آگهی دعوت مجمع عمومی فوق العادهنوبت سوم شرکت تعاونی مسکن کارکنان شبکه قرآن سیما

به موجب قسمت اول ماده ۱۴۸ لایحه اصلاحی ۱۳۴۷، بازرسان مکلفند درباره صحت و درستی صورت دارایی و صورتحساب دوره عملکرد و حساب سود و زیان و ترازنامه‌ای که مدیران برای تسلیم به مجمع عمومی تهیه می‌کنند اظهار نظر کنند. بنابراین بازرس باید اعداد و ارقام موجود در حساب‌ها را بررسی نماید تا درست محاسبه شده باشد. یعنی باید بررسی نماید تا مطالب غیر واقعی در اسناد نیامده باشد و یا اوراق مجعول در بین اسناد وجود نداشته باشد. سلام جناب مهدوی، برای تغییر مدیر عامل باید ثبت تغییرات شرکت انجام بدین که در اون مدیر عامل و حق امضا جدید تعریف بشه و بستگی به این داره که مدیرعامل فرد جدید هستش یا قبلا داخل موسسه بوده، لطفا با موسسه تماس بگیرید.

تمدید مدت فعالیت شرکت تعاونی

یکی دیگر از دغدغه ­های متقاضیان ثبت شرکت امانتداری در حفظ اطلاعات می­باشد. تعیین سطوح دسترسی کاربران یکی از نیازهای اساسی هر نرم افزار و یا وب سایت هستش که در آن کاربران با نقش‌های کاربری مختلف و دسترسی‌های گوناگون فعالیت می‌کنند. درجای خالی محدوده جغرافیایی فعالیت تعاونی مانند روستا , شهر , شهرستان , استان نوشته شود .

و باید مشابه همان اظهارنامه‌ای باشد که سازمان امور مالیاتی تنظیم و تهیه کرده است. در رابطه با نام شرکت نام هایی که نیاز به مجوز دارند میباست ابتدا مجوز آنها اخذ گردد و بعد از آن اقدام به ثبت شرکت نمود . نام هایی که تایید و ثبت آگهی می شوند مهلت آنها نامحدود است ولی اگر آگهی نشوند فقط ۳ ماه تاریخ اعتبار دارند . حق تقدم نام های ثبت شده با توجه به تاریخ ثبت آنها می باشد که این حق بعد از انحلال و تصفیه منقضی می شود . ماده seventy three – هر یك از دستگاه‌ها, شركت‌ها و موسسات موضوع ماده 17 قانون بخش تعاونی كه بدون عضویت, در تعاونی مشاركت یا سرمایه گذاری كرده باشد می‌تواند نماینده‌ای برای نظارت بر تعاونی‌ و حضور در جلسات مجامع عمومی و هیأت مدیره به عنوان ناظر داشته باشد.

شما بعد از ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در سامانه three و پذیرش نهایی 3 روز فرصت دارید که مدارک را تحویل پست بدهید. معمولا اگر تمامی مراحل را بدون اتلاف وقت انجام بدهید ثبت تغییرات شرکت طی 10 روز کاری امکان پذیر است، کمتر از این زمان هم به دلیل اینکه صورتجلسات در اداره باید توسط کارشناس بررسی شوند از عهده موسسات ثبت خارج است. ما در موسسه ثبت میزان صورتجلسات را یک روزه به شما جهت امضا تحویل می دهیم. ‌ماده ۱۱۹- شرکت یا اتحادیه تعاونی ‌‌می‌تواند زیان سالانه را با تصویب مجمع عمومی از حساب ذخیره قانونی غیرقابل تقسیم تأمین نماید و‌ ن‌‌می‌تواند قبل از انتقال مبالغ برداشتی مذکور بحساب ذخیره قانونی غیرقابل تقسیم، درآمد سالهای بعدی شرکت یا اتحادیه را تقسیم کند.

مجمع عمومی عادی شرکت

تبصره- قرارداد واگذاری واحد مسكونی به عضوی که هیأت مدیره یا مدیرعامل تعاونی است مشمول مقررات این ماده نمی باشد. تبصره- احراز شرایط عضویت هر متقاضی به عهده هیأت مدیره است و نباید هیچگونه تبعیض یا محدودیتی برای عضویت واجدین شرایط وجود داشته باشد مگر به سبب عدم كفایت امكانات و ظرفیت تعاونی. در صلاحیت مجمع عمومی شرکتها است که اعضای آن را سهامداران تشکیل می‌دهند.

اداره ثبت شرکت ها و آسان شرکت بصورت الکترونیکی سوء پیشینه افراد رو استعلام میکنه. (تعداد سرمایه گذاران شرکت نباید کمتر از ۳ نفر باشد.) لازم به این است که گفته شود شرکتتان را میتوانید با دو نفر هم به ثبت برسانید در صورتی که یک نفر نائب ریس شود و فرد دیگر مدیر عامل و رئیس. حق امضا میتواند برای اوراق بهادار و عادی متفاوت باشد و از مدیر عامل و هیئت مدیره تشکیل شود . بعد تغییرات شرکت از ارسال و کارشناسی اگر ایرادی از طرف کارشناس وجود نداشته باشد ، ابلاغیه برای مراجعه و مطالعه پیش نویس آگهی و پرداخت وجوه ثبتی صادر میشود .برای ثبت باید نام مناسب اتخاذ نمود . نام شرکت میبایست کاملا فارسی و معنا دار باشد ، تکراری نباشد و از اسم خاص در آن استفاده شده باشد و نوشتن اعداد فقط به صورت حروف مجاز است .فعالیت‌های اقتصادی به شیوه‌های متفاوتی اعمال می‌شود.

  • هزینه ثبت تغییرات بسته به تعداد صورت جلسات برای شرکت های مختلف متغیر است.
  • بعد از تصمیم گیری در مورد نوع تغییرات مورد نیاز جهت ثبت و برگزاری و تنظیم صورت جلسه مربوط به آن باید نسبت به ثبت درخواست تغییرات در اداره ثبت اقدام فرمایید.
  • تبصره- موسسین تعاونی باید با قوانین و مقررات تعاونیها آشنائی کافی داشته باشند و در صورت نیاز در کلاسهای آموزشی یکروزه که اداره کل تعاون استان تعیین می‌کند و زمان تشکیل آن حداکثر یک هفته از تاریخ تسلیم تقاضا خواهد بود شرکت نمایند.
  • لازم به یادآوری است که ادامه کار کارگران بعد از تغییر ساختار با حفظ سابقه کار قبلی و تأثیر افزایش های مزدی ناشی از مصوبات شواریعالی کار صورت می گیرد.
  • ماده ۶ (اصلاحی ۰۵ˏ۱۲ˏ۱۳۵۰)- خروج هر عضو از شرکت اختیاریست و نمیتوان آنرا منع کرد و بهای سهم یا سهام او حداکثر به ارزش اسمی باید ظرف یکسال از ‌تاریخ خروج عضو از شرکت نقداً پرداخت گردد.
  • درخصوصدریافت اضافه ارزش سهم علاوه بر مبلغ اسمی، منع قانونی وجود ندارد و با توجه به اینکه دارایی یک شرکت در طول فعالیت آن افزایش یافته و بر ارزش سهام آن افزوده می شود، دریافت ارزش افزوده یک حق تلقی می گردد.

در این حالت امکان پیگیری و شکایت از این درخواست وزارت تعاون وجود دارد. باید در نظر داشت که پیگیری این نوع شکایات معمولا با پروسه زمانی طولانی انجام خواهد شد. به صورت کلی توصیه می شود در زمان دریافت اولین اخطار نسبت به پیگیری موضوع عدم رعایت قوانین اقدام شود. در همه‌ی انواع شرکتها، زمانی مدت شرکت محدود است که برای آن در اساسنامه مدت معینی مثلا پنج سال یا ده سال تعیین شده باشد در غیر اینصورت مدت شرکت نامحدود است.

و روش انجام امور که مدیران انجام می دهند به اطلاع و تصویب شرکا رسد. در این مجمع سهامداران فرصت این را به دست می آورند تا نظرات خود را اعلام کنند. هزینه آگهی ثبت تغییرات شرکت در واقع همان هزینه روزنامه رسمی ثبت تغییرات شرکت می باشد.

نقل و انتقال سهام

3-اشخاص حقیقی که طبق مقررات قانونی مربوط، مکلف به نگهدار دفاتر قانونی هستند. هیات رئیسه مجامع عمومی و بازرس بایستی مراقبت لازم را در جلسات مجامع به عمل آورند تا خطایی در این رابطه صورت نگیرد. همانگونه که ملاحظه می شود مطابق این نظریات، قضات دادگستری نیز که از اجزاء قوه قضائیه هستند همچنین اعضای شورایعالی قضایی وقت که جزء کارکنان قوه قضائیه بوده اند، مشمول اصل 141 قانون اساسی قرار گرفته اند. باشد، دیگر نمی تواند سمتهای مدیریت یا بازرسی شرکت را تصدی نماید.

‌ماده ۵۳- محجور یا ورشکسته به تقصیر و کسی که بعلت ارتکاب بجنایت یا یکی از جنحه‌‌‌های مؤثر سابقه محکومیت دارد ن‌‌می‌تواند سمت‌ عضویت در هیئت مدیره و بازرس و مدیرعامل شرکت را داشته باشد. ماده ۴۹- اعضای هیئت مدیره مشترکاً مسئول جبران هرگونه زیانی هستند که در ثبت شرکت نتیجه اعمال آنان و یا عدم رعایت این قانون بشرکت وارد شود. ماده ۴۸- هیئت مدیره وظایف خود را بصورت جمعی انجام میدهد و هیچیک از اعضای هیئت مدیره حق ندارد از اختیارات هیئت منفرداً‌استفاده کند مگر در موارد خاص یا داشتن وکالت یا نمایندگی از طرف هیئت مدیره.

کپی برابر اصل کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه تمام سهام داران و بازرسین که از طریق دفترخانه ها تهیه شود. نیاز به ۲ بازرس دارد که نباید نسبت سببی و نسبی با سهامداران داشته باشند. با فوت یکی از شرکا اگر به موجب اساسنامه این مساله پیش‌بینی شده باشد. خوسبختانه امروزه با توجه به اهمیت این موضوع، ثبت برند سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور راه اندازی شده است. البته عموما برای شرکت ها مبلغی به مراتب بیشتر از حداقل به عنوان سرمایه در نظر گرفته می شود. اگر قصد اعمال تغییر در شرکت خود را دارید با موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا در انجام این پروسه ی ثبتی شما را همراهی کند.