ثبت شرکت در اروپا 2021

توسط

در

به‌این‌ترتیب شرایطی برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید با مسئولان سایر شرکت‌ها در تمامی نقاط دنیا ملاقات کرده و جلسات خوبی را با آنها برای همکاری بیشتر و بهتر برگزار کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که همه این موارد مشروط بر این است که شما بتوانید یک طرح تجاری خوب را برای شرکت خود داشته باشید. هریک از این شرکت‌ها نیز دارای ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاص خود هستند.

  • خیر دوست عزیز اگر متقاضیان تمایل به دریافت اقامت در کشور ترکیه داشته باشند، باید 4000 دلار برای آن در نظر بگیرند.
  • شرکت ما با سالها تجریه و همکاری با وکلای رسمی کشورهای مختلف میتواند شما را در این راه یاری نماید.
  • یکی از ملاک های مهم به جهت مهاجرت، بحث هزینه های زندگی در کشور مقصد است.
  • ثبت شرکت در اروپا می‌تواند امروزه به‌عنوان یکی از بهترین راهکارها برای مهاجرت و سرمایه‌گذاری در این کشورها شناخته شود که بسیاری از افراد از این روش استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
  • شما باید ابتدا طرح تجاری خود را با کارشناسان مربوط به ارائه بیزینس پلن و یا کسانی که تجربه کافی در این امر دارند در میان بگذارید و از آنها کمک درخواست نمایید تا به بهترین شکل بتوانید طرح تجاری خود را ارائه نمایید.

بلغارستان ، قبرس ، دانمارک ، فرانسه ، یونان ، لتونی ، هلند ، لهستان ، پرتغال ، اسپانیا ، سوئد است. مطابق قانون افراد زیر ۱۸ سال نمی توانند به عنوان اعضای هیئت مدیره حضور داشته باشند اما می توانند به عنوان سهامدار یا شریک معرفی شوند ، حتی یک کودک یا نوزاد چند ماهه می تواند به عنوان سهامدار یک شرکت معرفی شود. سلام امیر عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز ارائه کسری در سربازی دلیلی برای رد ویزا نیست ثبت شرکت در صورت دارا بودن شرایط ویزای شما تایید خواهد شد. ارائه اظهارنامه یا اصل گواهی ثبت علامت تجاری که در ایران باید به رؤیت مسئول مربوطه برسد و کپی آن برای ثبت در پرونده تحویل داده شود. ارائه اطلاعیه تأسیس شرکت و اطلاعیه آخرین تغییرات شرکت برای اشخاص حقوقی و حقیقی که در روزنامه‌ها چاپ‌شده است. شما و نمایندگان‌ شرکت خود در مورد مشارکت کارمندان در ارگان‌های شرکت و نحوه مشاوره و اطلاع از کارمندان تصمیم‌گیری می‌کنید.

شرایط ثبت شرکت آلمان

در این حوزه، مشاورین متخصص موسسه گو توتی آر می‌توانند به شما کمک کنند تا با آگاهی کامل در این راه قدم بردارید. با مبلغ ۱۰ هزار دلار هم امکان ثبت شرکت وجود دارد که این مبلغ بستگی به کشور اروپایی موردنظر دارد. مهمترین تفاوت شرکت سهامی‌عام با سهامی‌خاص در نحوه سرمایه‌گذاری در این شرکت‌‌ها است.

فرد متقاضی به عنوان مدیر شرکت و کارفرما، اجازه انجام کار و تجارت را دارد. تمام توان وب سایت مهاجرت ایرانی بر آن است تا حد ممکن آگهی دفاتر مهاجرتی و اعزام دانشجو ، مراکز آموزشی و شرکت های مرتبط با امور مهاجرت و مسافرت که دارای اعتبار کافی هستند را درج نماید. با این حال این وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از آگهی ها و دفاتر و مراکز معرفی شده پذیرا نیست و مسئولیت تعیین صحت و سقم ادعای این شرکت ها به عهده متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم می باشد. مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهده کابران است و وب سایت مهاجرت ایرانی هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از این سایت ندارد. ویزای (EB1-A) یکی از دسته های گروه الویت اول مهاجرتی از طریقه اشتغال می باشد که برای خارجیانی مفید می باشد که توانسته اند به مقام بسیار بالایی در زمینه تخصصی خود رسیده باشند.

