پورتال اداره ثبت شرکت ها

توسط

در

درمرحله آخر و پس از تکمیل صورتجلسه کلید «پذیرش نهایی» را کلیک می کنیم. اگر در یک جلسه چند تصمیم اتخاذ شده باشد که باید در یک صورتجلسه گنجانده شود، از فهرست ثبت شرکت نوع تصمیم انتخاب نموده و کلید «افزودن تصمیم جدید » را مجدداً کلیک می نماییم. همچنین «وضعیت توکیل امضا کننده» نشان می دهد که حق توکیل اعطا شده است یا خیر.

اداره ثبت شرکت ها برای سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی ، تسریع در انجام پروسه ثبت و تغییرات و سازمان دهی بهتر ، سامانه ثبت شرکتها را ایجاد کرد که از این طریق ، ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است . به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود. علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند.

ذیلاَ به شرح چگونگی مراحل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری می پردازیم. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند. در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است وارد می شود. ابتدا می بایست اطلاعات اداره کل استانی که شرکت در آن ثبت می شود وارد می گردد .

ثبت شرکتها پیگیری

تعداد رقم های شناسه ملی، ۱۱ رقم است و تعداد رقم های شماره ثبت، براساس زمان ثبت شرکت متفاوت است. هر شرکت از همکاری حداقل دو سهامدار، شریک و یا بنیان گذار تشکیل میشود که با هدفی مشترک و به منظور انجام امور اداری، تجاری، خدماتی گرد هم می‌آیند تا به اهداف کوتاه مدت و یا بلند مدت خود جامه‌ی عمل بپوشانند. تنها برخی از شرکت‌های حقوقی مجاز هستند که یک نفری به تاسیس شرکت بپردازند و سایر شرکت‌ها باید حتما بیشتر از یک نفر باشند. همه این عوامل جز تغییراتی می باشد که باید به صورت رسمی در اداره ثبت به ثبت برسد تا بتواند وجه قانونی داشته باشد.

در بخش تاسیس شخصیت حقوقی، امکان ثبت درخواست برای ثبت تاسیس شرکت وجود دارد. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند. ثبت تغییرات شرکت را با متناسب ترین هزینه و مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی فرداد رسا در کوتاهترین زمان تجربه کنید . برای این منظور، باید نوع دفتر تجاری مورد تقاضا برای پلمپ را انتخاب نمایید که شامل دفتر روزنامه و دفتر کل می‌شود. همچنین باید تعداد برگ‌ها و تعداد جلدهای آنها را وارد نمایید و این اطلاعات را ذخیره کنید. سپس وارد صفحۀ تایید صحت اطلاعات دفاتر خواهید شد که باید گزینۀ تایید اظهارنامه پلمپ دفاتر تجاری و مدارک مورد نیاز برای ثبت آنها را انتخاب نمایید.

فیلم آموزش استعلام روزنامه رسمی شرکت ها

اگر شما از قوانین مالیاتی با خبر نیستید با مشاوره مالیاتی با افراد متخصص مثل همکاران ما می توانید بدون نگرانی کسب و کار خود را ادامه دهید. در این قسمت به عناوین شرکت هایی که به صورت فوری می توان تاسیس کرد اشاره می کنیم. هنگامی که از خدمات غیر حضوری استفاده می کنید، در وقت خود به طرز چشم گیری صرفه جویی خواهید کرد. مراجعه به شرکت ارائه دهنده خدمات پول زیادی را از لحاظ مالی برای شما به دنبال خواهد داشت. ممون با مطالعه مطالب شما راحت تونستم استعلام شرکت مورد نظرم رو بگیرم. تعیین حق امضا در شرکت که می‌تواند برای یک یا چند نفر به صورت همزمان تعریف شود.

  • پس از اینکه از طرف سازمان مربوطه در رابطه با پرونده شما جوابیه دریافت گردد، نخستین ثبت اقدام به بررسی مجدد پرونده و تنظیم مدارک برای روزنامه رسمی نموده و بلافاصله پس از تکمیل مدارک، آنها را برای دریافت آگهی و روزنامه رسمی ارسال می نماید.
  • کافیست تلفن خود را بردارید و از همکاران ما درخواست اعزام کارشناس ثبتی به محل را داشته باشید.
  • محاسبه مالیات شرکت­ها، روند ثابتی ندارد و به فاکتورهای متعددی وابسته است.
  • لطفا با دفتر تماس حاصل نمایید یا شماره همراه خود را ارسال نموده تا کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند.
  • در مواردی که نیاز به استعلام سابقه کیفری و سوءپیشینه اشخاص باشد، این کار به صورت خودکار در سامانه ثبت شرکت‌ها انجام می‌گیرد.
  • متقاضیان عزیز می توانند با وارد کردن حداقل یکی از سه مورد زیر اطلاعات شرکت را جستجو نمایند.

در این مرحله می توانید اطلاعاتی که به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید. پس از ثبت اطلاعات مربوط به متقاضیان، نوبت به انتخاب نام شرکت می رسد. پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید.

پس از ثبت سامانه ای توسط کارشناسان اجرایی ایلیا، وکلای ثبتی ایلیا مراحل ثبت شرکت شما را در اداره ثبت شرکتها پیگیری نموده تا فرآیند ثبت در کمترین زمان ممکن انجام گیرد. مراحل ثبت شرکت بدین صورت است که در ابتدا کارشناسان ما نوع فعالیت شما بررسی نموده تا شرکت مناسب فعالیت شما انتخاب گردد.بعد از آن بر اساس نیاز شما، موضوع فعالیت شرکت تنظیم خواهد شد. در بسیاری از موارد نیاز به اخذ مجوز نخواهید بود اما ممکن است که موضوع فعالیت شما نیاز به اخذ مجوز داشته باشد. سپس کارشناسان اجرایی و وکلای ثبت ایلیا کلیه مراحل ثبت شرکت شما را پیگیری خواهند نمود. یکی دیگر از شرکتهای تجاری که با ارائه سهم به عموم مردم همراه است، سهامی عام می باشد.

یعنی اگر تمام این هزینه های زمانی و مالی و روحی را پرداخت می کنید، در آخر جمع کنید، به خود می گویید، کاش از اول ثبت شرکت خود را به یک موسسه معتبر ثبتی سپرده بودم و این همه اذیت نمی شدم. مراحل ثبت شرکت نیز مانند بقیه ثبت تغییرات کارهای اداری که این روز ها انجام می دهیم پیچدگی هایی دارد که به آن می پردازیم. و مزایای بسیار دیگری که در این نوشته نمی گنجد (ولی با تماس با کارشناسان مجموعه به طور کامل می توانید به صورت رایگان مشاوره یگیرید) .

صفر تا صد ثبت شرکت مسئولیت محدود با فرداد رسا

هر کسی که طرح جدیدی را خلق کند یا توسط قرارداد استخدام به کارفرما متعلق باشد، می‌تواند متقاضی طرح صنعتی باشد. شخص حقیقی و شخص حقوقی می‌توانند درخواست ثبت طرح صنعتی را داشته باشند. مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است.

انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد. کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد . در گذشته امور مربوط به ثبت شرکت ها به صورت ابتدایی و دستی صورت می گرفته است .

لذا بعد از ثبت نام الکترونیکی و دریافت کد رهیگیری می توانید بر روی لینک”پیگیری درخواست”از طریق همین سامانه کلیک کرده و از پیشرفت کار و تصمیمات گرفته شده آگاهی پیدا کنید. در دنیای امروز جهت پیشگیری از هدررفتن وقت و هزینه متقاضیان محترم ثبت شرکت با راه اندازی پایگاه اینترنتی ثبت شرکت ها دیگر اشخاص به صورت حضوری مراجعه نمی کنند بلکه به صورت غیر حضوری و از شیوه پایگاه اینترنتی امور خود را انجام و پیگیری می کنند. تاریخ پایان اعتبار سمت با توجه به تاریخ شروع سمت مشخص می شود. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر. چنانچه شماره پیگیری خود را فراموش یا گم کرده باشید می توانید بر روی لینک “شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام” کلیک نمایید و نوع درخواست خود را مشخص کنید تا با پاسخ به چند سوال بتوانید وارد سامانه شده و وضعیت ثبتی خود را پیگیری کنید.

هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد اساسنامه تغییر ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد . هر گونه تغییر در موضوع شرکت در مجمع عمومی فوق العاده انجام می شود(مجمع عمومی فوق العاده تجمع سهامداران شرکت است که به دلیل انجام تغییرات گرد هم جمع می آیند و تصمیم گیری می کنند). پرداخت ثبت برند هزینه جهت ارسال روزنامه و انتشار آن در روزنامه رسمی کشور. تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. در مجامع عمومی عادی، حضور همه سهام داران و مدیران الزامی بوده و بنابراین از چنین مجامعی می توان برای تبادل نظر و تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم مربوط به امور داخلی شرکت، فرصت ها، اهداف و سیاست های کلی استفاده کرد.

شرکت‌های تضامنی در واقع همان شرکت‌های خصوصی هستند که توسط دو یا چند نفر دایر میشود. در این نوع شرکت‌ها زمانی که شرکت مقروض باشد و سرمایه‌ی شرکت برای پرداخت این قرض کافی نباشد، هر یک از شرکا به تنهایی موظف به پرداخت آن هستند. برای سرمایه‌ی اولیه محدودیتی وجود ندارد اما بالغ بر ۵۰ درصد از سرمایه‌ی آن باید توسط اعضا در اختیار شرکت قرار گیرد. آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند.