .

اگر شرکت به قدری خسارت ببیند که نیمی از سرمایه آن از بین برود؛ مجمع فوق العاده باید در رابطه با انحلال یا بقای شرکت تصمیم بگیرد. افرادی که از شرکت طلب دارند تا دو ماه پس از انتشار آکهی می­توانند به تصمیم کاهش سرمایه اعتراض کنند. در مرحله ی هشتم متقاضی با توجه به نوع صورتجلسه و تصمیمات گرفته شده باید مدارک را در این قسمت بارگزاری نمایند. در مرحله ی هفتم باید ارتباط اشخاص جلسه ( وکیل سهامدار بودن و یا نماینده سهامدار بودن) را تعیین نمایید.

ثبت تغییرات

شرکت ثبت شده ممکن است بعد از مدتی به دلایلی مانند تغییر در میزان سهام، تغییر سمت مدیران، اضافه شدن شریک جدید، تغییر موضوع فعالیت یا تغییر آدرس و نام نیاز به تغییر داشته باشد. این در حالی هست در در مراحل ثبت اینترنتی هیچ کجا جایی برای ورود اطلاعات سرمایه ثبت برند تجاری اولیه قبل از افزایش سرمایه – یا تعیین سهم الشرکه اشخاص وجود نداره .و فقط می شه اطلاعات اشخاصی که می خواهیم حذف کنیم را میزان سرماسشون را بعد ار کاهش سرمایه وارد کرد . اما صرف پذیرش صورتجلسه بدون ارسال فیزیکی مدارک به اداره ثبت موردی برای آگهی ندارد.

ثبت صورتجلسه

بر اساس ماده ۵۸ قانون تجارت در حال حاضر تغییر مدیران شرکت نیز فراهم شده و سازمان می تواند با رعایت کردن قوانین مربوط به این بند، آن را برای خود میسر سازد. کپی مدارک تمامی شرکای جدیدی که قرار است به سازمان اضافه شوند. _ رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه در صورت تشکیل جلسه با اکثریت. در نهایت روش انجام در جلسه به اطلاع شرکا می رسد و سهام داران می توانند نظرات خود را اعلام کنند. افرادی که بیش از نصف سهام شرکت را دارند امکان حضور در این جلسه را دارند و باید حق رای داشته باشند. 4.مرحله تصمیمات جلسه، در این صفحه با انتخاب نوع تصمیم گزینه + را انتخاب کرده و تصمیمات گرفته شده تایپ شود.

اگر سمت شخص در جلسه «نماینده سهام دار» یا «وکیل سهام دار» باشد در این صفحه وارد می شود. سپس «نوع نمایندگی» مانند وکیل، وصی، قیم یا غیره را از فهرست انتخاب می کنیم. پس از آن «نماینده شده/موکل» یعنی کسی که این شخص وکیل او شده است انتخاب می شود. اگر بخواهیم اطلاعات وارد شده را پاک کنیم از کلید «حذف ارتباط شخص» استفاده می نماییم.

هزینه پرداخت تمبر سرمایه به میزان نیم در هزار است یعنی ( یک دوهزارم ثبت شرکت در تهران ) یعنی برای 2 میلیارد تومان شما یک میلیون تومان خواهد شد.