ثبت شرکت سامانه آنلاین ثبت فوری شرکت

توسط

در

شرکت های تجاری از مشارکت و اجتماع دو نفر یا بیشتر تحت عنوان شرکت هایی که قانون ثبت آن ها را تایید کرده تشکیل می شود . با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. کلیه فعاليت‌ها و خدمات سامانه ثبت آنلاین آسان پیگیری ثبت تغییرات شرکت ثبت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. در شرکت های سهامی موارد دیگری که قبلاَ تذکر داده شده در آگهی قید می شود. بنابراین در صورت پذیرش، مسئول اداره، دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می نماید. بدین ترتیب اقدام بعدی، ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد.

  • تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد.
  • به همین دلیل می توانید قبل از اقدام از چند موسسه قدیمی استعلام بگیرید تا با خیال راحت بهترین موسسه را انتخاب کنید.
  • بله هم ما هم دیگر همکاران ما در تهران شرایط ثبت شرکت برای شما رو دان.
  • چون از طریق اداره ثبت شرکتها این پروسه برای شما ممکن است طولانی باشد سریعترین روش از طریق موسسات حقوقی برای این کار است.

از همین رو یکی از نکات مهم در ثبت شرکت با عنوان شرکت های دانش بنیان، وجود اختراع و ابتکارات جدید است. ۶-پرداخت هزینه جهت ارسال روزنامه و انتشار آن در روزنامه رسمی کشور. ثبت برند یک امتیاز معتبر است که گرفتن این مزایا از اداره کل مالکیت صنعتی امکان پذیر است،که تولید کنندگان و صاحبان مشاغل برای محصولات خودشان اسمی را انتخاب می کنند که بعد از شناخته شدن توسط بازار هدف (مشتریان ) ، شناخته و مطرح می شود.

راهنمای ثبت شرکت در شهرها و استان‌های ایران

گفتنی است که این شرکت‌ها محدودیتی در زمینۀ فعالیت خود ندارند و می‌توانند به راحتی در همۀ حوزه‌ها کار کنند. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. لازم به ذکر است که کد فراگیر هم به اشخاص حقوقی خارجی تعلق میگیرد و هم به اشخاص حقیقی خارجی. اتباع خارجی به دو صورت میتوانند در ایران شرکت اقدام به تاسیس انواع شرکتها کنند. هم این امکان را دارند که به همراه اتباع ایرانی شرکت ثبت کنند و هم این امکان وجود دارد که تمامی اعضاء شرکتی که در ایران تاسیس می شود و به ثبت می رسد از اتباع خارجی اعم از حقیقی و حقوقی باشند. البته محدودیت های خاصی برای انتخاب موضوع فعالیت شرکت برای اتباع خارجی وجود دارد که میتوانید برای اطلاع دقیق از این محدودیت ها با کارشناسان موسسه حقوقی مشهور تماس بگیرید.

ثبت شرکتها سامانه

4- استناد به مقررات مواعد در قانون آیین دادرسی مدنی در مورد مهلت در ماده 98 قانون تجارت توجیه قانونی ندارد. 2- چنانچه دو مجمع عمومی ( عادی و فوق العاده ) که دارای صلاحیت جداگانه و اختصاصی می باشند ، در یک روز تشکیل گردند می بایستی ساعت تشکیل مجزا و دستور جلسه مشخص ومصرح بیان شده باشد و صورتجلسات مجزا نیز به تبع آن تنظیم و ارائه گردد . تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری میزان است و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است. تنظیم دادخواست و شکایت‌نامه امری تخصصی محسوب می‌شود که رعایت اصول آن می‌تواند در نتیجه دعوا موثر باشد. بخش وکیل‌آنلاین در این قسمت نحوه نگارش دادخواست برای انواع دعاوی را آموزش می‌دهد.

ثبت شرکت ارزان

هر نوع کسب و کار و شغلی نیازمند یک سری ویژگی های مدیریتی و کیفیت محصول یا خدمات می باشد که این نکات متمایز کننده مدیریت و کیفیت محصول در چارچوب یک نظام هماهنگ قابل اجرا می باشد . این نظام هماهنگ همان ثبت شرکت می باشد که کارآفرینان و صاحبان مشاغل با ثبت شرکت خود می توانند یک نظام مدیریتی با توجه به سیاستهای اقتصادی و فروش جهت پیشبرد سودآوری شرکت تعیین و با توجه به آن سیاست های کلی شرکت را در مسیر موفقیت انتخاب نمایند . سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به راه اندازی، سامانه های مختلفی نموده است. که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است.

در شرکت سهامی خاص حداقل ۳۵% سرمایه باید نقداً در یکی از شعب بانکهای منطقه تودیع و گواهی مربوطه ارائه و ۶۵% در تعهد سهامداران باشد در صورتیکه در شرکت با مسئولیت محدود باید ابتدا کل سرمایه توسط شرکا پرداخت گردد. در صورت عدم وجود نقص در مدارک تقدیمی، کارشناس مربوطه نسبت به تهیه پیش نویس آگهی ثبت اقدام می کند. در این صورت شخص متقاضی باید با همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی برای اخذ مدارک ثبتی و همچنین امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید. همانطور که گفتیم نوع شرکت هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، دو نوع است. شرکت سهامی خاص و شرکت مسئولیت محدود این دو مورد به حساب می آیند.

در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر ثبت شرکت در تهران مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. ثبت ملاصدرا با استخدام و به کار گیری نیروهای جوان، خبره و متخصص یک مجموعه ی جوان ، پویا و متخصص را اداره می کند . در نتیجه در انجام همه ی امور ثبتی و حقوقی توانایی و مهارت خاص خود را دارد .

اظهارنامه ثبت شرکت جزو اوراق بهادار محسوب می‌شود و باید آن را از اداره ثبت شرکت‌ها تهیه کرد. پر کردن تمام بندهای اظهارنامه برای طی کردن مسیر تاسیس شرکت الزامی است. همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید . اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد .

این شرکت نسبت به دیگر شرکتها در برخی موارد قدری متفاوت می باشد که به مهم ترین آنها اشاره می کنیم. مسئول داده آماری شخصیت های حقوقی, وظیفه پذیرش درون سازمانی اوراق ارسال شده از اداره پست را برعهده دارد. پس از دریافت اوراق تمامی افرادی که زیر مجموعه داده آماری شخصیت حقوقی چه در زمینه ثبت چه در زمینه پلمپ دفاتر چه در زمینه تغییرات و به طور کل تمامی موارد مرتبط با اداره ثبت شرکتها هستند مسئولیت اسکن و چک کردن اولیه اوراق را برعهده دارند. در صورتی که مدارک ناقص باشد در این مرحله اوراق ارسالی برگشت داده می شود.

همچنین ذکر نام دست‌کم یکی از این اشخاص به همراه عبارت‌هایی مثل شرکا و برادران الزامی است. با وجود این، کمترین مبلغ برای انجام این کار را عرفاً یک میلیون ریال در نظر می‌گیرند. گفتنی است که امکان انتشار سهام برای این شرکت‌ها وجود ندارد و تمام سرمایه نقدی شرکت باید پیش از تشکیل شرکت تأمین شده باشد. همچنین باید اشاره کرد که شرکا می‌توانند مدیر شرکت را از میان خود یا خارج از مجموعۀ خود برگزینند. ثبت شرکت برای رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی و قانونی شدن شراکت افراد است. هر گاه افرادی (دو نفر یا بیشتر) به تجارت بپردازند، برای رسمی شدن بیزینس خود ضروری است که آن را به ثبت قانونی برسانند.

در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ارکان اداره کننده در دایره های مختلف ثبت مانند دایره شرکت سهامی خاص یا دایره شرکت های با مسئولیت محدود تقسیم بندی می شود و هر یک از دوایر مسئول بررسی ثبت و تغییرات همان نوع شخصیت حقوقی می باشند. ذیلاَ به شرح چگونگی مراحل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری می پردازیم. سهام این نوع شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار نیست، اما مردم می‌توانند به ثبت برند تجاری راحتی آن را بین خود خرید و فروش کنند. مسئولیت هر یک از شرکا نیز تنها به میزان سرمایۀ آنها خواهد بود. سه نفر به عنوان سهامدار (که اعضای هیئت‌مدیره نیز محسوب می‌شوند و یکی از آنها مدیرعامل، نفر دیگر رئیس هیئت‌مدیره و دیگری عضو هیئت‌مدیره است) و دو نفر به عنوان بازرس. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت سهامی خاص نیز طبق قانون محدودیتی ندارد، اما عرفاً مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود.

در این سامانه این امکان وجود دارد که شخصیت های حقیقی درخواست خود را برای ثبت شرکت جدید ثبت کنند. و تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت را به صورت غیر حضوری و آنلاین، تا مرحله انتشار در روزنامه رسمی انجام دهند. شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که سرمایه اولیه آن توسط اعضا تامین گردد.

چاپ آگهی در روزنامه رسمی و درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار نیز جزو مخارج این کار هستند. به این فهرست باید پست مدارک، واریزی‌های اداره ثبت، حق‌الوکاله و پلمب دفاتر را نیز اضافه کرد. همچنین تاسیس شرکت‌های سهامی مستلزم تهیه دفتر سهام و برگه‌های سهام سهامداران است. بنابراین کارمزد تنظیم مستندات، تعیین نام و پیگیری و مشاوره مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود. به شما اطمینان می‌دهیم که ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت در ایران در سامانه آسان‌ثبت انجام می‌گیرد و کمترین کارمزدها و تعرفه‌ها برای شما محاسبه می‌شود. امکان پرداخت یک‌جا و آسان هزینه‌های تاسیس شرکت نیز خدمتی دیگر برای جلب رضایت مشتریان ماست.