برترین نمونه اسم برند اسم شرکت های ایرانی ️

توسط

در

البته درصورت سپری شدن زمانی بیش از 3 ماه از تاریخ تأیید نام و درصورت عدم ثبت شرکت به دلایل مختلف، و هم چنین تغییرنام ، متقاضی می بایست نسبت به واریز مبلغ فوق به شماره حساب مربوطه و ارائه فیش آن اقدام نماید. ارائه کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد. ارائه رونوشت کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد. از سویی در سال های اخیر توجه به این امر که یک نام متناسب با عره محصولات و خدمات ان مغازه باشد بیشتر مدنظر قرار گرفته به عنوان مثال شخصی که مغازه جواهر سازی دارد از اسامی مانند نگین سازان ، یاقوت و… که این اسامی باید بسیار خاص بوده و نمایانگر یک حرفه خاص نیز باشد . در صورت استفاده از اعداد در اسم برند باید ان را با حروف قید کرده و به اداره ثبت ارائه دهید.

اگر در انتخاب نام برند اشتباهی انجام شود و یا نام درستی را برای برند انتخاب نکنید در آینده با مشکلات عدیده ای برخورد خواهید کرد . برای انتخاب اسم خلاقانه برای برند خود مثل همیشه می توانید بر تجارب و سابقه برندسازی مشاوران موسسه حقوقی ما تکیه کنید . ما شما را در راه انتخاب بهترین و خلاقانه ترین نام برای برند یاری خواهیم کرد . اگر می خواید برای مغازه خود اسمی خاص را انتخاب کنید باید ثبت شرکت بر اساس نوع فعالیت خود و عرضه محصول در آن اقدام به انتخاب نام مناسب کنید . در این بین افرادی که در حوزه های مختلف اقدام به فعالیت و افتتاح مغازه کرده اند به دنبال نامی خاص برای مغازه خود کرده اند . شما نیز اگر برای برند خود به دنبال اسامی هنری هستید بهتر است با مشاوران متخصص در این عرضه مشورت کرده و بر اساس نوع و موضوع فعالیت خود اقدام به گزینش اسم هنری خاص برای برند خود کنید .

متقاضی با داشتن سایت دارای Enamad و فروش کالا و ارائه خدمات در آن، می تواند ثبت برند لاتین (که می بایست با نام سایت یکی باشد) خود را انجام دهد. ▪ در صورت تمایل به ثبت چندین علامت تجاری، باید به تعداد هر یک از آن ها یک اظهار نامه تحویل اداره مالکیت صنعتی داده شود، که مدت اعتبار هریک از آن ها ۱۰سال می باشد. متخصصین زبده ثبت بینش، کلیه امور ثبتی از قبیل دفاترپلمپ ، اخذ کارت بازرگانی، شرکت رتبه دار ، ثبت شرکت، ثبت تغییرات و … را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند. ۴- ورود به سایت مرکز مالکیت معنوی، قسمت ثبت اظهارنامه علامت تجاری و اقدام به تکمیل فرم مورد نظر. فراز عزیز اگر خودتان برای ثبت برند اقدام کنید حدودا 1300 هزار تومان هزینه خواهد داشت و اگر به ما بسپارید یک کارمزد برای موسسه اضافه می شود که بستگی به میزان کالاها و بالطبع هزینه روزنامه رسمی و .. هزینه ثبت برند با توجه به میزان کالاها و طبقات متفاوت می باشد، اما به طور میانگین هزینه ثبت برند در سال 1400حدودا یک میلیون و دویصت هزار تومانمی باشد که در صورتی که فرآیند ثبت برند را به موسسه ما واگذار کنید به این مبلغ، هزینه مشاوره و انجام نیز اضافه می گردد.

  • عضویت اتاق بازرگانی یا کارت بازرگانی یا سایت فعال که دارای eNamad باشد که مرتبط به رشته فعالیت و طبقه بندی های مدنظر متقاضی که به نام مدیر عامل شرکت و دارای اعتبار باشد.
  • برخی از مزایای ثبت برند را می توان به شرح زیر دسته بندی نمود.
  • اکثر برندها از موضوعات فعالیت یک محصول نشات گرفته اند و با ارائه محصول و خدماتی با کیفیت در طی سال ها فعالیت خود ، توانسته اند بین مشتریان خود در تمام نقاط دنیا مطرح شوند .
  • اعتقاد بر این است که نقش نام تجاری شبیه به به یک فانوس دریایی است که پرتوهای نور آن جهت حرکت مشخصی را برای کشتی ها تعیین می کند.

لازم است ابتدا نامی که به عنوان برند میخواهید برای محصول ویا خدمت مورد نظرتان انتخاب کنید، را مشخص میکنید. لازم است بدانید این نام نباید به هیچ عنوان قبلا ثبت شده باشد یا حتی شبیه آن نیز نباید وجود داشته باشد. نام انتخاب شده می تواند فارسی یا لاتین باشد که بستگی به نوع فعالیت و یا سلیقه شخص و یا اشخاص دارد که برای هر کدام نیاز به مدارک خاصی میباشد. تنها هنگامی جهت ثبت برند کارت بازرگانی نیاز می باشد که در اسم برند از حروف لاتین (خارجی) استفاده شده باشد، در حقیقت فونت نام برند انگلیسی باشد. در مقاله های اخیر به این مورد پرداختیم که علامت تجاری یا برند تجاری به نوعی نشان ، کلمه و یا ترکیب هر دو برای اعتبار بخشیدن به فعالیت تجاری و یا شخصیت حقوقی می باشد .

برند یا علامت تجاری مفهومی گسترده دارد و ثبت آن در همه فرهنگ ها و زبان ها و ملیت ها رواج دارد و در هر کشوری قوانین ثبت برند مختص آن کشور وجود دارد و همچنین برند ها را می توان بصورت بین المللی هم به ثبت رساند. تعلام اولیه حدود ۴۵ روز می باشد تا آگهی اول و بعد از این ۴۵ روز ، ۳۰ روز برای آگهی دوم زمان می برد و برای آگهی سوم ، ۳۰ روز بعد از آگهی دوم یعنی حدود ۱۰۵ روز در مجموع. البته این زمان با توجه به قوانین روز اداره مالکیت صنعتی و علائم تجاری می تواند متغیر باشد . ارائه مستندات فرهنگ لغات فارسی یا بومی و نقشه جغرافیایی ایران جهت تأیید مکان استفاده شده درنام در اسامی پیشنهادی توسط شرکت یا موسسه در شرف تأسیس به اداره ثبت شرکت ها الزامی است. انتخاب اسم برند هنری برای اشخاصی که به امور هنری می پردازند بسیار مهم می باشد. هنرمندان تمایل به انتخاب اسامی دارند که هنرگونه وخاص باشد.

ثبت آنلاین برند لاتین

۲ – اسامی غیر معقول، غیر اسلامی و مخالف با موازین اخلاقی و شئونات اسلامی قابلیت ثبت ندارند. اگر قصد دارید کالای خود را به خارج از مرز های ایران بفرستید قطعا یک برند انگلیسی به دلیل اینکه زبان اول دنیا است اهمیت دارد . ● مدارک اسکن شده درخواستی توسط سازمان مربوطه را در سامانه بارگذاری ثبت برند کنید. نام تجاری شما باید به گونه ای باشد که مشخصات محصول شما را توصیف کند . مشخص کردن بازار هدف ، میزان سهمی که از بازار هدف می خواهید ، چقدر در آمد برای برندتان پیش بینی می کنید و … سولات مهم در برند سازی است . در همین مطلب اسامی زیبایی قرار داده شده میتونید استفاده کنید .

اسامی لاتین برای ثبت برند

درثبت شرکتهای مشارکتی، می توان از نام کامل شرکت خارجی یا قسمتی از نام شرکت خارجی به همراه نام کاملاً فارسی و دارای اصطلاح (به عنوان پسوند) با ارائه مدارک شرکت خارجی و ترجمه رسمی اوراق آن استفاده نمود. یک نام مناسب برای علامت تجاری را می توان به نام اشخاص تشبیه کرد که برای هر فرد متفاوت بوده که می توان آن فرد را با آن اسم شناخت و از آن نام برد . پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را کرد تا در آینده کاری بتوان با تکیه بر آن راه های تغییرات شرکت موفقیت را پیمود و در عرصه های مختلف کاری خود را به افراد جامعه شناساند . برای برقراری ارتباط با ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا با شما تماس بگیرند. چنانچه دانستن این قوانین و نکات در انتخاب اسم برند به شما کمک شایانی می کند . اطلاعات نادرست ، نا آگاهی در انتخاب اسم برند شما می تواند تأثیرات منفی قابل توجهی را در فروش و تبلیغات کالا یا خدمات شما داشته باشد .

چاپ دو آگهی که نشان دهد شما برای این برند درخواست داده اید و برند تایید شده است. در صورتی که با نام ما تشابه ظاهر یا کالا داشته باشد و یا اینکه برند مشهور باشد. هيچ تفاوتی ندارند قبلا کسی که در شرکت حق امضاء دارد به عنوان معترض اقدام می کند. می تواند از برندش روی محصولاش استفاده کند و می تواند از کسانی که از برندش سو استفاده می کنند شکایت کند. شرکت می تواند علیه هر کسی که از نام تجاری خود سوء استفاده کند یا از نامهای مشابه استفاده کند، دادگاه تشکیل داد. برای شرکاء سقف تعیین نشده یک برند می تواند به نام چندین نفر ثبت شود.

برند در کشور سوئیس ثبت جهانی میشود و لازم نیست برند در کشور مبدأ به ثبت برسد. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. ج) استفاده از روش ۷۰ به ۳۰ که دقیقاً می بایست ابعاد فارسی علامت ۷۰ درصد لوگو و ابعاد لاتین علامت ۳۰ درصد لوگو را در بر بگیرد و عنوان علامت فارسی باشد. اخذ اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی که بعد از پلمپ دفاتر انجام می گیرد. مدت زیادی می باشد که از برند به عنوان مفهومی برای تشخیص و تمیز محصول یک تولید کننده از سایر تولید کنندگان استفاده می گردد که غالباً در قالب نقش، تصویر، رقم، حرف، عبارت، مهر، لفاف و غیره به کار برده می شود.

اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت الی ثبت اخذ رتبه

این علامت تجاری براساس قوانین اداره ثبت شرکت ها، بخش علائم و اختراعات به ثبت قانونی می رسد تا در انحصار شخص و شرکت مربوطه باشد و تا زمانی که آن را به ثبت نرساند، هیچ حقی نسبت به آن برند ندارد. لذا هر متقاضی باید بتواند با آگاهی از شرایط و ملزومات ثبت آن و طی کردن فرآیندهایی، اقدام به ثبت علامت تجاری خود نماید. پس از بررسی کارشناسان این مرکز، اگر مدارک شما کاستی یا اشتباهی نداشته باشند، از شما درخواست می‌شود کپی برابر اصل مدارک خود را به این اداره بفرستید.

سوال دیگری که مطرح است کلمه ای مانند شبنم اگر بصورت SHABNAM نوشته شود آیا این برند لاتین محسوب میشود یا فارسی ؟ در پاسخ باید گفت باز هم برند لاتین محسوب میشود . حتی اگر این برند فارسی نوشته شود اما در علامت تجاری آن حرفی انگلیسی یا زبان دیگری آورده شود در نتیجه این برند تجاری لاتین محسوب میگردد . ثبت برند لاتین تقریباً همانند ثبت برند فارسی می باشد با این تفاوت که در برند لاتین می بایست به صورت لاتین نوشته شود و مجوز اجباری ثبت برند و علامت تجاری کارت بازرگانی و یا عضویت اتاق و یا eNamad می باشد.