ورود به سامانه ثبت من My Ssaair

در صورتی که پرونده از لحاظ قانونی و مدارک ارسالی توسط کارشناسان اداره دارای ایراد باشد پرونده رد می شود و متقاضی موظف می باشد نسبت به تنظیم و ثبت مجدد اوراق و طی شدن مراحل از ابتدا اقدام نماید. اگر مراحل ثبت شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد. لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد.

  • بعنوان مثال برای شرکت سهامی خاص به حداقل دو شریک سهامدار و دو عضو غیر سهامدار که مجموعه 5 نفر می شود و ثبت شرکت بامسئولیت محدود به حداقل یک شریک که مجموعا دو نفر خواهید شد نیاز دارید.
  • بعد از ارسال آنلاین جهت تعیین نام شرکت در شرف تاسیس, کارشناس ظرف مدت ۳ روز کاری (حداکثر) تعیین نام شما را تحت یک نام از نام های ارسال شده تائید یا رد می کند.
  • این نام‌ها نباید تکراری باشند و نباید موجب گمراه شدن مشتریان شوند.
  • هر تصمیمی که بین شرکاء برخلاف این موضوع، ترتیب داده شده باشد در مقابل اشخاص ثالث، کان لم یکن خواهد بود.
  • اساسنامه و شرکتنامه پیش فرضهایی دارند که باید آنها را پر کنید و سپس تصویر برابر اصل شده آنها را در سایت بارگذاری نمایید .
  • گفتنی است که در شرکت‌های تعاونی ممکن است اعضا سرمایه‌های یکسانی نداشته باشند، اما در تصمیم‌گیری‌ها هر یک از آنها یک رای با ارزش برابر دارند.

مدارک شناسایی اعضا و سهامداران شرکت و میزان سهم هرکدام، اوراق شرکت بخصوص اساسنامه و از مهر ماه سال 1400 شماره ثنا نیز نیاز است. ثبت موسسه غیر تجاریاین مؤسسات بر اساس نوع فعالیت به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه به شرح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت. موسسه غیر تجاری طور کلی با اهدافی غیر تجاری و برای فعالیت هایی این چنین به وجود آمده اند. فعالیت های غیر تجاری مانند رسیدگی به امور خیریه، علمی، ادبی و … می باشد.چون در این مؤسسات اهدافی غیر از اهداف اقتصادی و تجاری مدنظر است نیازی به سرمایه ی هنگفت نمی باشد و با همان حداقل سرمایه گفته شده می توان موسسه را بنا کرد. برای جلوگیری از سوء استفاده سایرین از محصولات و کالا ها ، برند تان را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن در موسسه ثبتی ونک ثبت برسانید و از حقوق و مزایای متعدد ثبت برند تجاری بهره مند شوید .

و نمیدونیم که از کجا باید شروع کنیم و چه مراحلی رو طی کنیم مثلاً چه شرایطی داره و باید چه مدارکی رو ارائه بدیم. قصد دارم یک کارگاه تولید مواد شوینده راه اندازی کنم چه نوع شرکتی به بنده پیشنهاد میدیم. قصد دارم یک شرکت تاسیس کنم .کار من تولید بازیهای کامپیوتری هست. فعالیت شعبه در ایران تحت نام و با مسؤولیت شركت اصلی (مادر) خواهد بود. به جهت اینکه مقاله فعلی با مقاله قبلی از نظر کیفی قابل تشخیص باشد، پیگیری ثبت تغییرات شرکت مقاله قبلی را نیز در انتهای صفحه مجدد قرار داده ایم و تشخیص کیفیت نوشته فعلی را با نوشته های پیشین یا سایر نوشته های موجود در اینترنت بر عهده کاربران گرامی گذاشته ایم. در ضمن از این لحظه ، قسمت امتیازدهی (5 ستاره بیشترین امتیاز است) قسمت پرسش و پاسخ و درج نظرات در زیر این برگه فعال شده است و شما خوانندگان گرامی، پس از خواندن این مطلب می توانید به آن امتیاز دهید یا نظر خود را درج نمایید.

تجربه ثبت شرکت حرفه ای به سبک مشهور

در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. میخوام یک شرکت ثبت کنم تنها برای خودم با مسئولیت محدود و این کار رو میخوام با دو عضو بکنم (خودم و دیگری). حالا که مجمع عمومی فوق العاده را در سایت انتخاب کردم، در قسمت تصمیمات جلسه، هیچ گزینه ای جهت تغییر روزنامه وجود ندارد.

من میخوام یه شرکت ثبت کنم اما شنیدم افرادی که کارمند رسمی هستند و مشغول به خدمت، نمی تونن مدیر عامل باشن و ثبت شرکت انجام بدن. مدت زمانی که ثبت شرکت به طول می انجامد در همه موارد یکسان ثبت شرکت در تهران نیست. اما در بیشتر موارد حدود 7 الی 14 روز کاری زمان نیاز است تا شما صاحب شرکت خود شوید. کافیست تلفن خود را بردارید و از همکاران ما درخواست اعزام کارشناس ثبتی به محل را داشته باشید.

سامانه ثبت شرکتها

پس از این که به این سایت وارد شدید، بر روی قسمت «ورود» مانند تصویر کلیک نمایید. دو گزینه «ورود به پرتال» و «ایجاد حساب کاربری» به شما نمایش داده می‌شود. دفعات بعدی پس از ثبت نام، جهت ورود به برنامه گزینه «ورود به پرتال» را انتخاب می نمایید. از سویی دیگر الزامات قانونی و ضرورت مشروعیت بخشیدن به فعالیت های تجاری و اقتصادی ایجاب می کند فعالان این عرصه به منظور صیانت از حقوق و اختیارات خویش اقدامات لازم اداری و حقوقی را در جهت تثبیت و استفاده از منافع متصور و مترتب بعمل آورند. شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که پس از تولید خدمات (دانش بنیان) ، دانش و ارائه راه کار تولید آن می توانند از مزایا و تسهیلات قانونی برای مدت معین تا تولید اصل استفاده کنند .

یا زمانی که آدرس شرکت شما تغییر کنید، باید اقدام به تغییرات شرکت خود کرده و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این موضوع را اعلام کنید. معمولا موسسات غیر تجاری برای مشاغل خدماتی نظیر، موسسات آموزشی، حقوقی، بهداشتی دمانی، نظافت و … طبق ماده 1 دستورالعمل مزبور، متقاضیان ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری باید اطلاعات مورد نیاز را بر اساس فرم های موجود در سامانه جامع وارد نموده و پس از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام نمایند. خیر سامانه ثبت شرکت در تهران و کلیه شهرستان ها فقط وب سایت اداره ثبت می باشد و کلیه مراحل غیر از تحویل مدارک به پست و تحویل آگهی تاسیس، به صورت آنلاین می باشد. در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی در خصوص ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در کل ایران از جمله در اهر می توانید از کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا اطلاعات لازم را به صورت رایگان کسب نمایید.

مراحل ورود اطلاعات تا ثبت شرکت

اما پرتقاضا ترین شرکت نوع مسئولیت محدود می باشد که با کارت ملی و شناسنامه اعضای مورد نظر قابل ثبت می باشد. شما بعد از ثبت خود باید کارت بازرگانی اخذ کنید تا بتوانید به صورت رسمی و قانونی کار کنید. مجموعه هیچگونه کار غیر قانونی در این زمینه انجام نمی دهد اما با ثبت برند توجه به تخصصی که کارشناسان ثبتی دارند به شما کمک می کنند تا سریعتر و با درصد خطای صفر این کار را انجام دهید. ما در این قسمت به کلیات مدارک مورد نیاز اشاره کردیم اما حتما باید قبل از درخواست از مشاورین مجرب ثبتی جدیدترین و بروزترین لیست مدارک را دریافت کنید.

برای جلوگیری از رد نام شرکت پیشنهاد می کنیم تا مطلب « راهنمای انتخاب نام شرکت » را با دقت مطالعه نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید. دلایلی من جمله نقل و انتقال سهام ، انحلال ، تمدید هیئت مدیره و … ممکن است شما را ملزم به انجام تغییراتی در شرکت نماید که این خدمت در سریع ترین حالت ممکن در موسسه ثبتی ونک به متقاضیان ارائه می شود .

شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید. این امر در مورد سایر فرآیندهای مرتبط با اشخاص حقوقی از جمله ثبت صورت جلسه تغییرات مهم شرکت مانند تغییر هیات مدیره یا بازرسان شرکت، پلمپ دفاتر قانونی ، ارائه اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و پیگیری هر یک از این درخواست ها نیز صادق بود و انجام این امور بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت ها امکان پذیر نبود. مطابق با قانون، یکی از اقدامات لازم و ضروری پس از ثبت شرکتها انتشار آگهی در روزنامه رسمی کشور است. هنگامی که تصمیم به انعقاد قرارداد، افتتاح حساب و اخذ تسهیلات بانکی، اخذ کد کارگاهی، اخذ کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده و همچنین پلمپ دفاتر قانونی شرکت خود را دارید، طرف های قرارداد شرکت، بانکها، سازمان ها و ادارات، روزنامه رسمی شرکت را از شما مطالبه خواهند نمود.

پیگیری ثبت شرکت

در سال 1327 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در کنار دو اداره دیگر با عناوین ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و ادراه مالکیت صنعتی تاسیس شد. مهمترین نقش اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در تعریف بنگاه های اقتصادی و تامین امنیت اقتصادی خلاصه می شد. از طرفی این اداره حمایت حقوقی و قانونی از مالکیت معنوی اختراع ها طرح های صنعتی و علامت های تجاری را نیز بر عهده دارد. پس از فرستادن مدارک باید منتظر تأیید بازرسان اداره ثبت شرکت‌ها شد. پس از بررسی دقیق آنها و رفع نواقص احتمالی، گواهی آگهی شرکت صادر می‌شود. ثبت نهایی شرکت با درج آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار به پایان می‌رسد.

بعد از تائید نام می بایست تمامی مدارک (مدارک هویتی, مدارک تائید شده شرکت در شرف تاسیس, وکالتنامه در صورت لزوم و …) را تکمیل کرد و اوراق را امضاء شده برای اداره ثبت شرکت ها ظرف مدت ۲ ماه که تائید نام دارای اعتبار است ارسال نمود. زمانی که اوراق را به پست تحویل می دهید حدوداً ۲ روز کاری زمان می برد که اوراق به اداره ثبت شرکت ها برسد. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت اینترنتی می باشد و هر شخص حقیقی می تواند نسبت به ثبت و تغییرات شخصیت های حقیقی و حقوقی اقدام کند. • کلیه شرکتهای تعاونی که با موضوع فعالیت مختلف تاسیس می شوند، به موجب قانون فوق می بایست برای تاسیس و تغییرات خود از تعاون شهرستان مربوط مجوز اخذ نمایند .