نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکتها

اما این بدان معنی نیست که نامی تصادفی یا مبهم برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید. ممنون میشم اگر پیشنهاد و یا نظری در این زمینه دارین اعلام کنید . با سلام، من صاحب یک وبسایت آموزش زبان هستم که علاوه بر منابع و مطالب رایگان پکیج های خودم را در آن به فروش میرسانم. اما مایل به تغییر نام برند هستم به یک کلمه مفهومی. به نظر شما آیا بهتر است با همین نام خودم ادامه بدم یا عبارتی مفهمومی (مثلا آلمانی آسان) انتخاب کنم ؟ ضمنا از ریدایرکت استفاده خواهم کرد تا باعث اقت سئو نشود.

اسم صنعتی

به خاطر سپردن این نام آسان است و اکثر مردم محلی می‌دانند که منظور تولیدکننده کفش قدیمی است. چرا انتخاب اسم رستوران مهم است؟ شاید این جمله را در مبحث بازاریابی رستوران شنیده‌اید که فقط یک فرصت برای تأثیرگذاری اولیه دارید و کسانی که آن را تجربه کرده‌اند به احتمال زیاد بر آن صحه می‌گذارند. اما در بحث تجارت و به طور خاص – صنعت رستوران این موضوع حتی مهم‌تر است. اگر در اولین بازدید یا حتی بدتر از آن رضایت مشتریان خود را جلب نکنید – اگر آنها را ناامید کنید، احتمالاً دیگر آنها را نخواهید دید.

۶ تلفظ نام تجاری باید راحت باشد

ممنون میشم اگر زحمتی نیست لطفا پاسخ سوالم رو به ایمیلم ارسال بفرمایید. درصورت ثبت برند بله، البته برای محصولات غذایی نیاز به تاییدیه سازمان غذا و دارو و دریافت سیب سلامت نیز دارید. علائم عمومی تحت قانون تجارت، علامت تجاری هستند. بنابراین سازنده فروش کامپیوتر های برند “کامپیوتر” (یا “سیب” برند “اپل” و غیره) هیچ حق انحصاری برای استفاده از این واژه ها در رابطه با آن محصول ندارد.

در حالیکه این موارد ظاهرا طولانی‌تر از نام‌هایی مانند اپل یا نایک هستند همچنان پایین‌تر از این برندها قرار دارند. فقط کافی است به نام برخی از برندهای معتبر حاکم بر سراسر ثبت برند تجاری جهان فکر کنید. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

مالک یا مالکین یک شرکت، با ثبت برند یا علامت تجاری شرکت خود، نسبت به آن حق انحصاری دارند. از مهم ترین مزایای ثبت برند برای شرکت ها می توان موارد زیر را ذکر نمود. آگهی دوم معمولاً با داشتن شماره ثبت علامت تجاری همراه خواهد بود. در این بخش از کار شما تقریباً به پایان راه رسیده اید. همان طور که می دانید ابتدا باید برای ثبت برند مورد نظر خود اقدام به ثبت نام در سایت اداره مالکیت، تشکیل پرونده و ثبت اظهارنامه برند در این وب سایت کنید تا بتوانید برند را به ثبت برسانید. پس از ارجاع پرونده بین 15 تا 45 روز کاری طول خواهد کشید تا وضعیت پرونده و یا درخواست شما مشخص شود و پاسخی به شما ابلاغ گردد.

در تعیین و انتخاب نام شرکت باید نهایت دقت انجام شود تا عنوان انتخابی مورد تایید کارشناسان قرار بگیرد. برای دریافت اطلاعات درباره نمونه اسم برند و شرکت می توانید با کارشناسان ثبت برند و ثبت شرکت گروه ما در ارتباط باشید. برای تایید نهایی نام شرکت بعد از انتخاب آن باید پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکت ها انجام گیرد. پیگیری ثبت تغییرات شرکت پس از ثبت نام شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه، نام شرکت را مشخص می نمایند. در صورت نیاز به انتخاب نمونه اسم برای شرکت و تعیین نام شرکت و همچنین مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت های واحد ثبتی کرج و تهران با کارشناسان موسسه حقوقی بین الملل در ارتباط باشید.

  • باید انتقال دهنده تجربه، ارزش، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد.
  • بنابراین هنگام انتخاب اسم شرکت یا برند خود پیامدهای بین المللی را نیز در نظر بگیرد.
  • هرچند که من فکر می کنم حتی اگر هم صنعت تجدید پذیر پا بگیرد شاهد شکل گیری صنعتی همچون خودرو خواهیم بود، به طوری که بسیاری خواهند گفت که ای کاش چنین صنعتی را نداشتیم.
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
  • اسم کافی شاپ را ساده، کوتاه و شیرین انتخاب کنید.تا به راحتی به یاد آورده شود و در ذهن مشتری جا بگیرد و ماندگار شود.

در تعیین نام شرکت، اداره ثبت شرکتها به تازگی سامانه ی استعلام اسم شرکتها را راه اندازی نموده است. این سامانه توانسته نیازهای افراد را به راحتی برای بررسی اسامی شرکتها رفع نماید. البته استعلام اسم شرکت ها راههای دیگری هم دارد که تخصص کارشناسان موسسه حقوقی پایش می باشد.

استفاده از الگوی ساخت اسم شرکت نام تجاری استعاره‌ای

هنگامی که قصد ثبت برند دارید می بایست با در نظر گرفتن طبقه بندی علائم تجاری که در ذیل به تفصیل ذکر کرده ایم نسبت به ثبت برند خودتون اقدام کنید و قبل از اقدام به ثبت … نام تجاری دارای هویت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از نام کالا و شرکت جدا می باشد.هم چنین نام چیزی بالاتر از اسم ها،علامت ها و شعارها می باشد.هر نام تجاری اسم خاص می باشد که این … ثبت شرکت در تهران متقاضیان زیر 18 سال، پس از ثبت نام در سامانه و دریافت کدشناسایی لازم است کد شناسایی و کدملی خود را از طریق بخش تماس با ما، برای اداره مربوط ارسال نمایند. شرکت زرین صنعت آلپ با نام تجاری گروه صنعتی آلپ با سابقه ای بالغ بر 15 سال در حوضه صنعت تاسیسات حرارتی و برودتی در خدمت هموطنان گرامی می باشد. تولید محصولات با کیفیت جهانی و قیمت مناسب و خدمات پس …

نامی را انتخاب نمایید که از نظر قانونی قابل به‌کارگیری باشد. آیا نام دامین مناسبی برای این نام تجاری در دسترس است. پس از بررسی اسم شرکت شما و تایید آن، اکنون باید اوراق شرکت خود را پرینت نمایید. در این مرحله اسم شرکت شما در شرکت نامه، اظهارنامه و اساسنامه شرکت ثبت گردیده است. استفاده از کلمه‌های زیر در اسم شرکت مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند.

پس توصیه می‌کنیم اگر اسم مخفف شده‌ی خیلی خاص و زیبایی پیدا کردید استفاده کنید اما در غیر این‌صورت قید استفاده از کلمات مخفف را بزنید. البته نمونه‌های موفق ایرانی کلمات مخفف هم کم نیستند. در اصل موسسان وب سایت پونیشا سه نفر بودند که اسم کوچک آ‌ن‌ها پویا، نیما و شایان بود که با ترکیب این اسم‌ها به پونیشا رسیدند.

ی اسم شرکت واسه تهویه و گاز میخواستم که اسم بیژن هم توش باشه…ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. میخایم یه اسم برای شرکت انتخاب کنیم درخصوص شوینده هست تنها اسمی که انتخاب شد (زینو) هست ولی نمیدونم با چی ترکیبش کنم که خوب دربیاد ممنون میشم راهنمایی کنین. برای انتخاب بهترین نام برای شرکت خود به صورت تخصصی و در کم ترین زمان تنها کافی است با شماره تماس های موسسه ثبت نوول تماس بگیرید تا در کم ترین زمان امور ثبت شرکت و انتخاب بهترین نام برای شرکت از طریق ایده برای اسم شرکت مناسب برای شما گزینش شود . سلام و خسته نباشید.من به همراه دو خانم دیگر تصمیم به کار تولید محصولات لبنی کاملا سنتی هستیم .ممنون میشم ما را در انتخاب یک اسم زیبا و مناسب یاری کنید. برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید .