نحوه ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

اطلاعات دیگری از قبیل نوع سال مالی، وضعیت شعب شرکت و آدرس سایت در این بخش وارد می‌شود. برخی از این اطلاعات اختیاری و برخی دیگر اجباری بوده که باید حتما وارد کنید. مساله دیگر در این خصوص میزان سرمایه‌ای است که هر کدام از شرکاء با خود به همراه می‌آورند. در گام چهارم باید تمامی سمت ها و نیز مسئولیت هر شخص در شرکت را تعیین و در اساسنامه شرکت درج کنید. ما با هدف صداقت با مشتری در موسسه حقوقی بین الملل به صورت آنلاین و حضوری خدمات ثبتی را به شما ارائه می دهیم.

  • نام شرکت نیز باید دربردارندۀ اسامی تمام شرکا یا یکی از شرکا و عبارت‌هایی از قبیل «و برادران» و «و شرکا» باشد.
  • اما تا سال ۱۴۰۰ هیچ گونه قیدی از مدرک تحصیلی در شرایط ثبت شرکت وجود ندارد.
  • ثبت شرکت مختلط سهامی به حداقل سه عضو نیاز دارد که یکی از آنها باید به عنوان مدیر شرکت معرفی شود.
  • دقت کنید که کد ملی و تاریخ تولد باید مطابق کارت ملی خود وارد شود، این اطلاعات از اداره ثبت احوال استعلام گرفته خواهد شد و در صورت صحیح نبودن، نام کاربری شما ساخته نمی شود.
  • اهداف شرکت دانش بنیان جذب و تبدیل ایده ها به محصول و مشاغل پایدار، تجاری سازی یافته های پژوهشی و تحقیقاتی، حمایت و هدایت در جهت سودآوری و تولید فناوری های برتر است.

رئیس مجمع عمومی موسسین، ناظران و منشی‌ها در این جلسه انتخاب می‌شوند و در مورد روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تاسیس شرکت در آن منتشر خواهد شد در همین جلسه تصمیم گرفته می‌شود. این ثبت شرکت در تهران سند پیش از ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها باید به امضای همۀ اعضا برسد. کارت ملی هوشمند و شناسنامه عکس‌دار با تمام توضیحات ضروری آن اصلی‌ترین مدارک شناسایی برای ثبت شرکت هستند.

صفر تا صد ثبت شرکت مسئولیت محدود با فرداد رسا

روابط شرکا با یکدیگر، حدود اختیارات اعضا، نحوه تقسیم سود و شرایط انحلال شرکت در این سند مشخص می‌شوند. تمام قوانین داخلی مربوط به ادارۀ مجموعه و نظارت بر عملکرد مدیران و رابطه با سهامداران نیز در اساس‌نامه درج می‌شود. همچنین نام شرکت، موضوع شرکت، مدت شرکت، مرکز اصلی شرکت، مبلغ سرمایه و بسیاری از موارد مرتبط دیگر در این تفاهم‌نامه ذکر می‌شوند. تنظیم اساس‌نامه شرکت نیاز به تخصص دارد و باید بسیار دقیق انجام شود. تغییر دادن مندرجات اساس‌نامه به برگزاری مجدد مجمع عمومی و تصمیم اکثریت شرکا نیاز دارد.

سامانه اداره ثبت شرکت ها

شما میتوانید برای اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با سهامی خاص در با کارشناسان موسسه حقوقی ماهان در تماس باشید. اداره ثبت شرکت ها در سراسر کشور به جهت انجام امور حقوقی و تجاری اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده و به راحتی می توان امور ثبتی را به صورت اینترنتی در سامانه irsherkat.ssaa.ir ثبت کرده و به صورت تخصصی و قانونی اقدام به فعالیت در حوزه و موضوع فعالیت خود کنید. پس از فرستادن مدارک باید منتظر تأیید بازرسان اداره ثبت شرکت‌ها شد. پس از بررسی دقیق آنها و رفع نواقص احتمالی، گواهی آگهی شرکت صادر می‌شود.

ثبت موسسات غیرتجاری ایرانی, ثبت شرکت های تجاری و انجام ثبت تغییرات شرکت بعد از آن. سامانه ثبت شرکت ها که برای تائید و ثبت کلیه امور ثبتی هر شهر تفکیک شده می باشد در یک سامانه یکپارچه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت می گردد. چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت برند تجاری ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود. در حقیقت دفتر ثبت شرکتنامه در این مورد به منزله ی دفتر اسناد رسمی می باشد.

یکی از مهم ترین معیارهای اعتبار شرکت ها را می توان ثبت شدن آنها دانست. این امر از طریق گواهی سوء پیشینه که شما ارائه می دهید ثبت و از طریق استعلام آنلاین تایید خواهد شد. صورت جلسه ی انحلال شرکت که دارای امضای کلیه ی اعضا و مدیر تصفیه میباشد.

تاریخچه تاسیس اداره ثبت شرکتها

ثبت نهایی شرکت با درج آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار به پایان می‌رسد. به راحتی متقاضیان می توانند امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت, ثبت برند,ثبت لوگو, ثبت تغییرات شرکت ها, تنظیم درخواست ها و مدارک مورد نیاز بخشنامه ها و …. را از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به سادگی انجام دهند . در سال 1327 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در کنار دو اداره دیگر با عناوین ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و ادراه مالکیت صنعتی تاسیس شد.

مدارک انحلال شرکت سهامی خاص

همانطور که در ابتدا گفته شد ثبت شرکت تا زمان حصول نتیجه یعنی صدور آگهی شرکت ، نیازی به مراجع حضوری نخواهد داشت و تمامی مراحل ثبت آن به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکتها می باشد،در ادامه سعی شده نحوه ثبت هر مرحله به اختصار توضیح داده شود. شرکت سهامی خاص یکی از رایجترین شرکتهایی است که در ایران ثبت می شود. منظور از ثبت شرکت­ سهامی خاص ، شرکت­های تجاری است که سرمایه آنها به سهام تقسیم می­شود و تمام سرمایه شرکت توسط موسسین آن تامین می­شود. مسئولیت سهامداران در قبال سود و زیان شرکت مستقیماً وابسته به مبلغ اسمی سهام آنهاست. موسسه خدمات اداری کاج با شماره ثبت با علامت تجاری ثبت شده، یک استارتاپ مشاوره خدمات اداری است، مشاوره به مدیران و کارآفرینان عزیز در داخل و خارج از کشور برای اجرایی نمودن ایده های خود با بهترین کیفیت و طبق آخرین قوانین کشور. ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد.

مسئولیت شرکای سهامی به میزان سرمایه‌ ی آنها در شرکت بستگی دارد و به صورت سهام یا قطعات سهام متساوی القیمه درآمده است. اما سرمایه ی شرکای ضامن به صورت سهام نیست و آن ها مسئول تمام بدهی هایی خواهند بود که ممکن است در شرکت پیش آید. در صورتی چندین شریک ضامن در شرکت باشند مسئولیت شان در برابر طلبکاران، همچون قوانین شرکت تضامنی خواهد بود. در نام شرکت می بایست عبارت «شرکت مختلط»‌ ‌و حداقل اسم یکی از شرکای ضامن ذکر شود. شرکت تضامنی تحت اسم مخصوص بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی جهت امور تجاری تاسیس می‌شود. اگر سرمایه ی شرکت جهت پرداخت تمام بدهی ها کافی نباشد، مسئولیت پرداخت تمام بدهی های شرکت با شرکا خواهد بود.

از طریق سامانه ی فوق به راحتی قابل دسترس است و می توان پیگیری های لازم را جهت چگونگی پیشرفت پرونده حقوقی خود انجام داد . به این ترتیب باید مجددا اقدام به ارسال نام و یا نام های جدید نمایید. اصل وکالتنامه وکيل دادگستري در صورتي که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد. بعد از آنکه نام شرکتتان تایید شد شما باید از اوراقی که سایت به شما می دهد 2 نسخه پرینت بگیرید و به امضا تمامی سهامداران برسانید. جهت اخذ کد اقتصادی و اجتناب از فرآیند های پیچیده اداری آن با ما تماس بگیرید.

شما بایستی تمامی این تغییرات را در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت کنید تا تغییرات شرکت اعمال شود. ما در ادامه مطلب سعی داریم که به شما کمک کنیم تا بتوانید پیگیری ثبت تغییرات شرکت شخصا ثبت تغییرات را در سامانه انجام دهید. شرکت‌های مختلط غیر سهامی بین چند شریک با مسئولیت محدود و چند شریک ضامن بدون انتشار سهام شکل می‌گیرند.