لیست تمامی برندهای لباس و اکسسوری

توسط

در

چالش بیشتر کارآفرین ها در شروع کار انتخاب یک نام تجاری قویه که برند یک به شکلی خلاقانه ای مشکل را حل کرده. انتخاب اسم خوب که دامنه آنها هم قابل رزرو باشه کار راحتی نیست اما استفاده از پلتفرم برند یک نتیجه فراتر از انتظار من بود. هدف از انتخاب نام متفاوت و خاص برای برند یک مفهوم است که با تعدادی از اسامی روبرو است. سعی کنید برای کاربران خود یک تصویر بصری ایجاد کنید تا مخاطبان شما بتوانند به آسانی آن را به یاد بیاورند.

اسم برندتان حتماً باید دارای ریشه فارسی بوده و معنی‌دار باشد؛ ملاک داوری هم لغت‌نامه دهخدا است. مثل شرکت «تِسلا موتورز»که داستان اسرارآمیز زندگی دانشمند بزرگی همچون «نیکولا تسلا» را به محصولات خود گره زد و با این کار هم از شهرت جهانی او استفاده کرد و هم در اذهان عمومی خود را به‌عنوان برندی پیشرو و نوآور معرفی کرد. راستی حالا که صحبت از دامنه شد، اجازه دهید تا کمی هم دربارۀ راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی صحبت کنیم. اگر به این فکر افتاده‌اید که از ظرفیت‌های فوق‌العاۀ موجود در اینترنت برای گسترش کسب‌وکار خود استفاده کنید، به شما تبریک می‌گوییم. ما کتاب راهنمای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی که توسط تیم نوین تالیف شده و حاصل تجربۀ جمعی افراد مختلف است، به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب مسیر راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا اجرا) را برایتان روشن می‌کند.

برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ ،به فرآیند تحلیل،درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی برونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار میگیرد. خیر، نه در سایت ما و نه در سایت مالکیت معنوی کشور استعلام قابلیت ثبت برند هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان می باشد. در این قسمت اولین قدمی که باید بردارید این است که برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت باید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید.

تاثیر انتخاب اسم برند خوب در موفقیت کسب‌وکار

طبقه forty four – خدمات پزشكي؛ خدمات بيطاري؛ مراقبت‌هاي بهداشتي؛ و زيبايي براي انسان‌ها ياحيوانات؛ خدمات كشاورزي، باغداري و جنگلداري. طبقه 35 – تبليغات؛ مديريت تجاري؛ امور اداري تجارت؛ كارهاي دفتري و اداري. طبقه 26 – انواع توري و قلابدوزي، روبان، بند (نوار) حاشيه و قيطان؛ دكمه، قزن قفلي، سنجاق و سوزن ته‌گرد؛ گل‌هاي مصنوعي. طبقه 22 – طناب، رسيمان، تور، چادر، سايبان، برزنت (تارپولين)، بادبان و شراع، كيسه و گوني كه در طبقات ديگر ذكر نشده است؛ تغییرات شرکت مواد لايي و لايه‌گذاري و پوشال (به استثناي لاستيك و پلاستيك)؛ مواد خام ليفي براي نساجي. طبقه 19 – مواد و مصالح ساختماني (غيرفلزي)؛ لوله‌هاي غيرفلزي سخت و غيرقابل انعطاف براي استفاده در ساختمان؛ آسفالت، قير و قطران؛ ساختمان‌هاي متحرك غيرفلزي؛ بناهاي يادبود غيرفلزي. طبقه 18 – چرم و چرم مصنوعي و كالاهاي ساخته شده از آن‌ها كه در طبقات ديگر ذكر نشده‌اند؛ پوست حيوانات؛ چمدان، كيسه و كيف‌هاي مسافرتي؛ چتر، چتر آفتابگير و عصا؛ شلاق، يراق و زين و برگ.

  • این کشورها همگی در زمینه‌ی فشن و پوشاک سابقه‌ی دراز مدتی دارند و حرفه‌ای بودنشان در زمینه‌ی فشن از ویژگی‌های مهم‌شان به حساب می‌آید.
  • برای انجام امورات ثبت برند و برندسازی تنها با شماره گیری تلفن ها تماس ثبت نوول به اهداف خود نزدیک خواهید شد و قدوم خود را محکم و با پشتوانه کارشناسان مجرب ثبت نوول در جهت ثبت شرکتها و برند خواهید برداشت .
  • حالا ما به جای اینکه به شما آدرس سامانه را داده و شما را به این سامانه راهنمایی کنیم، این کار را به صورت 100درصد رایگان برای شما انجام می دهیم.
  • در ادامه تعدادی نمونه اسم برند ایرانی پیشنهادی برند را برای شما مطرح می کنیم.
  • برندسازی در صنعت مد یک کار سخت بسیار است و پیش بینی سبک و طراحان برتر به اندازه پیش بینی آب و هوا متغیر است.

اگر خواستید که به هر دلیلی نام موسس را روی یک برند بگذارید باید در ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید و سپس تصمیم بگیرید. استفاده از سایت مشروط بر قبول توافق‌نامه کاربری و حفظ حریم شخصی است. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه بیشتر از یک نفر است. ضمن این که ما ارتباطی بین سیمرغ و کلمه حامی به معنای حمایت‌کننده ایجاد نموده و این نام را بر این اساس ساختیم. اولین مثال این دست از نام‌ها برند قدرتمند سون آپ است که از ترکیب عدد 7 که عددی معروف و نشانه شانس است با ترکیب واژه آپ بهره برده است و سال‌های سال رقیبی بسیار جدی برای کوکاکوکال و پپسی کولا بوده است.

این برند دانشجویان دختر و پسر دانشگاه را هدف قرار می‌دهد، اگرچه بزرگسالان مسن‌تر و نوجوانان نیز لباس های این برند را می پوشند. برخی از محصولات محبوب این برند شلوار جین، شلوار گشاد، تی شرت گرافیکی و … می باشد. بتسی جانسون )زاده ۱۰ اوت ۱۹۴۲(طراح مد آمریکایی است.او بیشتر برای طراحی های زنانه و با شکوه شناخته می شود. دانش زیادی در طراحی مد و لباس دارد. همچنین کیف دستی، روسری اکسسوری از تولیدات این برند محسوب می شوند. یکی دیگر از برند لباس زنانه برند دایان فون فورستنبرگ می باشد که توسط شخصی به همین نام ایجاد شده است. دایان فون فورستنبرگ طراح لباس بلغاری- آمریکایی است که به خاطر طراحی لباس چپ و راستی شناخته شده است. در سال ۱۹۹۴ دولچه‌اند گابانا نام تجاری D&G را با الهام از سبک مد خیابانی و نوعی سبک جوان پسندانه راه اندازی کردند.

مشاهده همه برندها

نام برند لغوی یا واژگانی عبارت است بازی با کلمات برای ارائه نامی به یاد ماندنی. نام برند تداعی کننده از تلقین و استعاره استفاده می کند تا تجربه برند یا جایگاه برند را در ذهن مشتری قرار دهد. نکته مهم برند توصیفی ، توانایی ایجاد ارتباط شفاف کامل بین اجزاء داستان برند است. عملکرد و نحوه استفاده از برند توصیفی جای مانور زیادی برای بروز خلاقیت و نوآوری در در حوزه برندینگ و ایجاد فضای تحلیلی در ذهن مشتری باقی نمیگذارد. برای اولین بار برای انتخاب دامنه ،روش جدیدی را امتحان کردم .

اینمحدودیت ایجاد شده انتخاب نام برندرا برای افراد عادی که از شرایط انتخاب یک برند مناسب کسب و کار خود آگاهی ندارند بسیار سخت می‌کند. سایت‌های انتخاب برند همان چیزی است که می‌تواند مشکل شما را حل کند. ایران مدیر در زمینه آموزش ، پژوهش و مشاوره مدیران، صاحبان مشاغل و کسب و کار ارائه خدمت می کند. مدیریت رهبری، مدیریت استراتژی، مدیریت بازاریابی و کارآفرینی از جمله فعالیت های اصلی ایران مدیر می باشد. ابتدا به سایت جستجوی علائم تجاری سازمان ثبت و اسناد کشور مراجعه کنید و اسم‌های مشابه را بررسی و استعلام اسم شرکت‌ها را نیز دریافت کنید.

اسامی برند

لی الکساندر مک‌کوئن رتبه امپراتوری بریتانیا (۱۷ مارس ۱۹۶۹ – ۱۱ فوریه ۲۰۱۰) طراح مد اهل بریتانیا بود. وی بیشتر به خاطر طراح اصلی بودن در ژیوانشی بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ و ایجاد برند الکساندر مک‌کوئین معروف است. همچنین وی چهار بار برنده جایزه طراح مد سال بریتانیا شد ثبت برند تجاری و همچنین در سال ۲۰۰۳طراح مد برتر جهان شد. زُهَیر مُراد طراح لباس لبنانی و بنیانگذار برند و خانه مدِ Zuhair Murad است. شهرت زهیر مراد در طراحی لباس‌های شب زنانه، اوت کوتور و نیز لباس عروس با دوخت سفارشی است، ولی پوشاک آماده، کیف و کفش نیز از تولیدات برندِ وی هستند.

3 – صفت ها و اسم هایی که بیان گر توصیف می باشند و یا عام هستند به تنهایی قابل ثبت نیستند. مدت زمان این حفاظت متفاوت است ولی آرم تجاری قابلیت تمدید شدن نامحدود توسط پرداخت مبلغ مربوطه را دارد. کلیه فعاليت‌ها و خدمات سامانه ثبت آنلاین آسان ثبت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

بر این اساس می توان گفت موثرترین و کارآمدترین ابزار ارتباط با مشتری نام تجاری است، از این رو باید به بهترین نحو انتخاب گردد. موسکینو شرکت کالای لوکس ایتالیایی است، که در زمینه طراحی مد، تولید کفش و محصولات چرمی، همچنین جواهر، عطر و ساعت فعالیت می‌کند. موسکینو برندی است که مسیر خودش را می‌رود ثبت شرکت در تهران و اساساً مطابق میل خود عمل می کند. جیمی چو برند خود را با همکاری تامارا ملون ادیتور مجله بریتیش ووگ تاسیس کرد. او در سال 2001 سهام پنجاه درصدی خود را با ارزش 10 میلیون پوند فروخت و کار خود را فقط روی طراحی متمرکز کرد. خط تولید محصولات این برند شامل کیف و سایر اکسسوری مانند کیف است.