تمامی کشورهای اتحادیه از حیث سیاست و اقتصاد، یکپارچه و متحد بوده و سیستم، قوانین و استانداردهای مشابه و مشترکی دارند. اتحادیه اروپا با 514,000,000 نفر جمعیت و مساحت تقریبی 5 میلیون کیلومتر مربع، نشأت گرفته از جامعه اقتصادی اروپا می باشد، و متشکل از 28 کشور است. 2- در روش تمکن مالی، سکونت شما به صورت توریستی است و کارت اقامت به شما تعلق نمی گیرد، تنها ویزای مولتی برای شما صادر می شود. زیرا شما قبلاً با مبلغ 50 هزار یورو در حساب بانکی خود در ایران ادعا کرده اید که توانایی اداره کردن مخارج خود و خانواده تان را دارید (به مدت یک سال)، و فقط می خواهید رفت و آمد کنید. در حال حاضر کشور های اروپایی داشتن دو تابعیت (یکی اروپایی و دیگری آسیایی) را قبول دارند، و شما با تابعیت ایرانی می توانید تابعیت دوم اروپایی نیز دریافت کنید.

شرکت با مسئولیت محدود از دیگر شرکت‌های بسیار محبوب در قاره اروپا است که این شرکت‌ها ممکن است به‌صورت عمومی یا خصوصی باشند. توجه داشته باشید که شرکت‌های با مسئولیت محدود بیشترین طیف از انواع شرکت‌های اروپایی را تشکیل می‌دهند و به همین علت نیز باید آشنایی کاملی با نحوه ثبت آنها و همین‌طور عملکردشان داشته باشید. از دیگر انواع این شرکت‌ها می‌توان به شرکت‌های مشارکتی و شرکت‌های تابعه اشاره کرد. ممکن است زمان اضافی (تا یک هفته) در صورت ترجیح دادن ثبت نام یک شرکت و شروع کسب و کار با نام شرکت مورد نظر خود، مورد نیاز باشد. مدت زمان فرآیند ممکن است کوتاه تر شود اگر شما توانایی انتخاب اسناد شرکت در دفتر خود را در همان روز داشته باشید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید. اما مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی برای ایرانیان کمتر است و امکان و احتمال دریافت اقامت از این کشور به مراتب بیشتر می‌باشد.

ثبت شرکت در اروپا

در گام اول شما برای ثبت شرکت باید یک نام تجاری و برند برای خود انتخاب کرده و سپس درخواست خود برای ثبت شرکت را پر کنید. ارائه یک طرح تجاری که به‌اصطلاح به آن بیزینس پلن نیز گفته می‌شود از دیگر مراحل مهمی است که برای دریافت ویزای کشورهای اروپایی حتما به آن نیاز دارید. در این مقاله روش‌های گوناگون اخذ اقامت اروپا را بررسی کردیم و گفته شد که سرمایه گذاری در اروپا یکی از راحت ترین روش‌ها برای اخذ اقامت اروپاست. در دسترس‌ترین و اصولی ترین روش برای مهاجرت به اروپا نیز اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل است. همچنین گفتیم که اخذ اقامت اروپا از طریق کار، فقط در کشورهایی همچون آلمان و اتریش امکان‌پذیر است و پیدا کردن کار در سایر کشورهای اروپایی به سختی امکان‌پذیر است. در رابطه با راه‌های کار در آلمان نیز توضیحاتی درباره ویزای جستجوی کار آلمان و ویزای آوسبیلدونگ آلمان داده شد.

پس از ایجاد حساب بانکی و طراحی اساسنامه های شرکت، به اداره ثبت شرکتها مراجعه کرده و گواهی ثبت نام را ارائه دهد. به صورت کلی آنچه که برای ثبت شرکت در سوئد نیاز است یک پیش نویس از مقررات شرکت، کپی پاسپورت، نمونه امضا، ایجاد حساب بانکی و یک حسابدار محلی می باشد. ساختار دیگری برای ثبت شرکت در آلمان هست، با نام GMBH & CO KG که در آن یک یا چند سهامدار وجود دارد و یکی از آن سهام داران، مسئولیت بدون محدودیتی دارد. ثبت شرکت در قبرس یکی از پر مخاطب ترین موضوعات “ثبت شرکت در اروپا و آسیا است” که در ادامه به آن می پردازیم. هم اکنون برای دریافت راهنمایی بیشتر و اخذ مشاوره زندگی و مهاجرت به اروپا با مشاورین ما تماس حاصل کنید. در این مقاله به بررسی جنبه‌های متعدد ثبت شرکت در اروپا خواهیم پرداخت.

بهترین کشور اروپایی برای افتتاح کمپنای کدام است؟

بعد از 5 سال می‌توانید اقامت دائم پرتغال را دریافت کنید و پس از ده سال میتوانید درخواست شهروندی پرتغال را داشته باشید. برای تشکیل شعبه نیاز به تامین و سپردن سرمایه نمی باشد.شایان ذکر است تنها شرکت های تجاری مجاز به تشکیل شعبه می باشند. در غیر این صورت چنانچه شرکت تغییرات شرکت متقاضی از نوع تجاری نباشد، فقط تاسیس یک شعبه وابسته امکان پذیر است.شعبه یک شرکت ایرانی می بایست با شرکت ایرانی هم نام باشد. زیرا در این صورت مشخص می شود که شعبه مزبور بخش و یا واحدی از شرکت ایرانی است.همچنین می توان به شرکت، اصطلاح « شعبه » را نیز افزود.

مزیت های دریافت اقامت اروپا

هر شرکتی که در مجارستان مستقر است موظف است ظرف 8 روز از تاریخ تاسیس یک حساب بانکی باز کند. تیم حرفه ای ما می تواند با وکالتنامه به ثبت نام دادگاه و سایر برنامه های کاربردی مانند اداره مالیات، تامین اجتماعی و تجارت اتاق رسیدگی کند. © تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE از موسسه ملک پور خریداری شده است.

شاید وقت آن رسیده که تجربه خود را در فروش یک محصول خاص از بازار محلی کشورتان به بازارهای بزرگتری منتقل نمایید. سازندگان بیشماری در سراسر اروپا از دانش، تجربه و توانمندی شما جهت ورود به بازارهای جدید استقبال خواهند کرد. شرکت های تولید کننده کوچک و متوسط برای ورود به بازارهای خارجی نیاز به صرف منابع مالی و نیروی انسانی دارند و این چیزی نیست که آنها بتوانند به راحتی از پس آن برآیند. عاقلانه تر است که سرمایه خود را در بخش تولید و بهبود کیفیت محصولات خود صرف کنند و تجارت را به دست شرکت های بازرگانی بسپارند. این همان فرصتی است که شما به آن نیاز دارید تا با ثبت شرکت در اروپا به ارائه خدمات به شرکت های تولید کننده بپردازید.

همانطور که می توان از محبوبیت کشورهای مختلف در این قاره شکل گرفت،ثبت شرکت در اروپابه اندازه ی آن که ممکن است نگاه نکنند. اهمیت قانونی سازی با تحقق تمام فرایندها در مورد یک کشور مانند اروپا بسیار خاص است. بنابراین به منظور ساده سازی روند ثبت شرکت، ما بهترین راه حل را ثبت برند تجاری با کمک شما در هر مرحله ای که باید انجام می شود، ارائه دهیم. این پلت فرم فوق العاده در دسترس است برای شروع کسب و کار خود را با شرکت ثبت نام اروپا. بسیاری از مردم به دلیل فرصت های فراوانی که در اروپا وجود دارند، به سمت اروپا حرکت می کنند تا شرکت خود را شروع کنند.