زمان، هزینه و مراحل ثبت برند

توسط

در

در مرحله بعد پس از تایید کارشناسان مالکیت معنوی باید روزنامه نوبت اول منتشر شود. یکی از مراحل مهم در ثبت برند تکمیل مدارک مربوطه در این زمینه است که پیش از این به آن ها اشاره داشتیم، بر اساس اینکه متقاضی ثبت برند شخص حقیقی یا شخص حقوقی است باید مدارک مورد نظر را تکمیل نمایند. برای ثبت سریع و تخصصی برند مشاوره آنلاین موسسه ایلیا بهترین و سریع ترین روش برای ارائه خدمات نوین می باشد . یک برند تنها با به ثبت رسیدن می تواند به صورت قانونی از مزایای برندینگ و تسهیلات دولتی بهره ببرد.

ثبت برند وابسته به هزینه‌های متغیری می‌باشد که می‌تواند هزینه ثبت را در بازه قیمتی پر نوسانی قرار دهد. این تعریف بر اهمیت برند و علامت‌های بکار رفته در یک برند تجاری به عنوان مبنایی برای تمایز آن مارک تجاری از سایر برندها تاکید دارد. شما می توانید با مطالعه مقاله « آموزش ثبت برند » خود به تنهایی این کار را انجام دهید. ثبت برند برای رستوران یا فست فود اجباری نیست اما برای جلوگیری از سوء استفاده دیگران از نام رستوران خود پیشنهاد میکنیم حتما برند خود را ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله « ثبت برند رستوران » مراجعه نمایید. • اگر برند لاتین باشد یا حتی ریشه عربی داشته باشد داشتن کارت بازرگانی الزامی است.

  • بصورت قطعی مشخص نمی گردد حتماً باید استعلام گرفته بشه تا جواب قطعی مشخص شود.
  • ثبت برند برای رستوران یا فست فود اجباری نیست اما برای جلوگیری از سوء استفاده دیگران از نام رستوران خود پیشنهاد میکنیم حتما برند خود را ثبت کنید.
  • اين مدت با درخواست صاحب برند براي دوره‌هاي متوالي ده ساله با پرداخت هزينه تعیین شده از سوی سازمان ثبت شرکتها ، قابل تمديد است ‌.
  • در واقع نام شرکت می ‌تواند چند کلمه ای باشد اما نام برند مختصر و کوتاه تر است و در واقع با نام برند است که به دیگران معرفی می ‌شود.
  • با توجه به مطالب بالا به خوبی می توان به این موضوع پی برد که برای ثبت یک برند یا نام تجاری باید چه هزینه ای صرف کرد.

داشته باشد مردود خواهد شد چون علامت موجب گمراهی مصرف کنندگان خواهد شد و مصرف کنندگان به احتمال ، تصور خواهند کرد که این علامت به محصولات لبنی مرتبط است (مانند کره حیوانی است). اینها کلماتی هستند که معمولآ در تجارت به منظور توصیف محصول مورد نظر بکار می‌روند. درصورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی (وکیل و …) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد. شخص/شرکت را کاهش خواهد داد و مشتریان را گمراه خواهد کرد بلکه به شهرت و وجهه آسیب خواهد زد ، بخصوص اگر محصول رقیب کیفیت نازلی داشته باشد. چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین موسسه ثبتی در کشور است و ماموریت ما ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت است.

دلایل مهم ثبت برند تجاری

برند یا نشان تجاری به منظور تفکیک یک محصول از میان محصولات یا خدمات موجود در بازار برای مصرف کننده می باشد. از این رو یک برند خوب سبب ایجاد رابطه مستمر و مفید با مشتریان محصول خواهد شد. ارائه رونوشت مجوز فعالیتی که از سازمان های نظارتی و حاکمیت دولتی صادر شده است.

محمد رضای عزیز باید تغییراتی که می خواهید لحاظ کنید را ببینیم که آیا قابلیت ثبت دارد یا نه سپس قیمت اعلام کنیم لطف کنید تماس بگیرید. آیا می توان نام یک شرکت دیگر را به عنوان نام برند استفاده کرد. ممنون میشم اگر زحمتی نیست لطفا پاسخ سوالم رو به ایمیلم ارسال بفرمایید. آيا ثبت تغییرات شرکت يك برند براي چند نوع فعاليت امكان پذير است؟ به طور مثال لوازم خانگي و لوازم يدكي هر ٢ با يك برند ثبت شوند . به عنوان مثال قرار دادن تصویر اتومبیل بر روی لبنیات گمراه کننده و بی ربط است. پرچم هایی که به دولت و کشور ایران از گذشته مربوط است و هر آنچه توسط دولت منع شده باشد.

ثبت شرکت تهران ثبت با تجربه بسیار در زمینه ثبت برند در ایران، بهترین خدمات ثبتی را در این زمینه ارائه می کند. در صورتی که امورات مربوط به ثبت شرکت به یک وکیل سپرده شده است ارائه وکالتنامه رسمی الزامی می باشد. در صورتی که موسس شرکت دارای کارت بازرگانی باشد که از حروف لاتین نوشته شده باشد ارائه کپی از آن الزامی است. از این رو یک برند ثبت شده از زمان اخذ گواهی ثبت برند تا زمان انقضای آن 10 سال زمان داشته تا جایگاه خود را میان مصرف کنندگان پیدا کرده و بدین ترتیب به عرضه محصولات و خدمات خود در جامعه بپردازد .

ثبت برند

پس به طور کلی مدت زمان لازم برای ثبت شرکت نزدیک به ۴ ماه است. در صورت نیاز به تکمیل و یا اصلاح مدارک، کارشناسان ما جهت مشاوره‌ی تخصصی با شما تماس می‌گیرند. اگر برند یا لوگو معنی یا حروف لاتین داشته باشد و یا حتی کلمه لاتین به فارسی نوشته شود ؛ برند لاتین محسوب می گردد. در صورتی که قبلا آن برند ثبت نشده باشد شما می توانید ثبت کنید ولی نام کاربری یا حتی دامنه سایت اگر داشته باشد را نمی توانید بگیرید می توانید از وی بخرید.

مزایای ثبت برند را بدانیم

یک مهلت ارفاقی ۶ ماهه که از پایان دوره شروع می شود، برای پرداخت هزینه تمدید، با پرداخت جریمه تأخیر (درصورت دیرکرد)، درنظر گرفته می شود که رقمی حدود یک دوم رقم ثبت برند می باشد. طبق تجربه تغییر نظر در مورد ابلاغیه رد صادر شده بسیار درصد پائینی دارد و عملاً نشدنی می باشد. چرا که نظر دادگاه تجدید نظر تقریباً ارجاع شده به نظر رئیس اداره مالکیت معنوی می باشد. یک مهلت ارفاقی ۶ ماهه که از پایان دوره شروع می شود، برای پرداخت هزینه تمدید، با پرداخت جریمه تأخیر، درنظر گرفته می شود که رقمی حدود یک دوم رقم ثبت برند می باشد. بعد از پرداخت ها تکمیل مدارک جهت تحویل تصدیق برند و لوگو توسط موسسه ثبتی انجام می گیرد و بعد از مدت حداکثر ۷ روز کاری تصدیق تقدیم متقاضی می گردد.

در این نوشتار می خواهیم شما را با برند، مراحل ثبت آن، شرایط ثبت و بسیاری اطلاعات مفید دیگر آشنا سازیم. در نظر داشته باشید که هیچگونه تضمینی برای ثبت برند قبل از اقدام وجود ندارد و اگر شخص یا اشخاصی قول تضمین ثبت برند به شما بدهند این امر به دور از منطق می باشد. پس قبل از اقدام برای ثبت برند خود حتما از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید که هزینه و زمان شما تلف نشود. مدت اعتبار برند ثبت شده ۱۰ سال از تاریخ تسلیم اظهارنامه ثبت آن می باشد. شرایط ثبت برند در ایران با توجه به موقعیت کشور ما بسیار حائز اهمیت می باشد. خیلی از برند ها و علائم تجاری با توجه به محدودیت های تحمیل شده به کشور ما قادر به فعالیت در ایران عزیز ما نمی باشند.

دقت داشته باشید این کار بسیار در معروفیت و محبوبیت شما تاثیر گذار است و هر چقدر در جهت تقویت این مورد تلاش کنید می توانید تبدیل به برند مشهوری در جامعه بشوید. بسته بندی یکی از مهمترین المان های جذب مشتری در برند سازی می باشد که باید به آن توجه ویژه و خاصی شود. هر برند بعد از شناخته شدن معمولا در تمام طبقات ، برند خود را ثبت میکند مثل برند شاتل که این کار را انجام داده است . تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. در این حالت ثبت برند تجاری به صورت شراکتی انجام میگیرید و صاحب مجوز باید درصدی از برند را داشته باشد.

علامت يعني هر نشان قابل رؤيتي كه بتواند كالاها يا خدمات اشخاص حقيقي يا حقوقي را از هم متمايز سازد. حق استفاده انحصاری به فردی که آن علامت را ثبت کرده است تعلق دارد. علائمی که در قوانین شرعی مورد پذیرش باشد و استفاده از تصاویر ناهنجار غیر قانونی تلقی شده و مجاز نمی باشد.

یا در مثالی دیگر برند اسنپ، متعلق به شرکت شرکت ایده گزین ارتباطات روماک می باشد. در واقع نام شرکت می ‌تواند چند کلمه ای باشد اما نام برند مختصر و کوتاه تر است و در واقع با نام برند است که به دیگران معرفی می ‌شود. برند و برندینگ ستون کسب و کار است و به لحاظ تداوم در تجارت، یک نام یا نشان ماندگار بسیار مهم است.