هشدار رئیس سازمان ثبت اسناد درباره پیامک های ثبت شرکت

توسط

در

«شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت ها» که به اختصار به طرح شمیم نیز شناخته می شود، نام طرحی است که از سوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور روی کار آمده است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه، می توان به مقاله زیر رجوع کرد. در صورتی که قصد مراجعه به دفاتر اسناد رسمی را دارید، بهتر است که قبل از مراجعه حضوری به دفاتر اسناد رسمی، ابتدا به سایت سازمان اسناد و املاک مراجعه نمایید و لیست دفاتر اسناد رسمی که دارای ظرفیت برای ثبت سند می باشند را مشاهده نمایید و بر اساس ظرفیت آن ها به این دفاتر مراجعه کنید. یکی از خدمات بسیار خوب در سامانه ثبت سازمان اسناد و املاک کشور این است که افراد می توانند از ممنوع الخروج بودن خود و یا دیگران مطلع شوند. برای استعلام ممنوع الخروجی بودن لازم است که یک سری اطلاعات هویتی در فرم استعلام ممنوع الخروجی وارد شوند.

افراد برای استفاده از خدمات مختلف my.ssaa باید در سامانه ثبت من ، نام نویسی نموده و حساب کاربری داشته باشند. در بخش پیگیری پرونده اجرا متقاضیان می توانند با استفاده از شماره پرونده و رمز شخصی، آخرین وضعیت پرونده اجراییثبتیخود را درسامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پیگیری نمایند. اتباع خارجه که قصد فعالیت تجاری در ایران را دارند، می توانند از این قسمت ازسایت اداره ثبت اسناد و املاکاقدام به دریافت کد فراگیر نموده یا وضعیت درخواست خود را پیگیری نمایند. این قسمت ازسایت اداره ثبت اسناد و املاک ، امکانثبتصورت جلسه تغییرات شرکت ها و موسسات مانند تغییرات هیات مدیره، بازرسان یا تغییرات سرمایه شرکت را به کاربرانسایتمی دهد.

پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید . انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با ثبت شرکت وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت .

رسالت و وظیفه سازمان ثبت اسناد این است که با مستند سازی و تثبیت و تصدیق اسناد مالکیت اشخاص چه حقیقی و چه حقوقی نسبت به اموال آنان هم از سوءاستفاده عده ای جلوگیری کند و هم از طرف دیگر خاطر افراد جامعه را آسوده کند که به راحتی کسی نتواند به مالکیت مشروع و قانونی آنان تعرضی کند. ✔️ این استعلام از طریق سایت ثبت اسناد و املاک کشور انجام می شود که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده است. سامانه جام سازمان اسناد و املاک یکی از پرکاربردترین سامانه هایی است که زیر نظر این سازمان راه اندازی شده و در حال حاضر خدمات به مردم ارائه می کند. آن دسته از افرادی که قصد ثبت اظهارنامه طرح های صنعتی را دارند، می بایست که با نام کاربری و رمز عبور خودشان به سامانه ثبت اظهارنامه طرح های صنعتی مراجعه نمایند و سپس با وارد کردن اطلاعات ناحیه کاربری به این سامانه وارد شوند. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود .

www.ssaa.ir

برای ثبت درخواست پلمب دفاتر قانونی لازم است که افراد اطلاعات خاصی مانند نوع شخص متقاضی، شماره تلفن همراه، نوع تقویم مالی و … سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به مردم از بخش های مختلفی تشکیل شده است و امکان انجام بسیاری از امور ثبتی در این سامانه به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می شود. با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از مردم از خدمات سامانه ssaa.ir مطلع نیستند، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با خدمات این سامانه آشنا کنیم. چنانچه فردی قصد داشته باشد تا اختراع علامت تجاری یا طرح صنعتی متعلق به خود را ثبت نماید ابتدا لازم است تا از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل نماید که این امر از طریق بانک اطلاعاتی اختراعات طرح های صنعتی و علائم تجاری سایت اداره ثبت اسناد و املاک ممکن بوده و جزییات آن در متن مقاله آورده شده است. در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی سایت سازمان ثبت اسناد و املاک ، کاربران سایت می توانند با استفاده از شناسه ملی شرکت، به اطلاعات مربوط به آن شرکت دسترسی پیدا کنند. بخش آگهی ها در سامانه اداره ثبت اسناد و املاک، امکان جست و جو در میان آگهی های ثبت تاسیس یا تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری، آگهی های مرکز مالکیت معنوی، مزایده، املاک و اجرای اسناد را برای کاربران سایت فراهم کرده است.

ثبت نام در سامانه ثبت من My Ssaair

انتخاب نام شرکت از موارد و ضوابط متعددی پیروی می کند که باید رعایت گردد تا مورد قبول کارشناسان واقع گردد . با اخذ نوبت اجازه ورود به اداره را داشته و به افراد متفرقه و همراه اجازه ورود داده نخواهد شد. با ورود به این سامانه هر فردی می تواند از ثبت ملک به نام خود اطمینان حاصل کند که خود عامل مهمی در جلوگیری از جعل و… خواهد بود. کم نیست مواردی که در آن با جعل اسناد و ارائه ساختگی مدارک فردی را دچار سرگردانی برای اثبات حق خود می کنند.

متقاضیان فعالیت در طرح مذکور باید دارای گیرنده جی ان اس اس روور بوده و کاربر تائید شده در سامانه شمیم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند. در صورتی که به هر دلیل از ثبت نام جا بمانید و نتوانید برای شرکت در آزمون مورد نظر درخواست دهید، می‌ توانید از تاریخ تمدید شده، پس از پرداخت هزینه آزمون سردفتری برای ثبت نام استفاده کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. در این صورت نیز می‌توانید از طریق سایت آزمون سردفتری یعنی iripo.ssaa.ir اقدام کنید. در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات خود در سایت آزمون سردفتری نیز، اقدامات لازم از طریق همین سامانه قابل انجام است.

آدرس سایت اداره ثبت اسناد و املاک کشور می باشد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. فرم های اجرائیه اسناد رسمی نظیر تقاضای صدور اجرائیه چک، تقاضای صدور اجرائیه مهریه و تقاضانامه صدور اجرائیه سند رهنی از طریق این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک، قابل دریافت می باشد. چنانچه فرد یا افرادی قصد ثبت شرکت یا موسسه غیر تجاری را داشته باشند می توانند با مراجعه به این بخش از سایت ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را به این سایت تقدیم نموده و به صورت اینترنتی شرکت یا موسسه مورد نظر خود را ثبت نمایند.

  • درنظر داشته باشید اسناد نمایش داده شده مربوط به سال ۱۳۹۲ و پس از آن می باشد.
  • پس از شرکت در آزمون کتبی سردفتری که به شکل تستی برگزار می‌ شود، نتایج حاصل از پاسخ دهی به این امتحان کتبی به عنوان نتیجه اولیه آزمون سردفتری مشخص شده و متعاقبا اعلام می‌ شود.
  • این سامانه از سه بخش مختلف سامانه جام اصلی، سامانه جام فردی و سامانه مدرسین تشکیل شده است.
  • یکی دیگر ازسامانههای اینترنتی که توسط دولت راه اندازی شده و بر خلافسایت اداره ثبت اسناد و املاک، ثبت نام در آن اجباری است،سامانه املاک و اسکان کشوربوده که در مقاله زیر به طور کامل توضیح داده شده است.

وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. اعلام نتایج نهایی آزمون سردفتری در اکثر موارد چند ماه نیز به طول می انجامد. پس از گذشت تمامی مراحل، نتایج نهایی از طریق سامانه اعلام نتایج یعنی همان سایت ثبت نام آزمون سر دفتری و یا از طریق پیامک یا تماس تلفنی اعلام می‌ شود. تصدیق سند مالکیت را می توان از سامانه و وب سایت مشخص شده پیگیری و استعلام کنید مواردی را نیاز به تکمیل کردن است را در خود برگه سند رسمی شما موجود است و با مراجعه به آن می توانید مشخصات را تکمیل کنید و از استعلام ملک خود با خبر شوید.

توقف موقت ثبت نام آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

۲در صفحه نتایج جست و جو، بر روی اولین لینک که آدرس آنمی باشد و در تصویر با فلش قرمز مشخص شده، کلیک نمایید. در صفحه نتایج جست و جو، بر روی اولین لینک که آدرس آن می باشد و در تصویر با فلش قرمز مشخص شده، کلیک نمایید. پس از تکمیل مدارک و بررسی آن، متقاضی با هزینه خود، جهت شرکت در دوره آموزشی معرفی می‌گردد. در برون سپاری، تفکیک وظایف و عملیات بین دسته‌های مختلف، باعث تمرکز بر هدف اصلی هر بخش، کنترل بیشتر بر شرایط، کاهش هزینه‌ها و… خواهد شد. برون سپاری، قراردادی است که میان یک شرکت با یک فرد و یا یک شرکت دیگر بسته می‌شود تا بخشی از وظیفه، عملیات، کار یا فرآیندی که قرار بوده است توسط کارمندان آن شرکت انجام شود، در مدت زمان مشخصی توسط فرد و یا شرکتی دیگر، انجام شود.

دلیل اهمیت این بخش آن است که امکان درخواست اینترنتی بسیاری از امور ثبتی از جمله ثبت شرکتها، ثبت اختراع و طرح صنعتی، استعلامات ثبتی و اجرای اسناد رسمی از طریق این بخش، امکان پذیر می باشد. یکی از مهم ترین بخش هایی که در بخش استعلام ثبتی سامانه ثبت اسناد و املاک کشور درج شده ثبت برند تجاری است، بخش تصدیق اصالت سند مالکیت است. در این بخش امکان استعلام سند مالکیت و مشاهده اصالت آن به صورت آنلاین فراهم شده است. در این بخش می تواند اصالت سند مالکیت را با وارد کردن یک سری اطلاعات از جمله کد ملی فرد مالک، واحد ثبتی، نوع سند، شماره دفتر املاک الکترونیکی و …

Whois Lookup For Ssaa Ir

اساسنامه نیز متناسب با نوع شرکت ماده های مشخصی دارد که در صورت نیاز باید اصلاح گردد . اوراق شرکت های سهامی خاص اظهارنامه و شرکت های مسئولیت محدود تقاضا نامه و شرکت نامه می باشد . هم چنین توجه داشته باشید استفاده از نام های تک سیلابی احتمال به ثبت رسیدن اسم شرکت را به صفر نزدیک می کند . اگر پرونده مربوط به تغییرات شرکت شعبه مهریه می باشد در قسمت نام و نام خانوادگی ، نام زوجه(زن) درج گردد. وجه ممیزه آن در این است که سند رسمی توسط مامور دولت تنظیم می شود و از اعتبار محکم تری نسبت به سندی عادی برخوردار است. در قانون سند نوشت ای تعریف شده است که در مقام اثبات امری به کار می رود حال چه در مقام دفاع باشد چه در مقام دعوا.

اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود . اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد . به عبارتی در آخرین دوره برگزاری این آزمون یعنی 29 تیر ماه سال 97، داوطلبان این امکان را داشتند که از 23 الی 28 تیر ماه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

امور ازدواج ، طلاق ، معاملات املاک ، ثبت برند و شرکت و غیره از جمله خدماتی است که در این سامانه می توانید انجام دهید یا پیگیری فرمایید، شما عزیزان در صورتی که آشنایی کامل ندارید ، می توانید با ما تماس بگیرید تا کارهایتان را انجام دهیم. مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم. اگر شما به ‌دنبال اطلاع ‌رسانی در زمینه تمامی آزمون‌ های حوزه قضایی و وکالت هستید ما به شما پایگاه خبری اختبار را معرفی می‌ کنیم. تمامی کسانی که قصد آگاهی و یا اطلاع ‌رسانی در زمینه قضایی دادگستری و وکالت را دارند. و همچنین دانشجویان این حوزه می‌توانند در بخش آزمون ‌های حقوقی اختبار از آن مطلع شوند.