ورود به سامانه ثبت من My Ssaair

توسط

در

بخش ازدواج و طلاقسامانه ثبت مناز جمله بخش های پرکاربرد این سامانه محسوب می شود. این بخش از امکانات و خدمات مختلفی تشکیل شده که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. در صورتی که اقدام به ثبت درخواست در هر یک از زمینه های ثبت تاسیس، صورت جلسه تغییرات، اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی و … کرده اید و دارای کد پیگیری می باشید، می توانید از بخش پیگیری درخواست، درخواست خود را پیگیری نمایید.

با توجه به این که تاریخ دقیق برگزاری این آزمون در چندین سال گذشته یکسان نبوده است، تعیین زمان دقیق برای برگزاری آن در سال جاری نیز امکان پذیر نیست. در سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک کشور امکان دسترسی به بخش کتابخانه الکترونیک نیز وجود دارد. «شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت ها» که به اختصار به طرح شمیم نیز شناخته می شود، نام طرحی است که از سوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور روی کار آمده است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه، می توان به مقاله زیر رجوع کرد. اولین بخشی که در قسمت مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد ارائه شده است، بخش ثبت اظهارنامه اختراع می باشد.

افرادی که به موجب اعلام کتبی مقامات قصایی اجازه خروج از کشور را ندارند . 5- کسانی که سابقه سرقت ، تکدی گری ، کلاهبرداری و مزاحمت در خارج از کشور را داشته اند . 4- کسانی که سفر آن ها به خارج مخالف مصالح جمهوری اسلامی ایران محسوب شده و یک ابلاغیه کتبی در این خصوص دریافت کرده اند . میزان سرمایه شخصیت حقوقی در زمان تاسیس حداقل سرمایه یکصد هزار تومان می باشد.

سامانه ssaa.ir

به استناد سایت سامانه ها در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی امکان دریافت اظهارنامه، تمدید اظهارنامه و تغییر اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی وجود دارد. همچنین، افراد می توانند برای پیگیری هر یک از امور مربوط به اظهارنامه های دفاتر ثبت تجارتی به بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی مراجعه نمایند و اقدام به پیگیری امور خود کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه استعلام ممنوع الخروجی به سایت عدل نوین مراجعه کنید . کارشناسان مرکز عدل نوین نیز آماده اند تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهند. باتوجه به شماره پیگیری درخواست پلمپ وارد سامانه ثبت شرکت ها می شوید و نظر کارشناس را چک می کنید و درصورتی که نظر کارشناس مثبت بوده باشد برای شما لینک پرداخت پلمپ دفاتر ظاهر می شود و شما می بایست پرداخت هزینه دفاتر پلمپ را انجام دهید.

اما نکته ایی که حائز اهمیت هست اینه که موجود بودن یک شرکت دال بر قانونی کار کردن اون شرکت نیست . این شناسه یازده رقمی است که تنها منحصر به یک شرکت است.لذا،از مهم ترین موارد در شناسایی و استعلام وجود یا عدم وجود یک شرکت محسوب می شود. به منظور حصول اطمینان از عدم ثبت نام انتخابی شرکت می توانید به پایگاه های اینترنتی ذیل مراجعه فرمایید.

در صورتی که به هر دلیل به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما برای مشاوره با شما تماس میگیریم! پس از اخد نوبت در هر اداره ، شخص حقیقی تا زمان سررسید نوبت امکان اخذ نوبت جدید در آن ادراه را نخواهد داشت. در بخش بیانیه سطح توافقات خدمات امکان مشاهده بیانیه تصویب شده با جزئیات مربوط به آن فراهم شده است. مراجعه کنند و بسته به نیاز خود از هر یک از خدمات این سایت استفاده نمایند.

سند وکالت فروش مالکیت مادی اختراع

بخش جست و جوی دفترخانه های سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با استفاده از اطلاعاتی مانند نام، شماره دفترخانه و یا بخشی از آدرس دفترخانه، دفتر اسناد رسمی یا دفتر ازدواج و طلاق مورد نظر خود را ثبت شرکت جست و جو نمایند. به استناد سایت سامانه ها از جمله بخش هایی که در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، بخش اجرای اسناد رسمی است. در بخش از میز خدمت سامانه ، خدمات خاصی ارائه می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • در صورتی که حساب کاربری در این سامانه ندارید باید اقدام به ثبت نام نمایید، برای این کار کافی است مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید.
  • به منظور حصول اطمینان از عدم ثبت نام انتخابی شرکت می توانید به پایگاه های اینترنتی ذیل مراجعه فرمایید.
  • زمان تحویل اوراق توسط پست به اداره ثبت شرکت ها حدوداً ۲ روزکاری (حداکثر) می باشد.
  • سامانه جام سازمان اسناد و املاک کشور از طریق نشانی trdcjam.ssaa.ir برای افراد، مدرسین و …
  • این وبسایت تابع قوانین جمهوری مقدس اسلامی ایران بوده و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است.

چنانچه فرد یا افرادی قصدثبتشرکت یا موسسه غیر تجاری را داشته باشند می توانند با مراجعه به این بخش ازسایت ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را به اینسایتتقدیم نموده و به صورت اینترنتی شرکت یا موسسه مورد نظر خود راثبتنمایند. یکی از سوالات پر تکرار متقاضیان سامانه ثبت من در این خصوص است که آیا امکان دانلود سامانه ثبت من و استفاده از امکانات آن بر روی تلفن همراه وجود دارد یا خیر. برای پاسخ به این سوال باید گفت که هنور برنامه اختصاصی برای سایت my.ssaa.ir راه اندازی نشده است و تنها نرم افزاری سامانه ثبت اسناد و املاک کشور ارائه کرده نرم افزار اتصال به شبکه اختصاصی می باشد. سازمان اسناد و املاک کشور به عنوان یک نهاد دولتی که زیر نظر قوه قضاییه کشور فعالیت می کند، اقدام به ارائه خدمات خاصی به صورت غیر حضوری کرده است تا مردم بتوانند با سهولت بیشتر و بدون مراجعه حضوری به این سازمان، امور خود را انجام دهند. سامانه ثبت من، سامانه ای است که تمامی خدمات مربوط به سازمان اسناد و املاک کشور را در خود جای داده است. یکی دیگر از بخش هایی که در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، بخش مرکز مالکیت معنوی این سامانه می باشد.

سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران راه اندازی شد

وضعیتی که در سامانه تعبیه شده است امکان ارسال پنج نام پیشنهادی را برای ما قرار داده است. در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعات کاملی راجع به مراحل ثبت اینترنتی شرکت در دسترس خوانندگان محترم قرار دهیم. تعیین موضوع فعالیت شرکت یکی از مهمترین گام های مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها است، چرا که اگر دقت لازم را در این مورد نداشته باشید ممکن است شرکت شما اصلا ثبت نشود یا اگر ثبت هم بشود در ادامه با مشکلاتی مواجه شوید. از جمله بخش هایی که در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، بخش اجرای اسناد رسمی است.

استعلام ممنوع الخروجی در سامانه ثبت من My Ssaa

افرادی که در خارج از ایران به دلیل تکدی ، ولگردی ، سرقت ، کلاهبرداری و هر عنوان دیگری دارای سوء شهرت شده باشند . همانطور که درعکس مشاهده می‌کنید، تمام این بخش ها براساس اطلاعات شناسنامه‌ای شما باید وارد شود. اما گاهی پیش می آید افراد حتی با داشتن گذرنامه وقتی به فرودگاه رفته متوجه می شوند ممنوع الخروج شده اند .

از جمله اطلاعاتی که برای ممنوع الخروجی بودن در ثبت برند تجاری باید وارد شود، می توان به نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد اشاره کرد. برای ثبت نام در ثبت من باید از قسمت ورود موجود در بالای سایت اصلی گزینه ایجاد حساب کاربری را انتخاب کرده و سپس اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در نهایت رمز موقتی که برایتان پیامک می شود را وارد کنید تا مراحل ثبت نام شما تکمیل گردد. بنابراین، ثبت نام در سایت ثبت من ، تکمیل شده و در ادامه می توانید به وسیله کد ملی و رمز عبور انتخابی به این سامانه وارد شده و از خدمات آن استفاده کنید. تصدیق اصالت گواهی نامه مالکیت معنوی که استعلام اعتبار گواهی نامه مالکیت معنوی را با استفاده از اطلاعات شناسه یکتا و رمز تصدیق، امکان پذیر می سازد.

البته توجه داشته باشید که برای استفاده از بیش تر خدمات این سامانه باید ابتدا در آن ثبت نام کنید. پس اگر هنوز در این سایت ثبت نام خود را انجام نداده اید، در ادامه نحوه ثبت نام در این سامانه را ثبت تغییرات شرکت مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس های موجود در داخل سایت تماس حاصل فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .